NEA

H Citroën στο φετινό σαλόνι της Φρανκφούρτης

citroen-tubik-05_resize

Citroën DS5

Το τρίτο μέλος της ανατρεπτικής σειράς DS θα κάνει το Ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Το DS5 ανοίγει μια νέα διάσταση σε όσους εκτιμούν την εμπειρία της οδήγησης προσφέροντας παράλληλα μια ξεχωριστή και μοντέρνα προσέγγιση στην έννοια της πολυτέλειας. Το DS5 αποτελεί το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Citroën που χρησιμοποιεί το επαναστατικό υβριδικό σύστημα Hybrid4.

Αναλυτικά. Το DS5 ανοίγει μια νέα διάσταση για όσους εκτιμούν την εμπειρία οδήγησης που προσφέρει ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο:

– με την τεχνολογία του: Το DS5 είναι το πρώτο CITROËN που θα εφοδιάζεται με το υβριδικό – πετρελαιοκίνητο σύστημα Hybrid4, που προσφέρει δυναμικές επιδόσεις (200 ίπποι, δυνατότητα κίνησης και στους τέσσερις τροχούς) και εξαιρετική οικονομία (μόλις 99 g/km CO2).
– με το στυλ του: Τολμηρές σχεδιαστικές γραμμές και αεροδυναμικές φόρμες εκφράζονται με τον καλύτερο τρόπο στο αμάξωμα του DS5. Αντίστοιχα στο εσωτερικό οι φουτουριστικές λεπτομέρειες και η κορυφαία επιλογή υλικών προσφέρουν μια πρωτόγνωρη αίσθηση σε όλους τους επιβάτες.
– με την ευφυΐα του σχεδιασμού του: το DS5 αποτελεί μια νέα προσέγγιση στη δημιουργία πολυτελών αυτοκινήτων που συνδυάζουν το ευρύχωρο εσωτερικό με τις συμπαγείς διαστάσεις.
– με την οδική του συμπεριφορά: ακολουθώντας το δρόμο που χάραξαν τα DS3 και DS4, το DS5 προσφέρει μία μοναδική εμπειρία οδήγησης, δίνοντας στον οδηγό την αίσθηση ότι οι τροχοί βρίσκονται στα δάκτυλα του.
– με το ξεχωριστό του ύφος: το CITROËN DS5 χάρη στον ιδιαίτερο σχεδιασμό της καμπίνας του χαρίζει μια νέα εμπειρία μετακίνησης με σαφείς αναφορές στον κόσμο της αεροναυπηγικής.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ CITROËN

Με το CITROËN DS5 η μάρκα εγκαινιάζει το υβριδικό πετρελαιοκίνητο σύστημα “Hybrid4” που συνδυάζει υψηλές επιδόσεις (200 ίπποι, επιλογή κίνησης και στους τέσσερις τροχούς) και εξαιρετική οικονομία (99 g/km CO2). Παράλληλα το ντεμπούτο του στη Φρανκφούρτη κάνει και το C3 εφοδιασμένο με το μικρουβριδικό σύστημα e-HDi που εκπέμπει μόλις 87 g/km CO2.

Η πρωτοπορία του συστήματος “Hybrid 4” συνίσταται στη χρήση μιας σειρά τεχνολογιών:

– υπερσύγχρονος πετρελαιοκινητήρας δύο λίτρων HDi 160 DPGFS,
– σύστημα Stop&Start 2ης γενιάς.
– αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων με ειδικά διαμορφωμένες σχέσεις.
– ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος στον πίσω άξονα μέγιστης απόδοσης 27 kW (37 ίππων).
– ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης της ισχύς, το οποίο αυτόματα ελέγχει τη λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα ώστε να εξασφαλίσει την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση.

Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ένα από τα τέσσερα διαθέσιμα προγράμματα:

– “Auto”, σε αυτή τη λειτουργία το σύστημα διαχειρίζεται αυτόματα τους δύο κινητήρες ώστε να ελαχιστοποιήσει την κατανάλωση καυσίμου.
– “Zero Emission Vehicle” (ZEV), στην επιλογή «Όχημα Μηδενικών Εκπομπών Ρύπων» χρησιμοποιείται για την κίνηση του αυτοκινήτου αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας (για ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα).
– “4 Wheel Drive”, με στόχο τη βελτιστοποίηση της πρόσφυσης η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς (οι μπροστά παίρνουν κίνηση από τον πετρελαιοκινητήρα και οι πίσω από τον ηλεκτροκινητήρα).
– “Sport”, στο συγκεκριμένο πρόγραμμα ο ηλεκτροκινητήρας χρησιμοποιείται στη μέγιστη ισχύ του σε συνδυασμό με τον πετρελαιοκινητήρα για βέλτιστη απόκριση και ακόμα υψηλότερες επιδόσεις.

Βεβαίως το παρόν στη Φρανκφούερτη δίνει και η υδροενεργητική ανάρτηση Hydractive, διαθέσιμη στα C5 και C6, που αποτελεί σήμα κατατεθέν της CITROËN παρέχοντας την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και το κράτημα, καθώς και το σύστημα CITROËN eTouch που εκτός των άλλων επιταχύνει την έλευση των σωστικών συνεργείων σε περίπτωση ατυχήματος.

Τέλος η παρουσία του DS3 WRC, που ήδη από την πρώτη χρονιά παρουσίας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι έχει κυριαρχήσει στο θεσμό, προβάλει μία ακόμα τεχνολογική πτυχή της CITROËN.

Citroën DS3 “Ultra Prestige”

Μία νέα έκδοση του DS3, που ήδη έχει κερδίσει το κοινό με τον ξεχωριστό του χαρακτήρα και τις πολλαπλές δυνατότητες προσωποποίησης που διαθέτει, θα κάνει την πρεμιέρα της στη Φρνακφούρτη. Το DS3 “Ultra Prestige” εισβάλει με ένα ανατρεπτικό τρόπο στον κόσμο της πολυτέλειας, με όπλα τα ιδιαίτερα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό, αλλά και πρωτόγνωρες για τον κόσμο του αυτοκινήτου μεθόδους κατασκευής.

Αναλυτικά. Στην Φρανκφούρτη παρουσιάζεται και μια νέα έκδοση του DS3, που ήδη έχει κερδίσει το κοινό με το ξεχωριστό του χαρακτήρα και τις πολλαπλές δυνατότητες προσωποποίησης που διαθέτει. Το CITROËN DS3 Ultra Prestige εισβάλει με ένα ανατρεπτικό τρόπο στον κόσμο της πολυτέλειας, με όπλα του τα ιδιαίτερα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό, αλλά και μοναδικές, για τον κόσμο του αυτοκινήτου, μεθόδους φινιρίσματος.

Η οροφή του DS3 “ULTRA PRESTIGE” είναι καλυμμένη με ένα νέο δημιουργικό βασισμένο στο λογότυπο της σειράς DS, οι τροχοί διαμέτρου 17 ιντσών είναι βαμμένες σε μία νέα γκρι απόχρωση, ενώ οι καθρέπτες, τα διακοσμητικά φιλέτα στις πόρτες και η γρίλια χρησιμοποιούν το εντυπωσιακό φινίρισμα “Dark Chrome”.

Αντίστοιχα στο εσωτερικά κυριαρχούν τα δερμάτινα καθίσματα με το χαρακτηριστικό σχεδιασμό “μπρασελέ” της σειράς DS. Το χρώμα τους μεταβάλλετε από μαύρο, στη βάση του καθίσματος, σε λευκό στην κορυφή χάρη σε μία πρωτόγνωρη, για το χώρο του αυτοκινήτου, κατεργασία. Στο ταμπλό η φάσα επίσης διαθέτει επένδυση από λευκό δέρμα με ανάγλυφο το λογότυπο της σειράς DS.

Citroën Tubik

Με μακρά παράδοση στη δημιουργία πρωτοτύπων που ενθουσιάζουν το κοινό όχι μόνο με την αισθητική τους, αλλά και με τις ιδιαίτερες λύσεις που φέρουν, η Citroën στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης παρουσιάζει το Tubik. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο 9θέσιο αυτοκίνητο που διαθέτει το στυλ και τα χαρακτηριστικά ενός μοντέρνου χατσμπακ. Οι δημιουργεί του Tubic εμπνεύστηκαν από το διάσημο Citroën Type H (παρουσιάστηκε το 1947 και έμεινε στην παραγωγή σχεδόν για 35 χρόνια), δημιουργώντας μια σιλουέτα που φέρει νοσταλγικά στοιχεία, όντας παράλληλα απόλυτα μοντέρνα.

Αναλυτικά. Στις μέρες μας είναι πιο σημαντικός ο απαιτούμενος χρόνος και λιγότερο αυτή κάθε αυτή η απόσταση που διανύουμε. Οι μετακινήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν με ένα μεγάλο εύρος μέσων μεταφοράς και οι άνθρωποι πρωτίστως αναζητούν τον πιο εύκολο τρόπο για να ταξιδέψουν από το ένα σημείο στο άλλο. Η πρόκληση για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι να αναπτύξουν λύσεις που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες μετακίνησης του μέλλοντος. Το Tubik κάνει ακριβώς αυτό το βήμα, όντας σχεδιασμένο ώστε να δώσει και πάλι νόημα στο ταξίδι.

Η πρόκληση είναι η δημιουργία ενός 9θέσιου αυτοκινήτου που θα διαθέτει το στυλ και τα χαρακτηριστικά ενός μοντέρνου χατσμπακ. Οι δημιουργεί του Tubic εμπνεύστηκαν από το διάσημο Citroën Type H, που παρουσιάστηκε το 1947 και έμεινε στην παραγωγή σχεδόν για 35 χρόνια, χαρίζοντας στο Tubik ξεχωριστό στυλ, ενώ επέλεξαν υλικά και χρώματα για το εσωτερικό ώστε να επιτύχουν κορυφαία επίπεδα αισθητικής και άνεσης.

Με στόχο να καταστήσει το ταξίδι μια απολαυστική διαδικασία το Tubik διαθέτει ένα εσωτερικό τόσο «ζεστό», όσο και το σαλόνι ενός σπιτιού. Τα καθίσματα έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, ενώ και η εκτεταμένη χρήση τεχνολογίας, όπως οθόνες και ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας, καθιστούν την καμπίνα ένα ιδιαίτερα ευχάριστο χώρο για τους χρήστες. Παρά τον εξαιρετικά μεγάλο διαθέσιμο χώρο οι εκπομπές CΟ2 παραμένουν σε χαμηλά -αντίστοιχα ενός παραδοσιακού οικογενειακού αυτοκινήτου- επίπεδα, χάρη στην τεχνολογία Hybrid4 και τον εξελιγμένο αεροδυναμικό σχεδιασμό.

Πηγή: Citroën Hellas S.A.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!