NEA

Νέο ρεκόρ γύρου με το ηλεκτρόκινητο της Toyota Motorsport GmbH στο Niirburgring Nordschleife

new-electric-lap-record-for

Η Toyota Motorsport GmbH (TMG) πέτυχε νέο ρεκόρ γύρου με ηλεκτρικό όχημα (EV) στη θρυλική Γερμανική πίστα του Nϋrburgring Nordschleife, μήκους 20,8km.

Το EV P001 της TMG με 100% ηλεκτροκίνηση και τον Jochen Krumbach στο τιμόνι, κατέγραψε νέο ρεκόρ, με το χρονόμετρο να σταματά στα 7 λεπτά & 47,794 δεύτερα, καταρρίπτοντας με διαφορά το προηγούμενο ρεκόρ των 9 λεπτών & 1.338 δευτ. Με δύο ηλεκτροκινητήρες το EV TMG ανέπτυξε τελική ταχύτητα 260km/h που σε συνδυασμό με μία ροπή 800Nm εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του στο θρυλικό Nordschleife, μία πίστα σημαντικές υψομετρικές διαφορές και μεγάλα κομμάτια ιδανικά για τέρμα γκάζι.

Πριν από την 29 Αυγούστου, στόχος της TMG ήταν το ηλεκτρικό της όχημα να σπάσει πρώτο το φράγμα των οκτώ λεπτών και το πέτυχε με άνεση μία μέρα όπου ο συνήθως ευμετάβλητος καιρός του Nϋrburgring παρέμεινε καλός, αν και οι θερμοκρασίες της πίστας ήταν σχετικά χαμηλές.

Οι επιδόσεις αυτές επιβεβαιώνουν η TMG θα μπορεί να συμμετάσχει σε οποιοδήποτε μελλοντικό EV πρωτάθλημα ενιαίου, ενώ η εταιρία σκοπεύει να λανσάρει αυτή την τεχνολογία στην αγορά το 2012. Η TMG συνεχίζει να μεταφέρει τις ικανότητες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, εξελίσσοντας εσωτερικά τα συστήματά της και διερευνώντας συνεχώς λύσεις εναλλακτικών πλαισίων.

Ο Pascal Vasselon, Τεχνικός Διευθυντής της TMG, δήλωσε: «Δύο ήταν οι στόχοι γι’ αυτό το project: ασφαλώς, θέλαμε να πετύχουμε ένα νέο ηλεκτρικό ρεκόρ γύρου και είμαι πολύ ευχαριστημένος που τα καταφέραμε. Από την άλλη, επιθυμούσαμε να μάθουμε περισσότερα για τη λειτουργία του συστήματός μας σε ακραίες συνθήκες. Στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το Nϋrburgring θεωρείται η πιο extreme πίστα. Στο γύρο που κατέρριξε το ρεκόρ, το TMG EV P001 τα πήγε καλύτερα σε σχέση με τις δοκιμές λόγω των βελτιώσεων που προέκυψαν από την εμπειρία. Έχουμε επιταχύνει την εξέλιξη των συστημάτων μας ηλεκτροκίνησης χάρη στις πληροφορίες που έχουν αποκομίσει οι μηχανικοί μας και τα μελλοντικά προϊόντα EV θα επωφεληθούν από αυτό το project».

Ο Rob Leupen, Διευθυντής Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων της TMG, δήλωσε: «Είναι ένα πολύ εντυπωσιακό επίτευγμα που πραγματικά δείχνει τις τεράστιες δυνατότητες των ηλεκτροκίνητων οχημάτων να προσφέρουν ταχύτητα και συγκίνηση στην αγωνιστική πίστα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα ηλεκτρικά αγωνιστικά μπορούν να είναι εξίσου συναρπαστικά με τα παραδοσιακά και ήταν εκπληκτική αίσθηση να παρακολουθούμε το ηλεκτρικό της TMG να ‘πετά’ στο Nordschleife, σχίζοντας τον αέρα και προκαλώντας ανατριχίλα και μόνο με το στρίγκλισμα των ελαστικών. Το ότι πετύχαμε νέο ρεκόρ γύρου και μάλιστα με την πρώτη απόπειρα και με τόσο μεγάλη διαφορά είναι πραγματικός άθλος και είμαι περήφανος που το όνομα TMG πέρασε στα βιβλία των ρεκόρ. Ωστόσο η ιστορία δεν τελειώνει εδώ για την TMG και ελπίζω να θαυμάσουμε τα ηλεκτροκίνητα θηρία μας σύντομα σε νέες, συγκλονιστικές στιγμές αγωνιστικής δράσης».

Το νέο ρεκόρ επιτεύχθηκε με ελαστικά προδιαγραφών δρόμου σε όλο το μήκος της πίστας Nordschleife και επαληθεύτηκε από ανεξάρτητο σύστημα  χρονομέτρησης.

Ηλεκτρικό Όχημα της TMG με Σύστημα Ηλεκτροκίνησης Υψηλών Επιδόσεων
Επιδόσεις Τελική ταχύτητα 260km/h
0-50km/h 1,8 δευτ.
0-100km/h 3,9 δευτ.
Ηλεκτροκινητήρας Μέγιστη ροπή 800Nm
Μέγιστη ισχύς 280kW(375hp)
Μέγιστες στροφές 5.000
Μπαταρία Τύπος Κεραμική λιθίου
Τάση 520V
Χωρητικότητα 41,5kWh
Βάρος 350kg
Διαστάσεις Συνολικό μήκος 4.190mm
Συνολικό πλάτος 1.785mm
Συνολικό ύψος 1.070mm
Μεταξόνιο 2.368mm
Βάρος 970kg
Πηγή: Toyota Ελλάς

Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης

Ο άνθρωπος που σφίγγει τα χαληνάρια κάθε φορά που το καρότο χαλαρώνει. Πνεύμα και ηθική!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button