NEA

700 ίπποι για τον διάδοχο της Lamborghini Murcielago

lamborghini_new_v12_powertrain_1

Οι ιθύνοντες της Lamborghini δίνουν τα πρώτα στοιχεία για τον αντικαταστάτη της Murcielago και υμνούν το κιβώτιο ISR…

  • Πριν από μερικές μέρες παραδόθηκε στον πελάτη της η τελευταία Murcielago και πρόσφατα η Lamborghini έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία για το νέο της supercar -που θα ονομάζεται Aventador- που αφορούν τα βασικότερα μηχανικά μέρη: τον κινητήρα και την μετάδοση.
  • Ο κινητήρας είναι μία αναβαθμισμένη εκδοχή του προηγούμενου V12 των 6,3 lt και αποδίδει 700 PS στις 8.250 rpm και 690 Nm στις 5.500 rpm. Είναι χειροποίητος, όπως όλοι οι κινητήρες της ιταλικής φίρμας και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sant’ Agata στην Μπολόνια. Ζυγίζει 235 kg και η περιεχόμενη γωνία ανάμεσα στα δύο σκέλη του είναι 60 μοίρες με μέγιστη ταχύτητα εμβόλων 21 m/sec.
  • new_lamborghini_isr_transmissionΛειτουργεί ατμοσφαιρικά με σχέση συμπίεσης 11,8:1. Για να συμμορφωθεί το μοτέρ με τις νόρμες περί ρύπων υπάρχουν τέσσερις προκαταλύτες κοντά στο μοτέρ και δύο βασικοί κοντά στην εξάτμιση. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος είναι “made by Lambo” ενώ ιδιαίτερη μνεία γίνεται για το σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής που συνδυάζεται με ηχητικό σύστημα που παράγει μοναδικό ήχο.
  • Οι Ιταλοί μιλούν με τα καλύτερα λόγια για το κιβώτιο ISR (Independent Shifting Rod) και ισχυρίζονται πως όχι απλά προσφέρει μοναδική αίσθηση που την συναντάς σε αγωνιστικό της F1 αλά πως είναι πιο γρήγορο κατά 50% από ένα διπλοσύμπλεκτο. Ουσιαστικά μιλάμε για το ταχύτερο αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο (ρομποτικό κιβώτιο) που διαθέτει δύο άξονες και επτά σχέσεις. Σύμφωνα με την Lamborghini σε ένα συμβατικό μηχανικό κιβώτιο π.χ. η μετάβαση από την 2α στην 3η προϋποθέτει το πέρασμα του άξονα από την νεκρά, το γρανάζι της 2ας πρέπει να απεμπλακεί και να εμπλακεί το γρανάζι της 3ης. Χαμένος χρόνος, για ένα supercar…
  • Το μυστικό του ISR κρύβεται στην χρήση δύο αξόνων όπου οι αλλαγές γίνονται πιο γρήγορες αφού π.χ. ο άξονας της 2ας αποδεσμεύεται και ο άλλος άξονας εμπλέκει την 3η. Σε σχέση με το e.gear της Gallardo οι αλλαγές γίνονται περίπου 40% ταχύτερα, σύμφωνα πάντα με την Lamborghini. Αναμένουμε περισσότερα στοιχεία και φωτογραφίες για την τεχνική ανάλυση του κιβωτίου…

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button