Electrobat, το πρώτο ηλεκτροκίνητο!

electrobat-1a

  • 31 Αυγούστου, 1894. Ο χημικός Pedro Salom και ο εφευρέτης Henry Morris διασχίζουν τους δρόμους της Φιλαδέλφεια (Πενσυλβάνια) καθισμένοι στο Electrobat, το πρώτο αξιόλογο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο σύμφωνα με ιστορικές αναφορές. Οι δύο άντρες χρειάστηκαν περίπου δύο μήνες για να κατασκευάσουν το περίπου δύο τόνων Electrobat εκ των οποίων τα 725 kg αντιστοιχούν στις μπαταρίες μολύβδου-οξέως. Το Electrobat ήταν ένα μικρό θαύμα για την εποχή του καθώς μπορούσε να διανύσει περίπου 40 km.
  • Το Electrobat 2 ζύγιζε πολύ λιγότερο -με το συνολικό βάρος στα 820 kg- και είχε αναλάβει ρόλο ταξί στην εταιρία των Morris & Salom (Electric Carriage and Wagon Company). Τα Electrobat έστριβαν αλλάζοντας την διεύθυνση των πίσω τροχών και είχαν δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 1,1 kW και η μέγιστη ταχύτητα έφτανε τα 32 km/h. Ότι έπρεπε για ένα ρετρό Electrobat, το πρώτο ηλεκτροκίνητο!!
  • Μέχρι τον Απρίλιο του 1897 είχε εξυπηρετήσει περίπου χίλιους επιβάτες στην περιοχή του Μανχάταν και για να ξεπεραστεί το πρόβλημα της αυτονομίας υπήρχε μέχρι και «εναλλακτήριο» μπαταριών. Σύντομα όμως το Electrobat εκτοπίστηκε από τα βενζινοκίνητα με την σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία. Τελικά η ιδέα της Renault δεν είναι και τόσο πρωτότυπη όταν κάποιος το έχει σκεφτεί 114 χρόνια πιο πριν…

Electrobat, το πρώτο ηλεκτροκίνητο!

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close