ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Βίντεο: Η νέα γενιά V κινητήρων της Mercedes-Benz

mercedes-new-v6-v8-engines-2

Παρακολουθείστε ένα όμορφο βίντεο στο οποίο απεικονίζονται όλα τα συστήματα που μπορεί να διαθέτει ένας σύγχρονος βενζινοκινητήρας…

  • mercedes-new-v6-v8-engines-6Το βίντεο ξεκινάει με το 3ης γενιάς σύστημα άμεσου ψεκασμού στο πλαίσιο της τεχνολογίας BlueDIRECT που εξοπλίζει τις εκδόσεις E 350 BlueEFFICIENCY (ατμοσφαιρικός V6 κινητήρας) και E 500 BlueEFFICIENCY (V8 με διπλά turbo). Παρατηρήστε τους δύο ψεκασμούς καυσίμου όπου o προψεκασμός γίνεται στην φάση εισαγωγής και ο βασικός -που μπορεί να διαιρείται μέχρι και από δύο μικροψεκασμούς- στην φάση συμπίεσης. Χάρη στα νέας γενιάς μπεκ μπορούν να πραγματοποιηθούν έως και 5 μικροψεκασμοί στη διάρκεια ενός χρόνου με την πίεση στο κύκλωμα να φτάνει τα 200 bar.
  • mercedes-new-v6-v8-engines-1Ταυτόχρονα και λίγο μετά τον βασικό ψεκασμό ακολουθούν πολλαπλοί σπινθηρισμοί (Multi Spark Ignition, MSI) για καλύτερη καύση του μίγματος. Το διάστημα μεταξύ των σπινθηρισμών εξαρτάται από τις συνθήκες φορτίου και το στοιχειομετρικό μίγμα ενώ μπορούν να πραγματοποιηθούν έως και 4 σε μόλις 1 msec. Ο βασικός λόγος που αναρτώ το συγκεκριμένο βίντεο είναι η αναλυτική παρουσίαση του υδραυλικού συστήματος που μεταβάλλει την φάση των εκκεντροφόρων. Παρατηρείστε πως ξεκλειδώνει ο κεντρικός πείρος απελευθερώνοντας τον μηχανισμό και ταυτόχρονα μεταβάλλοντας την φάση των εκκεντροφόρων. Με αυτό τον τρόπο μεταβάλλεται και ο χρονισμός των βαλβίδων.

  • mercedes-new-v6-v8-engines-3Στη συνέχεια φαίνεται ο τρόπος που “γεφυρώνονται” οι καδένες των εκκεντροφόρων με τον στροφαλοφόρο. Αξιοσημείωτη λεπτομέρεια αποτελεί η υδραυλική αντλία «μεταβαλλόμενης γεωμετρίας». Προκειμένου να μειωθούν οι απώλειες που συνεπάγονται σε αυξημένη κατανάλωση, σε συνθήκες χαμηλού φορτίου η αντλία λειτουργεί σε χαμηλή πίεση ενώ σε υψηλό φορτίο με υψηλότερη πίεση. Τέλος, δείτε την ροή των καυσαερίων στο σύστημα υπερτροφοδότησης και πως ο στρόβιλος αποκτά κινητική ενέργεια διοχετεύοντας περισσότερο φρέσκο αέρα στους κυλίνδρους. Το βίντεο ολοκληρώνεται με την λειτουργία του εναλλάκτη θερμότητας (intercooler) που δροσίζει τον αέρα αυξάνοντας την πυκνότητα του ώστε να εισέλθει ακόμη περισσότερος (αέρας).
E 350 BlueEFFICIENCY E 500 BlueEFFICIENCY
Engine/cylinders Petrol/V6 Petrol/V8
Standard transmission 7-speed automatic 7-speed automatic
Displacement 3498 cc 4633 cc
Rated output 225 kW/306 hp 300 kW/408 hp
Rated torque 370 Nm at 3500-5250 600 Nm at 1600-4750
Fuel consumption of 2011 E-Class** 6.8-7.0 l/100 km 8.9 l/100 km****
Fuel consumption of preceding model** 8.5-8.8 l/100 km 10.8-11.2 l/100 km
CO2 emissions of 2011 E-Class*** 159-164 g/km 209 g/km****
CO2 emissions of preceding model*** 199-205 g/km 253-261 g/km
*figures for Saloon; **NEDC combined fuel consumption; ***NEDC ****provisional figures

BONUS VIDEO: Το αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC Plus


Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close