Γενικότερα υπάρχουν τρία ηλεκτρονικά συστήματα ανάφλεξης: με πλατίνες, χωρίς πλατίνες και με ηλεκτρονική ανάφλεξη. Η πρώτη περίπτωση αφορά σε αυτοκίνητα παλιότερης τεχνολογίας ενώ στην δεύτερη περίπτωση την διανομή από τον πολλαπλασιαστή προς τα μπουζί αναλαμβάνει ο διανομέας (ντιστριμπιτέρ). Στα συστήματα άμεσης ανάφλεξης δεν υπάρχει ούτε ντιστριμπιτέρ ούτε ο ένας μεγάλος πολλαπλασιαστής. Στο καπάκι π.χ. ενός τετρακύλινδρου μοτέρ υπάρχουν τέσσερις μικρότεροι πολλαπλασιαστές ενσωματωμένοι ξεχωριστά σε κάθε μπουζί το οποίο και διαχειρίζονται ανεξάρτητα υπό τις εντολές της ηλεκτρονικής μονάδας (ECU). Με αυτό τον τρόπο μειώνεται το κόστους συντήρησης, η καύση γίνεται με μεγαλύτερη ακρίβεια και η λειτουργία του κινητήρα πιο αποδοτική.
0