NEAPINED

Ηλεκτροσόκ από την Toyota: Το Hilux περνάει στην πρίζα

Η ένατη γενιά του Hilux φέρνει για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, χωρίς να κάνει εκπτώσεις σε αντοχή και εκτός δρόμου ικανότητες – Λανσάρισμα από το φθινόπωρο του 2026, μαζί με τις θερμικές εκδόσεις: 48βολτη ήπια υβριδική και αργότερα το 2028 και με υδρογόνο.

Η Toyota παρουσίασε επίσημα το νέο, ένατο κατά σειρά, Hilux, το οποίο σηματοδοτεί μια σημαντική εξέλιξη στην ιστορία του δημοφιλούς pick-up, με την προσθήκη εξηλεκτρισμένων εκδόσεων, ανάμεσά τους και μιας αμιγώς ηλεκτρικής.

Η νέα γενιά ακολουθεί τη φιλοσοφία «πολλαπλών λύσεων» της εταιρείας, προσφέροντας διαφορετικές επιλογές μετάδοσης ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς και οδηγού.

Η σημαντικότερη τεχνολογική καινοτομία είναι το Hilux BEV, το οποίο θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από τον Δεκέμβριο του 2025. Διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 59,2 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες που εξασφαλίζουν τετρακίνηση, με 205 Nm εμπρός και 268,6 Nm πίσω.

Η αυτονομία του φτάνει τα 240 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον WLTP), με ικανότητα ρυμούλκησης 1.600 κιλών και ωφέλιμο φορτίο περίπου 715 κιλά. Το ηλεκτρικό Hilux διατηρεί το πλαίσιο τύπου σκάλας και εξοπλίζεται με το σύστημα Multi-Terrain Select για βελτιστοποιημένη απόδοση σε δύσκολα εδάφη.

Δίπλα του, το Hilux Hybrid 48V αναμένεται να γίνει η βασική επιλογή για τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης, με την παραγωγή να ξεκινά την άνοιξη του 2026. Το σύστημα αποτελείται από μπαταρία 48V τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, μια ηλεκτρογεννήτρια και μετατροπέα DC-DC.

Συνδυάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων, αποδίδοντας καλύτερη απόκριση και μειωμένες εκπομπές χωρίς να επηρεάζει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίων έως έναν τόνο ή ρυμούλκησης έως 3.500 κιλών.

Το εσωτερικό του νέου Hilux ακολουθεί τη σχεδιαστική λογική του νέου Land Cruiser, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και νέα κεντρική οθόνη αφής.

Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν πλέον αποκλειστικά καμπίνα Double Cab, ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού (στη Δυτική Ευρώπη), καθώς και προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και απομακρυσμένου ελέγχου μέσω της εφαρμογής MyToyota.

Το πακέτο Toyota T-Mate εμπλουτίζεται με νέες λειτουργίες, όπως το Proactive Driving Assist, το Emergency Driving Stop System, την υποβοήθηση αποφυγής επιτάχυνσης σε χαμηλές ταχύτητες και λειτουργίες όπως Blind Spot Monitor και Safe Exit Assist. Οι αναβαθμίσεις λογισμικού πραγματοποιούνται πλέον και μέσω over-the-air ενημερώσεων.

Στην Ανατολική Ευρώπη, το Hilux θα συνεχίσει να προσφέρεται και με θερμικούς κινητήρες, με τον 2.8 diesel να αντικαθιστά τον 2.4 και να πλαισιώνεται από τον γνώριμο 2.7 βενζίνης.

Τέλος, η Toyota επιβεβαίωσε πως εξελίσσει και υδρογονοκίνητη έκδοση με κυψέλες καυσίμου, με ορίζοντα κυκλοφορίας το 2028, προβάλλοντας τη δέσμευσή της για καθαρή ενέργεια και υποδομές υδρογόνου στην Ευρώπη.

Το νέο Hilux, χωρίς να χάνει τίποτα από τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της εποχής με περισσότερες επιλογές, καλύτερη τεχνολογία και μια σαφή στροφή προς τη βιωσιμότητα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!