NEA

Update: Υπερσυμπιεστής, 3 κύλινδροι και 1,2 λίτρα για το νέο Nissan Micra!

nissan-gtdi-12-new-3-cylinder-engine_micra

Η Nissan μπαίνει στο χορό του downsizing με ένα υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο μοτέρ άμεσου ψεκασμού…

  • Ήταν να μην πάρουν φόρα οι Ιάπωνες στη Nissan. Μπήκαν στον χορό του downsizing με τον κινητήρα 1.6 GTDI του Juke και συνεχίζουν… προς τα κάτω ανακοινώνοντας την έκδοση 1.2 DIG με την έλευση του νέου Micra (έρχεται τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα, η έκδοση με την υπερπλήρωση αναμένεται μέσα 2011).
  • H είδηση για τον 1.2 DIG συμπίπτει με την ίδια περίπου χρονική περίοδο που λανσάρονται στην ελληνική αγορά οι εκδόσεις 1.2 TSI για τα Audi A3, VW Golf & Skoda Octavia5. Ο 1.2 DIG έχει όμως μία σημαντική διαφορά, ένα κύλινδρο λιγότερο, με άλλα λόγια ένας ψεκασμός λιγότερος που με σωστή διαχείριση μπορεί να φέρει μικρότερη κατανάλωση. Και το σημαντικότερο, σνομπάρει τους Γερμανούς με τον κλασικό υπερτροφοδότη καυσαερίων και προτιμά τον μηχανικό υπερσυμπιεστή.
  • Οι Ιάπωνες δεν έχουν ακόμη ανακοινώσει τα τεχνικά του χαρακτηριστικά αλλά κάνουν λόγο για απόδοση εφάμιλλή με ατμοσφαιρικού 1,5 lt (να υποθέσω περίπου 95 PS λόγω… Miller) και εκπομπές CO2 κάτω από 95 g/km. Άμεσο ψεκασμό έχουμε και στους TSI αλλά ο DIG της Nissan λειτουργεί σε κύκλο Miller για βέλτιστη κατανάλωση. Για περισσότερα αναμείνατε στο… καροτοσάϊτ σας!
* Update: Οι πρώτες πληροφορίες εκ των έσω μιλούσαν για σύστημα υπερτροφοδότησης. Στη συνέχεια επίσημα στοιχεία επιβεβαίωσαν πως τελικά το τρικύλινδρο μοτέρ της Nissan θα διαθέτει μηχανικό υπερσυμπιεστή (πιθανόν τύπου Roots).
Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close