Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Οι ευρωπεοι μολις προσφατα εχουν χρησιμοποιηση κινητηρες GDI. Η MITSUBISHI παραγει αυτοκινητα με κινητηρες αμεσου ψεκασμα για πανω απο 10 χρονια.
Δεν ειναι τοσο ευκολο, οσο φαινετε, να εφαρμοστη τουρπο σε GDI κινητηρες. Ο τροπος που αυτοι οι κινητηρες εισαγουν τον αερα στο θαλαμο βασιζεται πανω σε πολυ λεπτες ισορροπιες καθετων δυνων (vertical vortex) που ειναι πολυ ευεαισθητη η ομαλη διμιουργεια και διατηρισης τους σε ολο το φασμα των στροφων και φορτιων του κινητηρα.
Ισος ο μεγαλος (σχετικα) κιβυσμος ειναι για να επανορθωση την απωλεια ροπης οταν ο κινητηρας λειτουργει με πολυ πτωχο μειγμα (ultra lean). Κατω απο ορισμενες προηποθεσεις ο μεσος ορος μειγματος φτανει και 40 προς 1. Σε αυτη τη κατασταση η ροπη ειναι πολυ χαμηλη για αμεση ανταποκριση, παραλληλα η θερμοκρασια των καυσαεριων ειναι επισης πολυ χαμηλη, ενω ο ογκος τους ειναι σχετικα ψηλος. Ετσι το τουρπο ανταποκρινεται καλυτερα παρολο που η θερμοκρασια τους, και επομενως η διογκοση τους, ειναι χαμηλη.
Πολύ σωστά, εύστοχο το σχόλιό σου “costasp”.
Που πήγε το downsizing οεοοοο;;;;; Παιδιά χαλαρώστε, για την Hyundai μιλάμε και όχι για VW, GM, Ford κ.α. Τι κάθονται οι Κορεάτες και παιδεύονται; Έτσι και αλλιώς πρώτοι είναι στην αντιγραφή, φαντάζομαι πως και τώρα θα έκαναν φύλλο και φτερό κανά TSΙ gia για να φτιάξουν κανά κινητήρα της προκοπής που και πάλι είναι μεγάλος σε κυβισμό.
Βρίσκω τους Κορεάτες πολύ large όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου και τα πολλά κυβικά. Στροφή προς την Αμερικανική τεχνολογία (δηλαδή προς τα πίσω) μου φαίνεται παρά προς το μέλλον. «Έμμεσο» turbo θα σχολίαζα για τον τίτλο!