NEA

H Fiat στην 64η Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης

fiat-panta-2012-6_resize

Η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Panda και οι νέες Twinair εκδόσεις του Punto ξεχωρίζουν από την παρουσία της ιταλικής εταιρίας στην γερμανική έκθεση…

Αναμφίβολα οι προβολείς πέφτουν πάνω στο νέο Panda, ένα αυτοκίνητο που στα 31 χρόνια της ζωής του ανέκαθεν ήταν συνώνυμο του λειτουργικού design, της ευελιξίας, της ευρυχωρίας, της αξιοπιστίας και της άνεσης. To Panda κέρδισε πάνω από 6,5 εκατ. οδηγούς προσφέροντας απλές, αλλά έξυπνες λύσεις στην καθημερινή μετακίνηση. Τα πάντα είναι πολύ ευκολότερα μέσα στο Panda: να μετακινείσαι, να παρκάρεις, να έχεις τους χώρους που χρειάζεσαι, να τους προσαρμόζεις στις ανάγκες σου και να νιώθεις άνετα. Επιπλέον, πάνω από αυτοκίνητο, το Panda είναι μια ιδέα που δημιούργησε έναν άλλο τρόπο για να απολαύσει κανείς ένα όχημα με πλήρη ελευθερία. Γι΄αυτό και σήμερα, όπως πάντα, όποιος επιλέγει ένα Panda είναι απελευθερωμένος από συμβατικές μόδες και κατηγοριοποιήσεις.

Με μια έννοια το Panda είναι ένα αντισυμβατικό αυτοκίνητο, που από την πρώτη κιόλας γενιά του ήταν σε θέση να καταπλήξει με απλές, αλλά όχι συνηθισμένες λύσεις. Αρκεί να αναφερθεί πως ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που κατάφερε να αποσπάσει τον αναγνωρισμένου κύρους τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2004». Ήταν το πρώτο compact (λιγότερο από 4 μ. μήκος) αυτοκίνητο που λανσάρισε κινητήρα πετρελαίου (1986) και ήταν το πρώτο που προσέφερε τόσο τετρακίνητες εκδόσεις (1983), όσο και φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες σχεδιασμένους για περιορισμό της κατανάλωσης. Tο Panda Elettra, που παρουσιάστηκε το 1990,  ήταν ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ήταν επίσης το πρώτο 4Χ4 αυτοκίνητο πόλης, που έφτασε στην υψηλής τεχνολογίας βάση στo Εverest σε ύψος 5.200 μέτρα (2004).

Στην 3η του γενιά το νέο Panda εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους εσωτερικούς χώρους, τη στιγμή που ελαχιστοποιεί τις εξωτερικές του διαστάσεις. Συνεχίζοντας να είναι ένα αυτοκίνητο περιορισμένων εξωτερικών διαστάσεων, το νέο Panda αύξησε λίγο τις διαστάσεις του για να προσφέρει τόσο κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, όσο και να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την ευρυχωρία του. Με μήκος 3,65 μ., πλάτος 1,64 μ. και ύψος 1,55 μ., το νέο Panda μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση μέχρι 5 επιβάτες διαθέτοντας έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία του. Επιπλέον, η πρακτικότητα έχει τονιστεί χάρη σε πολυάριθμες θήκες για μικροαντικείμενα, αλλά και τους πολλαπλούς τρόπους διαμόρφωσης των εμπρός και πίσω καθισμάτων. Παράλληλα, ο καθένας μας έχει το δικό του τρόπο ζωής, μια προσωπική σχέση με τα αντικείμενα του και τον τρόπο που τα κατανέμει, αλλά και που τα βρίσκει, στο χώρο. Με αυτή την έννοια το Panda είναι ένας χώρος που μπορείς να γεμίσεις με το προσωπικό σου lifestyle, αλλά και που θες με χαρά να μοιραστείς με άλλους.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η γκάμα του Panda επεκτάθηκε με τους 2κύλινδρους TwinAir: τον υπετροφοδοτούμενο 85 HP, που κατέκτησε τον τίτλο «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2011» (International Engine of the Year 2011) και τον νέο ατμοσφαιρικό 65 ΗP, με ακόμη μικρότερη κατανάλωση. Αρχικά το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με κίνηση στους εμπρός τροχούς (το 4X4 θα ακολουθήσει) και η γκάμα του θα αποτελείται από 4 κινητήρες (85 HP 0.9 TwinAir Turbo, 65 HP 0.9 Aspirated TwinAir, 69 HP 1.2 Fire  και 75 HP 1.3 Multijet II), 3 επίπεδα εξοπλισμού, 10 χρώματα αμαξώματος, 4 διακόσμους εσωτερικού, 2  σχέδια ζαντών αλουμινίου (14 και 15 ιντσών) και 2 καλύμματα τροχών για ένα σύνολο άνω των 600 συνδυασμών. Στα νέα στοιχεία του Panda περιλαμβάνεται το «Blue&Me TomTom LIVE» (στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμη η Non-live εκδοχή του καθώς οι Live υπηρεσίες δεν υποστηρίζονται από την εγχώρια υπάρχουσα τεχνολογική υποδομή), που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός πλήρως ενσωματωμένου συστήματος infotainment με εκείνα ενός φορητού συστήματος πλοήγησης. Επίσης μέσα στον πρώτο χρόνο των πωλήσεων θα γίνει διαθέσιμο ένα νέο σύστημα φρεναρίσματος, το οποίο σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα είναι σε θέση να ανιχνεύσει αντικείμενα σε κοντινή απόσταση και να σταματήσει το αυτοκίνητο αυτόματα.

  • Νέο Fiat Panda, παγκόσμια πρεμιέρα
  • «Αir Technologies»
  • Fiat Freemont AWD, παγκόσμια πρεμιέρα
  • Fiat Punto 2012, παγκόσμια πρεμιέρα
  • Fiat TwinAir 500 και νέο πακέτο «ByAbarth»
  • Fiat «500C by Gucci»
  • Fiat Qubο: νέα κιτ «Νew Τrekking» και «Nitro»
  • Νέες λειτουργίες eco:Drive Mobile και Social Network

Στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης θα παρουσιαστεί και το νέο Punto 2012, το οποίο έχει σκοπό να παραμείνει ανάμεσα στα best sellers και το έτος 2012, όταν και θα παρουσιαστεί. Μαζί με αισθητικές αλλαγές θα λανσάρει και τον 2κύλινδρο 85 ΗP TwinAir κινητήρα, που πρόσφατα κέρδισε τον σημαντικό τίτλο «Διεθνής κινητήρας της Χρονιάς 2011». Έτσι το αυτοκίνητο καθιερώνεται σαν τη χρυσή τομή ανάμεσα στη φιλικότητα για το περιβάλλον (98 γρ. CO2/χλμ.) και την οδηγική απόλαυση (85 HP στις 5.500 σ.α.λ. και 145 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ). Το κοινό της έκθεσης θα μπορέσει να θαυμάσει ένα Punto 2012 σε επίπεδο εξοπλισμού «ΤwinAir» και με χρώμα λανσαρίσματος Verde Lime σε συνδυασμό με μαύρη γυαλιστερή «pianoblack» oροφή. Όπως και στο Fiat 500, το όνομα TwinAir στο Punto 2012 δε θα δηλώνει μόνο την ύπαρξη του επαναστατικού 2κύλινδρου κινητήρα, αλλά και ενός νέου επίπεδου εξοπλισμού. Ένα Fiat Punto 2012 εφοδιασμένο με την εξελιγμένη μορφή του 85 ΗP 16V 1,3 Multijet κινητήρα θα είναι επίσης σε έκθεση. Χάρη στην υιοθέτηση δύο νέων τεχνολογιών (Intelligent Alternator and Intelligent Flow), ο κινητήρας φθάνει σε χαμηλά επίπεδα-ρεκόρ εκπομπών C02 της τάξης των 90 γρ./χλμ.

Τα φώτα θα πέσουν και στο νέο τετρακίνητο Fiat Freemont (AWD), που θα είναι διαθέσιμο στις αγορές από τον Οκτώβριο με τον 2,0 Multijet 2 170 HP πετρελαιοκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα 3,6 V6 280 HP, αμφότεροι συνδυασμένοι με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το εξελιγμένο σύστημα AWD προσφέρει αυτόματη τετρακίνηση και διαθέτει ηλεκτρονικό έλεγχο που χρησιμοποιεί αισθητήρες ολίσθησης για να ανιχνεύσει την πρόσφυση των 4 τροχών και να αποφασίσει πότε να μεταφέρει την κατάλληλη ροπή στους πίσω τροχούς. Το σύστημα παρεμβαίνει σε επιφάνειες που οι τροχοί δεν έχουν επαρκή πρόσφυση (λάσπη, χιόνι, πάγο κτλ.) για να εξασφαλίσει μέγιστη πρόσφυση και απρόσκοπτη οδήγηση σε όλες τις διαδρομές ή στην περίπτωση ασφάλτινων διαδρομών για να διασφαλίσει επιπλέον πρόσφυση και μεγαλύτερη ασφάλεια στις στροφές. Ειδικότερα, το ηλεκτρονικό σύστημα ρυθμίζει τη μεταφορά ροπής με τη χρήση ελεγχόμενης σύζευξης (ΕCC).  Το σύστημα συμβάλει στην χαμηλή κατανάλωση, αφού λειτουργεί μόνο όταν είναι απαραίτητο και ελαχιστοποιώντας τις τριβές. Επιπλέον, το ECC στο σύστημα AWD είναι πιο ευέλικτο, πιο ακριβές και πιο φθηνό, από ένα σύστημα Viscous ή Torsen.

Οι τετρακίνητες εκδόσεις του Freemont εκφράζουν απόλυτα τον πολύπλευρο χαρακτήρα του πρώτου μοντέλου που προέκυψε από τη συνεργασία με τον όμιλο Chrysler. Το όνομα του εμπεριέχει μια δόση ελευθερίας (Freedom) και την αίσθηση ότι αυτό το όχημα μπορεί να αντιμετωπίσει κάθε κατάσταση της καθημερινότητας. Το Fiat Freemont σχεδιάστηκε για να καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες των μοντέρνων οικογενειών και αυτών που αναζητούν ένα ευρύχωρο, άνετο και πολυχρηστικό αυτοκίνητο, που θα τους καλύψει στους ξέφρενους  ρυθμούς της καθημερινότητας ή στον ελεύθερο χρόνο του Σαββατοκύριακου. Θα παρουσιαστούν δυο εκδόσεις του Fiat Freemont εφοδιασμένες με τον 2,0λιτρο ΜultiJet ΙΙ 170 HP πετρελαιοκινητήρα, μία εκ των οποίων θα είναι προσθιοκίνητη και  μία τετρακίνητη (AWD). Αμφότερες θα διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο και πλούσιο εξοπλισμό συμπεριλαμβανομένων 7 θέσεων, κάμερα οπισθοπορείας, δορυφορική πλοήγηση με 8,4” οθόνη αφής, ζάντες αλουμινίου 19”, αυτόματο τριζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλιοροφή και Video Pack (με εγκατεστημένο στην οροφή DVD).

Αντικείμενο θαυμασμού θα είναι και το Fiat 500 TwinAir, τόσο σε κλειστή, όσο και cabrio έκδοση. Το επίπεδο εξοπλισμού TwinAir συνδυάζει τον επαναστατικό 2κύλινδρο κινητήρα με εμφάνιση και τεχνολογικό περιεχόμενο που καθορίζει ένα γνήσιο προϊόν, που ανταποκρίνεται απόλυτα στην εκτίμηση που έδειξε ο Διεθνής Τύπος και το αγοραστικό κοινό. Ήδη σήμερα 1 στα 3 Fiat 500 που πωλούνται στην Ευρώπη και 1 στα 2 στην Ελλάδα είναι εφοδιασμένο με τον 0,9 TwinAir κινητήρα. Η επιτυχία αυτού του κινητήρα συνδυάζεται από πλήθος βραβείων συμπεριλαμβανομένου και αυτού για τον «Διεθνή κινητήρα της Χρονιάς 2011». Με τους 85 ίππους αυτού του καταπληκτικού κινητήρα, το 500 TwinAir εγγυάται  το συνδυασμό μέγιστης απόλαυσης της οδήγησης, χαμηλής κατανάλωσης και των χαμηλότερων εκπομπών CO2 στον κόσμο για κινητήρα βενζίνης (92 γρ./χλμ.), αλλά και ρετρό ήχου που θυμίζει εκείνον του πρώτου θρυλικού 500.

Η TwinAir έκδοση του Fiat500 απευθύνεται σε ένα αστικό και δυναμικό κοινό, αφού, επιπλέον της εγγυημένης διασκέδασης και της οδηγικής απόλαυσης, προσφέρει στους πελάτες ένα προϊόν με προσωπικότητα και υψηλή αξία. Αυτό το concept  επικοινωνήθηκε  από την πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια «Εveryday Fun» με έναν ιδιαίτερο πρωταγωνιστή:  τον οδηγό και Παγκόσμιο Πρωταθλητή F1 Φερνάντο Αλόνσο. Για να τονιστεί ο σπορ και δυναμικός χαρακτήρας του 500 TwinAir, η Fiat δημιούργησε το νέο «byAbarth Pack». To κιτ εξατομίκευσης εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Abarth και θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο περιλαμβάνοντας «Total Black» ειδικούς τροχούς αλουμινίου 16” με καπάκια Abarth, πλευρικές σπορ ποδιές, πίσω αεροτομή, αγωνιστικά γραφικά στο καπό και σπορ πεντάλ. Το νέο «byAbarth Pack» θα προσφέρεται έξτρα μαζί τα χρώματα Pasodoble Red και Crossover Black.

Επίσης την πρώτη μέρα δίπλα στο νέο Panda θα εκτεθεί και ένα μοναδικό Fiat «500C by Gucci», το νέο καμπριολέ που δημιουργήθηκε από τη Διευθύντρια Δημιουργικού του Οίκου Gucci, Φρίντα Τζιανίνι σε συνεργασία με το Fiat Centro Stile. Η έκθεση των δύο αυτών μοντέλων συμβολίζει το νέο ταξίδι που ξεκίνησε από τη συμμαχία του ομίλου Fiat και εκείνου της Chrysler. Ένα ταξίδι γεμάτο χρώμα, απλότητα και ευφυείς λύσεις, που εμπλέκει πολλούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και φέρνει κοντά  δύο προφανώς αντίθετες αυτοκινητιστικές κουλτούρες. Αρκεί να παρατηρήσει κανείς αυτά τα δύο μοντέλα για να ανακαλύψει πόσο συχνά τα ετερώνυμα όχι μόνο έλκονται, αλλά και συνδυάζονται όμορφα: μικρό/μεγάλο, αισθητικό/πρακτικό, συναισθηματικό/λειτουργικό… 500/Freemont.

Όλα  αυτά τα μοντέλα είναι πρεσβευτές του «Air Technologies», της νέας φιλοσοφίας, η οποία εμπεριέχει όλες τις τεχνολογίες που συνδυάζουν σεβασμό στο περιβάλλον και οδηγική απόλαυση και η οποία εκφράζει τον τρόπο με τον οποίο η Fiat καλεί τους ανθρώπους να απολαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους: με αισιοδοξία, διασκέδαση, οικονομία και σεβασμό. Από εναλλακτικά συστήματα καυσίμου, διαφορετικών τύπων κιβώτια, συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και Start&Stop μέχρι τις τεχνικές λύσεις που εξελίχθηκαν για να βελτιώσουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά, το «Air Technologies» αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία της Fiat για μετατροπή των ανθρώπινων αναγκών σε συγκεκριμένες λύσεις άμεσα διαθέσιμες σήμερα σε όλους. Το κοινό μπορεί να εξοικειωθεί με το νέο πρόγραμμα «Air Technologies» στα ειδικά σημεία μέσα στο χώρο της Fiat στην Έκθεση της Φρανκφούρτης. Ανάμεσα στις καινοτομίες που θα παρουσιαστούν είναι και το νέο eco:Drive Μobile, που μέσω Smartphone μεταφέρει τα στοιχεία στο λογισμικό eco:Drive και δέχεται feedback στην οδήγηση. Έτσι αμέσως μετά την ολοκλήρωση ενός ταξιδιού, μπορεί κανείς να καταλάβει τις παραμέτρους που χαρακτηρίζουν την οδήγηση και σε ποιο σημείο μπορούν να βελτιωθούν.

Ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη κάνει και το νέο Fiat Qubo Trekking. Χαρακτηρίζεται από μια «Outdoor» εμφάνιση, που τονίζεται από τα σκουρόχρωμα φώτα, νέα πλευρικά προστατευτικά σε διχρωμία μαύρου/αλουμινίου και προστατευτική ποδιά στον πίσω προφυλακτήρα. Οι αισθητικές επεμβάσεις προστέθηκαν στις παρακάτω καινοτομίες: εμπρός προφυλακτήρα με πλήρη προστατευτική ποδιά, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Traction+, αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με ποδιά κινητήρα, μπάρες οροφής, φιμέ πίσω τζάμια και τροχοί αλουμινίου με ελαστικά M+S διαστάσεων 185/65 R15. Τέλος, χάρη στο υλικό  που θα βρίσκεται στο χώρο της Έκθεσης,  το κοινό μπορεί να εξοικειωθεί με τα προϊόντα της FGA Capital, την εταιρεία χρηματοδότησης (κοινοπραξία της Fiat Group Automobiles και της Credit Agricole), με εξειδίκευση στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η FGA Capital επιχειρεί σε όλες τις μεγάλες Ευρωπαϊκές αγορές (στην Γερμανία μαζί με την FGA Bank) με ένα σκοπό: την υποστήριξη των πωλήσεων των μοντέλων του ομίλου Fiat με την προσφορά καινοτόμων προϊόντων με υπηρεσίες υψηλής πρόσθετης αξίας, για το δίκτυο των διανομέων, τους ιδιώτες και τις εταιρείες.

Πηγή: Fiat Auto Hellas

Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης

Ο άνθρωπος που σφίγγει τα χαληνάρια κάθε φορά που το καρότο χαλαρώνει. Πνεύμα και ηθική!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!