Και αυτό διότι το επόμενο Grand Cherokee θα βασίζεται στο πλαίσιο της Alfa Romeo και συγκεκριμένα της Stelvio!
Πολλά πράγματα αλλάζουν με τον καιρό. Η Fiat κατάφερε να αποφύγει την πτώχευση πριν από περίπου δύο δεκαετίες και η Chrysler (Jeep) να την γλυτώνει μετά το διαζύγιο της με την Daimler. Και στην εποχή του Marchionne φαίνεται πως μόνο δύο μάρκες έχουν σημασία: η Alfa Romeo και η Jeep! Κάτι που φάνηκε και από το γεγονός πως οι νέας γενιάς turbo κινητήρες έκαναν πρεμιέρα στο ανανεωμένο Renegade.
Στη συνέχεια θα δούμε το νέο Grand Cherokee -που κυκλοφορεί από το 2010- να περνά στην επόμενη γενιά του και να βασίζεται στο πάτωμα της Stelvio. Εννοείται πως εδώ η πλατφόρμα θα τροποποιηθεί ώστε να δοθεί έμφαση στις δυνατότητες του Jeep στο off-road. Επιπρόσθετα αναμένουμε και μια έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο για χάρη της μεγαλύτερης επταθέσιας έκδοσης.
Είναι γνωστό ότι το GC βασίζεται στην πλατφόρμα LX. Στην ίδια πλάτφόρμα βασίζεται και το Chrysler 300c, αλλά και τα Dodge Charger/Challenger.
Μόλις πριν λίγες μέρες ο CEO της fca, δήλωσε ότι η LX θα περάσει από ένα πολύ βαρύ επανασχεδιασμό, τέτοιον που όταν τελειώσει τίποτα δεν θα θυμίζει από που προήλθε.
Επίσης δήλωσε ότι με όρους διαστάσεων, η giorgio δεν κάνει για την Αμερικανική αγορά .
Συγκεκριμένα είπε :
“The problem with Giorgio is from size and capability standpoint it reflects much more of a European performance requirement than it does the American heritage of Dodge.”
Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να μεγαλώσει όσο χρειάζεται για να καλύψει τα Αμερικανικά γούστα και επίσης υστερεί σε δυνατότητες έλξης.
Η ελκτική ικανότητα είναι το Α και το Ω σε ένα μεγάλο suv της Αμερικάνικης αγοράς. Θυμηθείτε το εκπληκτικό βίντεο με ένα Dodge Durango να κανει awd burnout (λογικά από κάπου ήταν δεμένο) και να διαφημίζει ότι είναι το πιο ικανό suv της Αμερικής και το suv με την μεγαλύτερη ικανότητα έλξης.
Και το Durango, την ίδια πλατφόρμα με τα GC/300C/CHARGER/CHALLENGER μοιραζεται.