NEA

Η Honda «κομμάτιασε» τον V10 του Senna για να τον πουλήσει

Η Honda αποφάσισε να αποσυναρμολογήσει τον V10 κινητήρα του μονοθεσίου με το οποίο ο Ayrton Senna κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 το 1990, και να πουλήσει τα μηχανικά του μέρη ως συλλεκτικά αντικείμενα.

Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως ξεκινά μία νέα επιχειρηματική δραστηριότητα, με στόχο τη διάθεση ιστορικών ανταλλακτικών και εξαρτημάτων από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Όπως έγινε γνωστό, η αρχή θα γίνει με τη δημοπράτηση εξαρτημάτων από τον κινητήρα RA100E V10, τον οποίο χρησιμοποιούσαν οι Ayrton Senna και Gerhard Berger στη σεζόν του 1990.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας αφαιρέθηκε και αποσυναρμολογήθηκε με ιδιαίτερη προσοχή στο εργοστάσιο της Honda στη Sakura City, με την επίβλεψη των αρχικών μηχανικών που τον είχαν εξελίξει. Η Honda εξήγησε πως η αποσυναρμολόγηση έγινε για να διασφαλιστεί ότι κάθε εξάρτημα θα παραμείνει σε άριστη κατάσταση.

Στη δημοπρασία, που προγραμματίζεται να διεξαχθεί τον Αύγουστο κατά τη διάρκεια της Monterey Car Week, θα διατεθούν εξαρτήματα όπως εκκεντροφόροι, καλύμματα εκκεντροφόρων, έμβολα, μπιέλες και άλλα μέρη του κινητήρα. Κάθε αντικείμενο θα συνοδεύεται από ειδική θήκη έκθεσης και πιστοποιητικό γνησιότητας από τη Honda.

Δεν είναι σαφές γιατί η Honda επέλεξε να πουλήσει τον κινητήρα σε κομμάτια και όχι ως πλήρες σύνολο. Η επίσημη εξήγηση είναι ότι η εταιρεία επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω την αγωνιστική της ταυτότητα και να προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία σε συλλέκτες από όλο τον κόσμο να αποκτήσουν «ένα κομμάτι της ιστορίας».

Η νέα αυτή δραστηριότητα δεν θα περιοριστεί μόνο στην F1. Ήδη η Honda διαθέτει αγωνιστικά μοντέλα από την IndyCar, ενώ σύντομα το πρόγραμμα θα επεκταθεί και σε ιστορικά αγωνιστικά μοτοσικλετών, υπογεγραμμένα αναμνηστικά, περιορισμένης παραγωγής συλλεκτικά αντικείμενα και άλλα σπάνια τεκμήρια από την ιστορία της εταιρείας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η κίνηση αυτή έχει έναν ξεκάθαρο εμπορικό στόχο, αλλά αναδεικνύει και τη σημασία της κληρονομιάς της Honda στους αγώνες. Το γεγονός ότι ένα κομμάτι του κινητήρα που χάρισε έναν τίτλο στον Senna θα βρεθεί στα χέρια ιδιωτών, δείχνει ότι η εταιρεία βλέπει την ιστορία της και ως πηγή επιχειρηματικής αξίας.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!