NEA

Νέος GDTI κινητήρας από την Nissan

juke-engine

Δίχως να πολυπροβάλει το τεχνολογικό της υπόβαθρο (όπως η Ford με τους EcoBoost) η Nissan πιάνει στον ύπνο τον ανταγωνισμό και ανακοινώνει την παραγωγή ενός νέου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,6 λίτρου που αποδίδει 190 ίππους και 240 Nm ροπής. Το Juke θα είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που θα υποδεχθεί το νέο μοτέρ.

  • Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο είναι το πρώτο της εταιρίας τεχνολογίας GTDI (Gasoline Turbocharged Direct Injected) και βασίζεται στον ίδιο τρόπο λειτουργίας με εκείνα των υπόλοιπων γκρουπ (VW, GM, Ford, PSA κ.α.) χρησιμοποιώντας κύκλωμα υψηλής πίεσης με δύο ψεκασμούς αμόλυβδης (στο βίντεο φαίνεται ο βασικός και ένας μικρότερος). Το Juke θα είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που θα υποδεχθεί το νέο μοτέρ το οποίο και θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Για CVT βλέπουμε…
  • Η τεχνολογία των πολλαπλών ψεκασμών εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες. Στους βενζινοκινητήρες δημιουργεί ομογενοποιημένο μίγμα για βέλτιστη καύση ώστε να μειώνονται ακόμη περισσότερο οι εκπομπές ρύπων και δη τα NOx (οξείδια του αζώτου).
  • Επίσης, στο κινητήρα 1.6 GTDI υπάρχει σύστημα μεταβολής της φάσης των εκκεντροφόρων που αλλάζει τον χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Η επόμενη τεχνολογία που αναμένεται να δούμε σε κινητήρα της Nissan αναμένεται να είναι το σύστημα με τα διπλά μπεκ. Το μόνο που μένει είναι να δούμε πότε και σε πιο μοντέλο…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button