NEA

To Aircap της Mercedes-Benz E-Class Cabriolet

E-Klassse Cabriolet

Η καμπριολέ έκδοση της νέας E-Class δεν ξεχωρίζει μόνο για την δυναμική της εμφάνιση αλλά και για το καινοτόμο σύστημα Aircap που μειώνει τον στροβιλισμό του αέρα χωρίς να ενοχλούνται οι τέσσερις τυχεροί επιβάτες…

  • E-Klassse CabrioletΗ ιδέα του Aircap είναι σχετικά απλή και η γερμανική εταιρία την έχει κατοχυρώσει με 20 διαφορετικές πατέντες. Πρόκειται για ένα σύστημα αεροδυναμικής που αποτελείται από δύο εξαρτήματα: τον ανεμοθραύστη στο παρμπρίζ και έναν μικρότερο σε μορφή πλέγματος ανάμεσα στα δύο προσκέφαλα. Αυτό σε μορφή πλέγματος το είχαμε δει για πρώτη φορά στην SL το 1989.
  • Ο ανεμοθραύστης ανασηκώνεται από το παρμπρίζ σε απόσταση έξι εκατοστών με αποτέλεσμα να αλλάζει την ροή του αέρα και να την κατευθύνει περίπου 20 εκατοστά πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών χωρίς αυτοί να ενοχλούνται. Σύμφωνα με την Mercedes-Benz ο ανεμοθραύστης αποτελείται από 211 εξαρτήματα, 32 διαφορετικά υλικά και 14 επενδύσεις.
  • Το σύστημα ενεργοποιείται για ταχύτητες πάνω από 160 χλμ/ώρα και είναι αποτελεσματικό μέχρι την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις ήταν το μέγεθος του ηλεκτροκινητήρα που μεταβάλει την γωνία του ανεμοθραύστη σε ένα τόσο λεπτό σημείο με μόλις τρία εκατοστά χώρο. Μία ελβετική εταιρία τελικά ανέλαβε την κατασκευή του ηλεκτροκινητήρα που έχει διάμετρο 1,8 εκατοστά με ροπή 6 Nm.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button