ΔΟΚΙΜΕΣ

Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC [test drive]

arxaggelos_lakonia-7
Ένας αποδοτικός πετρελαιοκινητήρας ακούγεται ιδανικός στις μέρες μας για ένα μεγάλο SUV, συνδυάζοντας εξαιρετικές επιδόσεις και σχετικά μικρή κατανάλωση. Για όσους ακόμη έχουν μπάτζετ…

Παρά τους δύσκολους καιρούς, η νέα ML βρίσκει τον τρόπο να προσαρμόζεται στις προσταγές της σύγχρονης αυτοκίνησης, με τις γνωστές πλέον ευαισθησίες περί κατανάλωσης και ρύπων. Ειδικά στην πετρελαιοκίνητη έκδοση της δοκιμής μας, είναι ολίγον τι εντυπωσιακό πώς ένα SUV με μήκος 4,8 m και βάρος κοντά στους 2,2 τόνους καταφέρνει με λίγη προσπάθεια να κινηθεί, καταναλώνοντας περίπου 8 lt/100 km.

O εντυπωσιακός όγκος της νέας ML κάθε άλλο παρά σε αγχώνει, αφού πρόκειται για ένα από τα πιο ευκολοδήγητα big-SUV. Αν και βασίζεται στην πλατφόρμα της προηγούμενης γενιάς, πολλαπλές αναβαθμίσεις στην ανάρτηση και στην τετρακίνηση αναγεννούν τις δυνατότητες της ML.

Ξεκινώντας από τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,2 lt, αποδίδει 204 PS και 500 Nm από τις 1.600 rpm και διακρίνεται για τη γραμμική λειτουργία του αλλά και την ευχέρεια με την οποία κινεί το αμάξωμα. Στις πολύ καλές ρεπρίζ συνδράμει και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7G-Tronic Plus, που αποτελεί μία αναβαθμισμένη εκδοχή με λιγότερους κραδασμούς και ελαφρώς ταχύτερη αλλαγή των σχέσεων (υπάρχουν και paddles στο τιμόνι).

Στον ανοιχτό δρόμο η ML ξεδιπλώνει την αρχοντιά της προσφέροντας ένα ξεκούραστο και αθόρυβο ταξίδι, εντυπωσιάζοντας με τη στιβαρή κύλισή της, που εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη. Βέβαια, στις διαδρομές με πιο κλειστές στροφές ο όγκος της γίνεται αντιληπτός, με το αμάξωμα να παίρνει κλίσεις, αλλά σε λογικά πλαίσια. Το τιμόνι με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση έχει καλή αίσθηση, τα φρένα είναι αποτελεσματικά και αντέχουν στη σκληρή χρήση, ενώ η αυτόματη τετρακίνηση με τον σωστό τύπο ελαστικών μπορεί να κάνει θαύματα.

H τιμή πώλησης είναι αυτή που περιμένεις, αν αναλογισθείς τη αξία της ML καθώς και το φόρο πολυτελείας. Έτσι, η ML 250 ξεκινά από 70.850 €, προτάσσοντας τους άνετους χώρους, τα ισορροπημένα οδικά χαρακτηριστικά, τις τετρακίνητες δυνατότητές της και, το κυριότερο, τη χαμηλή κατανάλωση του αξιόλογου πετρελαιοκινητήρα, που σε κάνει να ξεχνάς τις υπόλοιπες εκδόσεις…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!