Η τετρακίνηση SH-AWD του Honda Legend

3616_legend_4_door_resize

Κανένα υποκατάστατο δεν υπάρχει στην τετρακίνηση του Legend. Γρανάζια, οδοντώσεις, ελατήρια, ρουλεμάν και συμπλέκτες κατανέμουν την ροπή ανάλογα με τις συνθήκες με ελάχιστα ηλεκτρονικά…

Το τρικ που έχουν κάνει οι Ιάπωνες βρίσκεται βασικά στον πίσω άξονα και συγκεκριμένα σε δύο ενεργούς συμπλέκτες που κανονίζου την ροπή που θα περάσει σε καθένα από τους δύο πίσω τροχούς. Κάθε πολύδισκος συμπλέκτης λειτουργεί ηλεκτρομαγνητικά και συνδυάζεται με πλανητικούς μηχανισμούς με γρανάζια κωνικών οδοντώσεων για μεγαλύτερη αντοχή στις καταπονήσεις. Καθένας συμπλέκτης μπορεί θεωρητικά να κόψει την ροπή και ο άλλος να την στείλει όλη στον πίσω αριστερά ή δεξιό τροχό (κατανομή 0/100 αριστερός/δεξιός) λειτουργώντας σαν ένα τύπο μηχανικού μπλοκέ. Και οι δύο μαζί συμπλέκτες καθορίζουν την ροπή που θα φτάσει στον πίσω άξονα σε ποσοστό από 30% έως 70%.

f1_resize3

Αυτά για τον πίσω άξονα. Πριν από αυτόν, και πριν από το πίσω διαφορικό βρίσκεται ένας ακόμη συμπλέκτης, παρόμοιος με τους δύο άλλους, που φροντίζει για την επιτάχυνση της περιστροφής κατά την έξοδο (έως και 5%). Αυτό γίνεται ώστε να υπάρξει περισσότερη ροπή στον εξωτερικό τροχό και στην διάρκεια στροφής ώστε να δημιουργηθεί μία ελεγχόμενη υπερστροφή και το αυτοκίνητο να κλείνει την γραμμή του διορθώνοντας τη πορεία του. Για αυτό και το Legend συμπεριφέρεται τόσο φιλικά αν ο οδηγός του πατήσει απότομα φρένα στην στροφή, για αυτό είναι τόσο ισορροπημένο και διασκεδαστικό στον δρόμο σε σχέση με άλλα μοντέλα παρόμοιου όγκου.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close