Την δική της εκδοχή στα υβριδικά παρουσίασε η VW ξεκινώντας από το Touareg Hybrid στο οποίο θα βασιστεί η αντίστοιχη έκδοση της Porsche Cayenne…
- Η διάταξη του υβριδικού Touareg είναι παράλληλη με μία σημαντική διαφορά σε σχέση με το αντίστοιχο σύστημα της Honda. Ανάμεσα στον ηλεκτροκινητήρα και τον ΜΕΚ υπάρχει ένα μέσο σύμπλεξης/αποσύμπλεξης. Έτσι, σε συνθήκες χαμηλού φορτίου ο ΜΕΚ αποδεσμεύεται και ξεκουράζεται προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου.
- Στο υβριδικό Touareg ο υπερτροφοδοτούμενος V6 TSI (που τοποθετείται και στο S4) συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας συνολικά 380 ίππους και 580 Nm ροπής με κατανάλωση 8,2 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 193 γραμμ./χλμ. ενώ πληρούνται οι προδιαγραφές Euro5.
Ο V6 αποδίδει 333 ίππους και συνεργάζεται με ένα “υβριδοποιημένο” αυτόματο κιβώτιο με 8 σχέσεις με μετατροπέα ροπής. Ανάμεσα στο κιβώτιο και τον V6 βρίσκεται ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 46 ίππων στον οποίο ενσωματώνεται ο συμπλέκτης “αποδέσμευσης”. Το Hybrid Module, όπως ονομάζει η VW την μονάδα με τον ηλεκτροκινητήρα, έχει διάμετρο 400 χιλιοστά, σε μήκος φτάνει τα 145 χιλιοστά ενώ ζυγίζει 55 κιλά.
- Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου βρίσκονται οι μπαταρίες Ni-MH (νικελίου μετάλλου-υδριδίου μετάλλου) με χωρητικότητα 1,7 kWh και μέγιστη ισχύ 38 kW. Η ηλεκτρική ενέργεια αρκεί ώστε το Touareg να μπορεί κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο για περίπου 2 χλμ. και με ταχύτητα έως 50 χλμ/ώρα. Τα 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνονται σε 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ/ώρα. Δείτε παρακάτω στο βίντεο πως λειτουργεί η διάταξη…