Multitronic (Audi)

f23_resize

Το Multitronic της Audi διαφέρει από τα προηγούμενα συστήματα CVT κυρίως σε δυο σημεία. Πρώτον για την μεταφορά και μεταβολή της ροπής χρησιμοποιεί έναν ιμάντα -που μοιάζει περισσότερο με καδένα- πολύ μεγαλύτερης αντοχής αποτέλεσμα της συνεργασίας της Audi με την γερμανική LUK και κατά δεύτερον περιλαμβάνει και έναν επιπλέον αισθητήρα ροπής. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα  είναι η πολύ μεγάλη αντοχή του ιμάντα. H Audi αντικαθιστά τον ιμάντα με μια αλυσίδα η οποία αποτελείται από 1025 χαλύβδινα πλακίδια που τα συνδέουν 75 ζευγάρια από μικρούς πείρους. Το πλάτος της αλυσίδας του multitronic απαρτίζεται από 13 με 14 συνδέσμους φτάνοντας τα 3.8 εκατοστά ενώ έχει την ίδια ευκαμψία με τους προηγούμενους αλλά με πολύ μεγαλύτερα όρια αντοχής φτάνοντας τα 700 Nm. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι και το μικρότερο πλάτος της αλυσίδας η οποία επιτρέπει ακόμα μεγαλύτερο εύρος μεταβολής της σχέσης από 12,7:1 έως και 2,1:1. Η επίτευξη τόσο μικρής σχέσης μετάδοσης επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση χωρίς να είναι αναγκαία η  χρήση μετατροπέα ροπής μειώνοντας ακόμα περισσότερο την κατανάλωση.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close