Το δαιμόνιο μάρκετινγκ χτυπά ξανά, αυτή τη φορά για λογαριασμό της Toyota με… πεδίο την αγορά του Ισραήλ…
- Σε πολλές περιπτώσεις η κεντρική ιδέα, η βασική έμπνευση μία διαφήμισης ή ενός σποτ εξαρτάται από την ιδιοσυγκρασία της αγοράς στην οποία απευθύνεται. Τώρα, στην συγκεκριμένη περίπτωση αποκλείεται να δεις αυτή τη διαφήμιση σε κάποια ταμπέλα στον δρόμο ή σε κάποια έντυπη σελίδα και έτσι απλά να την “προσπεράσεις”. Αυτό είναι και το ζητούμενο αφού ο πρώτος στόχος επιτεύχθηκε για την διαφημιστική εταιρία. Άλλωστε τι σχέση μπορεί να έχει ένα πρόβατο με το πιο εμπορικό υβριδικό αυτοκίνητο στον πλανήτη;
- Καμία απολύτως εκτός από τις εκπομπές… ρύπων! Φυσικά, το άμοιρο ζώο δεν εκλύει ρύπους αλλά φυσικά αέρια με βάση το μεθάνιο (όπως και τα… δίποδα) και η σύγκριση αφορά μόνο τις κοινές εκπομπές που μπορεί να έχει ένα πρόβατο με το ιαπωνικό υβριδικό. Ωστόσο, θα πρέπει να παραδεχτούμε πως πρόκειται για μία ευφάνταστη προβολή του Prius και με αρκετά διασκεδαστικό ύφος.