Πρόκειται για ένα πειραματικό μοντέλο της BMW που μπορεί να μην περάσει ποτέ στην παραγωγή, αλλά κάποια στοιχεία είναι βέβαιο πως θα χρησιμοποιηθούν…
Ευτυχώς, σε κάποια άλλα ομορφότερα BMW, καθώς αυτό που βλέπετε έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά και μόνο για έρευνα και εξέλιξη και παρουσιάστηκε σε ένα συνέδριο για τη δήλωση πατεντών της μάρκας (διέρρευσαν στην κινεζική ιστοσελίδα PCauto.com.cn). Πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό, με κατανάλωση μόλις 0,4 lt/100 km και εκπομπή 10 g CO2/km. Για να επιτευχθούν αυτές οι τιμές έχει χρησιμοποιηθεί πολύ ανθρακόνημα, με αποτέλεσμα το βάρος να παραμένει κάτω από τα 1.200 κιλά.
Η κίνηση εξασφαλίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ο οποίος τροφοδοτείται τόσο από τις μπαταρίες όσο και από ένα δικύλινδρο σύνολο βενζίνης, που λειτουργεί όπως και στην i3 Range Extender αποκλειστικά ως γεννήτρια. Η τελική ταχύτητα του πειραματικού μοντέλου φτάνει τα 180 km/h, ο συντελεστής οπισθέλκουσάς είναι ένα εντυπωσιακό 0,18, ενώ χαρακτηριστικό είναι το μικρότερο πίσω μετατρόχιό του. To «άσχημο» BMW μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανονικά, ακόμα και ως οικογενειακό, μιας και έχει θέσεις για 4 και ένα πορτμπαγκάζ που φτάνει τα 348 lt. Ενδιαφέρον…