NEAPINED

Giamaro Katla: Το νέο hypercar που δεν υπακούει σε κανέναν κανόνα

Με V12, τέσσερα turbo, χειροκίνητο κιβώτιο και πίσω κίνηση, το Katla δεν ακολουθεί τις τάσεις – τις αγνοεί εντελώς.

Η νεοσύστατη Giamaro Automobili από την Ιταλία μπαίνει με θόρυβο -κυριολεκτικά και μεταφορικά- στον κόσμο των hypercars παρουσιάζοντας το Katla.

Ένα supercar που ξεκινά από τις καλύτερες προδιαγραφές και τις ωθεί στα άκρα: V12 κινητήρας 7,0 λίτρων, τέσσερα turbo, απόδοση έως 2.160 ίππων και 2.008 Nm ροπής, με τη δύναμη να περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Και όλα αυτά, με μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων.

Πίσω από το Katla βρίσκεται η οικογένεια Commendatore. Ο πατέρας Giacomo υπήρξε μέτοχος στην Pagani και βοήθησε στην υλοποίηση της Zonda. Σήμερα, μαζί με τον γιο του, Pierfrancesco, καθοδηγούν το νέο project με στόχο να προσφέρουν μια αυθεντική, συναισθηματική οδηγική εμπειρία.

Στο τεχνικό κομμάτι, επικεφαλής είναι ο Loris Bicocchi – μια εμβληματική μορφή του χώρου, με έργο σε Countach, EB110, Zonda, CCX και Veyron.

Το Katla βασίζεται σε μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακόνημα που ζυγίζει μόλις 170 κιλά, κρατώντας το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου στα 1.450 κιλά. Η κατανομή 42:58 δείχνει ξεκάθαρα ότι στόχος είναι η αγωνιστική αίσθηση και το μέγιστο κράτημα.

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια αλουμινίου με ρυθμιζόμενα ελατήρια που είναι μερικώς ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα, μια τεχνολογία που πρώτη φορά εφαρμόζεται σε αυτοκίνητο δρόμου.

Το Katla θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: 1.670 και 2.160 ίπποι, ενώ μέσω τριών διαφορετικών κλειδιών (λευκό, μαύρο, κόκκινο) μπορεί να προσαρμόζεται η απόδοση.

Ακόμα και η οδήγησή του είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη: κάθε πελάτης συνεργάζεται με την ομάδα του Bicocchi ώστε να ρυθμιστεί το κάθε σύστημα -από την ανάρτηση και την απόσβεση μέχρι την απόκριση του τιμονιού- σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.

Σχεδιαστικά, το Katla έχει χαμηλό και φαρδύ αμάξωμα, gullwing πόρτες, φωτιστικά σώματα LED σε σχήμα C, και τροχούς 20 ιντσών μπροστά / 21 πίσω, με ελαστικά Potenza Sport (265/35ΖR20 και 345/30ZR21 αντίστοιχα), που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την Bridgestone. Τα φρένα διαθέτουν δαγκάνες 10 εμβόλων εμπρός και 4 πίσω, ενώ στο πίσω μέρος δεσπόζει ενεργή πτέρυγα.

Η παραγωγή περιορίζεται σε 30 αυτοκίνητα τον χρόνο, με τις πρώτες παραγγελίες να έχουν ήδη καλυφθεί. Η Giamaro σχεδιάζει και ανοιχτή έκδοση του Katla, ενώ στο πλάνο βρίσκεται και ένα coupe με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, με την ονομασία Albor.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!