NEA

Chevrolet: Πολυετής εγγύηση για τις μπαταρίες του Volt

chevrolet-volt-testing-battery-lab-10

Μέχρι τώρα οι κατασκευαστές προσφέρουν πολυετής εγγυήσεις για τα μηχανικά μέρη των αυτοκινήτων τους. Στα επόμενα χρόνια θα συνηθίσουμε στις εγγυήσεις και για τις μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, όπως είναι το Chevrolet Volt…

  • Πρόσφατα η Chevrolet ανακοίνωσε πως κάθε Volt που θα διατίθεται προς πώληση -από το 2011- θα προσφέρεται με εγγύηση 8 ετών (ή για 100.000 μίλια) για την απόδοση της μπαταρίας. Αν και υβριδικό το Volt πλασάρεται ως ηλεκτρικό λόγω της εν σειρά διάταξης του συστήματος. Στην παραπάνω εικόνα φαίνεται με συγκριτική απεικόνιση και αναλογικά η εγγύηση που δίνεται για μπαταρίες διαφόρων εφαρμογών ενώ περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο δελτίο Τύπου που ακολουθεί…

Η Chevrolet υποστηρίζει τη μπαταρία του Volt με στάνταρ εγγύηση οκτώ ετών/100.000-μιλίων

  • Η εγγύηση για τη μπαταρία μεγάλης διάρκειας ζωής του Volt είναι πιο ολοκληρωμένη από οποιουδήποτε άλλου ηλεκτρικού αυτοκινήτου
  • Και τα 161 εξαρτήματα της μπαταρίας πέρασαν τον έλεγχο αντοχής σε ακραίες θερμοκρασίες, εδάφη και στυλ οδήγησης
  • Το εργοστάσιο μπαταριών της GM στο Brownstown Township, Mich., θα ξεκινήσει κανονική παραγωγή τον Αύγουστο

Το ηλεκτρικό όχημα Chevrolet Volt με εκτεταμένη αυτονομία θα προσφέρει στους Αμερικανούς πελάτες μία στάνταρ εγγύηση οκτώ ετών / 100.000 μιλίων (160.000 km) για την προηγμένη μπαταρία του ιόντων λιθίου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη, πιο ολοκληρωμένη εγγύηση  μπαταρίας ηλεκτρικού οχήματος η οποία είναι και μεταβιβάσιμη, χωρίς χρέωση στους επόμενους ιδιοκτήτες του.

ChevroletVoltBattery04.jpg“Οι μπαταρίες του Chevrolet Volt έχουν ξεπεράσει τους στόχους απόδοσης και είναι έτοιμες να κυκλοφορήσουν στο δρόμο», δήλωσε ο Micky Bly, εκτελεστικός διευθυντής της GM, τομέα παγκόσμιων ηλεκτρικών συστημάτων. «Οι Αμερικανοί πελάτες μας υιοθετούν την τεχνολογία που θα τους βοηθήσει να μειώνουν την εξάρτηση από το πετρέλαιο. Με τη σειρά μας, εμείς δεσμευόμαστε απέναντι στους πελάτες μας να προσφέρουμε τα υψηλότερα πρότυπα αξίας, ασφάλειας, ποιότητας, επιδόσεων και αξιοπιστίας για οκτώ χρόνια/ 100.000 μίλια”.

Η ολοκληρωμένη εγγύηση μπαταρίας του Volt καλύπτει και τα 161 εξαρτήματα μπαταρίας – το 95% των οποίων σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τη GM, και το σύστημα θερμικής διαχείρισης, το σύστημα φόρτισης και τα εξαρτήματα της ηλεκτροκίνησης.

Το Volt είναι ένα ηλεκτρικό όχημα που μπορεί να λειτουργεί σε όλες τις καιρικές και οδηγικές συνθήκες, χωρίς περιορισμούς ή ανησυχία για ακινητοποίηση από άδεια μπαταρία. Έχει αυτονομία πάνω από 500 χιλιόμετρα και λειτουργεί με ηλεκτρική ενέργεια συνεχώς. Για τα πρώτα 60 χιλιόμετρα, το Volt κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευμένος σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16-kWh, χωρίς χρήση καυσίμου και με μηδενικούς ρύπους. Όταν η ενέργεια της μπαταρία πέσει σε χαμηλά επίπεδα ένας κινητήρας/γεννήτρια τίθεται σε λειτουργία επεκτείνοντας την αυτονομία σε κάτι λιγότερο από 500 χλμ. με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου. Η προηγμένη μπαταρία ιόντων λιθίου του Volt είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει την αξία, ασφάλεια, ποιότητα, απόδοση, αντοχή και αξιοπιστία της Chevrolet. Τα κύρια χαρακτηριστικά της μπαταρίας περιλαμβάνουν:

  • Θερμική διαχείριση για αντοχή και αξιοπιστία: Η μπαταρία είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει αξιόπιστη λειτουργία σε θερμοκρασίες πολύ χαμηλές μέχρι ‑25 βαθμούς Κελσίου ή υψηλές έως +50 βαθμούς Κελσίου. Όταν ο καιρός είναι ψυχρός, η μπαταρία θα προθερμαίνεται (ακόμα και κατά τη διάρκεια της φόρτισης) για να παρέχει πλήρη χωρητικότητα. Σε περιβάλλον υψηλών θερμοκρασιών που αποτελεί και τη μεγαλύτερη πρόκληση, η μπαταρία του Volt ψύχεται (επίσης ακόμα κατά τη διάρκεια της φόρτισης). Το σύστημα θερμικής διαχείρισης του Volt τροφοδοτείται κατά τη διάρκεια της οδήγησης από την μπαταρία ή τον κινητήρα/γεννήτρια.
  • Διάγνωση για ασφάλεια και απόδοση: Το σύστημα διαχείρισης του Volt παρακολουθεί συνεχώς τη μπαταρία σε πραγματικό χρόνο για βέλτιστες λειτουργίες. Πάνω από 500 διαγνωστικές λειτουργίες εκτελούνται 10 φορές το δευτερόλεπτο, παρακολουθώντας τη μπαταρία. Το 85% των διαγνώσεων διασφαλίζουν την ασφαλή λειτουργία της μπαταρίας, ενώ το υπόλοιπο 15% παρακολουθεί την απόδοση και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
  • Σχεδίαση κυψελών και χημεία για απόδοση και επιδόσεις: Η επιλογή πρισματικής κυψέλης της GM και η χημεία ιόντων λιθίου, σπινελίου, μαγγανίου, είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής και υψηλή απόδοση ισχύος, με μια κατάλληλα διατηρημένη θερμοκρασία. Αυτό επιτρέπει καλύτερη επιτάχυνση στο όχημα και αυξημένη αναγεννητική πέδηση για βελτιωμένη απόδοση του αυτοκινήτου.
  • Διαχείριση ενέργειας για αντοχή: Η πλήρης φόρτιση ή αποφόρτιση μιας μπαταρίας μειώνει τη διάρκεια ζωής της. Το σύστημα διαχείρισης ενέργειας του Volt ποτέ δεν φορτίζει ούτε αποφορτίζει πλήρως τη μπαταρία. Η μπαταρία του Volt έχει πάνω και κάτω ‘ουδέτερες ζώνες’ για να διασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής.

Δοκιμή για αντοχή, αξιοπιστία, ασφάλεια και απόδοση
Οι μηχανικοί της GM έχουν ολοκληρώσει πάνω από ένα εκατομμύριο μίλια και τέσσερα εκατομμύρια ώρες ελέγχου δοκιμάζοντας τις μπαταρίες του Volt από το 2007, καθώς και τα εννέα στοιχεία και τα 288 κελιά κάθε μονάδας. Οι ομάδες εξέλιξης, ελέγχου και δοκιμών εξετάζουν χιλιάδες προδιαγραφές και έχουν ελέγξει και τα 161 εξαρτήματα της μπαταρίας του Volt, το 95% των οποίων σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από τη GM. Μεταξύ των δοκιμών είναι, βραχυκύκλωμα, σκουριά, σκόνη, σύγκρουση, βύθιση σε νερό, συντριβή και διείσδυση καθώς και, έκθεση και εναλλαγές σε ακραίες θερμοκρασίες σε συνδυασμό με δυναμική μεταβαλλόμενη οδήγηση (Κύκλοι οδήγησης Shake, Bake and Roll).

Έτοιμη για παραγωγή
Το εργοστάσιο της GM στο Brownstown, που ξεκίνησε την παραγωγή πρωτότυπων μπαταριών των Ιανουάριο, σύντομα θα αρχίσει την κανονική παραγωγή τους. “Κινούμεθα γρήγορα για να ικανοποιήσουμε τους πελάτες και να διασφαλίσουμε ότι το λανσάρισμα του Volt ακολουθεί το σχετικό χρονοδιάγραμμα», δήλωσε η Nancy Laubenthal, επικεφαλής τους Εργοστασίου Μπαταριών του Brownstown. «Τον περασμένο Αύγουστο ανακοινώσαμε την επένδυση στη μονάδα του Brownstown και τον Ιανουάριο κατασκευάσαμε την πρώτη μας ολοκληρωμένη μονάδα μπαταρίας. Τώρα τελειώνουμε τις μπαταρίες προ-παραγωγής και σύντομα θα κατασκευάζουμε μπαταρίες παραγωγής για τα Chevrolet Volt που θα παραδοθούν στους εμπόρους πριν από το τέλος της χρονιάς”.

Πέρσι, το Αμερικανικό Υπουργείο Ενέργειας επέλεξε 45 εταιρίες, πανεπιστήμια και οργανισμούς σε 28 πολιτείες – μεταξύ των οποίων το εργοστάσιο της GM στο Brownstown – τα οποία μοιράστηκαν πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε βραβεία για την ηλεκτροκίνηση και την κατασκευή μπαταριών και τον εξηλεκτρισμό του τομέα μεταφορών. Σχεδόν τα μισά από τα βραβεία είναι σχεδιασμένα για μονάδες παραγωγής, κυψελών, μπαταριών και υλικών, στο Michigan.

Ο Obama Είχε την Πρώτη του Εμπειρία με Chevrolet Volt

  • Ο Αμερικανός Πρόεδρος Δοκίμασε το Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο Κατά τη διάρκεια Επίσκεψής του στο Michigan

gmobamavoltgetty_02_resizeΟ Αμερικανός Πρόεδρος, Barack Obama, οδήγησε για πρώτη φορά την Πέμπτη τo ηλεκτρικό όχημα εκτεταμένης αυτονομίας Chevrolet Volt κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο εργοστάσιο μπαταριών Compact Power στο Holland, Mich., U.S. Η LG Chem, μητρική εταιρία της Compact Power, κατασκευάζει τις κυψέλες για το Volt, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται στα τέλη της φετινής χρονιάς σε επιλεγμένες Αμερικανικές αγορές.

Το Volt έχει αυτονομία πάνω από 500 χιλιόμετρα και χρησιμοποιεί συνεχώς ηλεκτροκίνηση. Για τα πρώτα 60 χιλιόμετρα, το Volt κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια αποθηκευμένη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 16-kWh χωρίς να καταναλώνει καύσιμο ή να εκπέμπει ρύπους. Όταν η ενέργεια της μπαταρίας πέσει σε χαμηλά επίπεδα, ένα κινητήρας-γεννήτρια τίθεται άμεσα σε λειτουργία, παρατείνοντας την αυτονομία του Volt σε κάτι λιγότερο από 500 χιλιόμετρα, με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου.

Η μονάδα της μπαταρίας του Volt θα κατασκευάζεται στο Brownstown Township, Mich., και θα μεταφέρεται στο Εργοστάσιο Συναρμολόγησης του Hamtramck στο Ντιτρόιτ για να τοποθετείται στο Volt. Η Chevrolet έχει ήδη ανακοινώσει ότι οι Αμερικανοί πελάτες θα επωφελούνται από μία στάνταρ εγγύηση οκτώ ετών / 100.000 μιλίων (160.000 χλμ.) για τη μπαταρία του Volt.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button