Επτά σχέσεις με διπλό συμπλέκτη για την BMW M3

bmw-m3-9_resizeΑπό το 1996 η BMW εξελίσσει σειραϊκά ηλεκτροϋδραυλικά κιβώτια, τα SMG (Sequential M Gearbox) που είναι γνωστά στο κοινό για τις αστραπιαίες αλλά άγαρμπες αλλαγές των σχέσεων. Ακόμη και ένα κιβώτιο όμως σαν το SMG, που έχει να επιδείξει τρεις γενιές δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τα νέα κιβώτια με διπλό συμπλέκτη που πρωτοείδαμε το 2002 στο Golf R32 της VW (το DSG). Έτσι, μετά την Ford και την Volvo, ήρθε η σειρά της BMW να συνεργαστεί με την Getrag, τον γνωστό προμηθευτή συστημάτων μετάδοσης, και να αποκτήσει το δικό της κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη που ονομάζεται M-DCT (M Double-Clutch Transmission). Το M-DCT έχει την τιμητική του καθώς είναι το πρώτο επτατάχυτο με διπλό συμπλέκτη που έχει συνδυαστεί για να συνεργάζεται με V8 κινητήρα 420 ίππων και με το στροφόμετρο να τερματίζει στις 9.000 σ.α.λ. και Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 11 προγράμματα «Drivelogic» και να χαρεί το M-DCT που θα δούμε από το 2009 στις BMW M3 Coupe και Convertible. Πρόσφατα η Porsche εξόπλισε την 997 με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK και σε δοκιμές που έγιναν στην πίστα του Nurburgring η αυτόματη έκδοση κατάφερε να ρίξει 8 δευτερόλεπτα στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο. Για να δούμε τι θα γίνει και με την BMW M3.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close