Volvo & Imperial College: Που πήγε η μπαταρία;

volvo-battery-body-panel

Τι και αν η Volvo ανήκει πλέον σε κινεζικά χέρια· αυτό δεν εμποδίζει τους ειδικούς της εταιρίας να παρουσιάζουν επαναστατικές.

  • Στα ηλεκτροκίνητα οχήματα ένα μεγάλο πρόβλημα είναι η τοποθέτηση των μπαταριών και το βάρος τους. Οι Σουηδοί αναρωτήθηκαν: γιατί η μπαταρία να μην αποτελείται από την βαφή του ίδιου του αμαξώματος; Για ηλεκτροχημική βαφή που θα παράγει ηλεκτρική ενέργεια από την ηλιακή ακτινοβολία είχαμε ακούσει, όπως και για υπερπυκνωτές ή υπεραγώγιμα υλικά…
  • Η συγκεκριμένη ιδέα, πάντως, μας πάει ένα βήμα πιο μακριά. Και όπως φαίνεται η Volvo Cars έχει πάρει ζεστά την υπόθεση καθώς επενδύει 3,5 εκατομμύρια ευρώ σε μέρος ενός κοινού project σε συνεργασία με το Imperial College. Το πρόγραμμα ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες στο Λονδίνο και θα διαρκέσει για τρία χρόνια ενώ το Κολέγιο να εξελίσσει την επαναστατική ιδέα για άλλες χρήσεις (π.χ. κινητά τηλέφωνα κ.α.).
  • Επί της ουσίας. Η σουηδική εταιρία έχει ως στόχο να εξελίξει ένα τύπο νανοτεχνολογικού υλικού που συντίθεται από ανθρακόνημα, πολυμερή και ρητίνες. Το υλικό αυτό προφανώς θα συμπεριφέρεται σαν υπερπυκνωτής, θα έχει την ιδιότητα να αποθηκεύει ηλεκτρική ενέργεια σε μεγαλύτερα φορτία από τις κοινές μπαταρίες ενώ παράλληλα ο χρόνος επαναφόρτισης θα είναι πολύ μικρότερος.
  • Σύμφωνα με την Volvo η χρήση του επαναστατικού υλικού μειώνει έως και 15% το βάρος ενός ηλεκτροκίνητο με συμβατικές μπαταρίες ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις πόρτες, στον ουρανό, στο καπό προσφέροντας αυτονομία που ξεπερνά τα 130 km. Κάπου εδώ τίθεται ένα εύλογο ερώτημα: τι γίνεται σε περίπτωση σύγκρουσης; Ποιο θα είναι το κόστος;

Ετικέτες

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close