NEA

Ford, ξεκίνησε η παραγωγή του 3-κύλινδρου Ecoboost

ford-10-liter-ecoboost-three-cylinder-engine-presented

Ο Alan Mulally, President & CEO της Ford εγκαινίασε πριν από μερικές μέρες την έναρξη της μαζικής παραγωγής του μικρότερου βενζινοκινητήρα της Ford που θα κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη στις αρχές του 2012 και στη συνέχεια θα κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο.

Η Ford ανακοίνωσε ότι όταν ο τρικύλινδρος 1.0l EcoBoost κάνει ντεμπούτο στο Ευρωπαϊκό Ford Focus, θα παράγει 125PS με πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 114γραμμ./ χλμ. – τιμή ασυναγώνιστη από μοντέλα του ανταγωνισμού.  Μία έκδοση 100PS του ίδιου κινητήρα θα προσφέρει τις καλύτερες τιμές εκπομπών CO2 στην κατηγορία από βενζινοκινητήρα, μόλις 109γραμμ/χλμ.

«Ο νέος 1.0l EcoBoost είναι ένας πολύ σημαντικός παγκόσμιος κινητήρας για τη Ford και θεωρείται ένα συναρπαστικό μηχανολογικό επίτευγμα» δήλωσε ο Mulally. «Αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της Ford στην κορυφαία οικονομία καυσίμου και τις εξαιρετικές επιδόσεις μέσω προηγμένης τεχνολογίας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ο κινητήρας αυτός θα κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο».

Στην εκδήλωση, τον Mulally πλαισίωσαν ο Hannelore Kraft, πρωθυπουργός της Ρηνανίας Βεστφαλίας και ο Elfi Scho-Antwerpes, δήμαρχος της Κολωνίας. Η Ford επένδυσε 134 εκατομμύρια ευρώ (200 εκατομμύρια δολάρια) για τη δημιουργία μιας ειδικής high-tech γραμμής στο Εργοστάσιο της Κολωνίας όπου θα κατασκευάζεται ο νέος κινητήρας. Οι 870 εργαζόμενοι του εργοστασίου θα κατασκευάζουν μέχρι 350.000 μονάδες του νέου κινητήρα.

Η Ευρωπαϊκή δυναμικότητα παραγωγής θα αυξηθεί στις 700.000 μονάδες το χρόνο καθώς θα προστεθεί και το νέο εργοστάσιο κινητήρων στην Κραϊόβα (Ρουμανία), όπου θα ξεκινήσει η παραγωγή του νέου 1.0l EcoBoost στις αρχές του 2012. Στο άμεσο μέλλον, η Ford εκτιμά ότι η παραγωγή θα επεκταθεί εκτός Ευρώπης ώστε να διασφαλίσει τη διαθεσιμότητα για πελάτες από όλο τον κόσμο και την παγκόσμια παραγωγή 1,5 εκατομμυρίων κινητήρων 1.0l EcoBoost το χρόνο.

  • Ο Alan Mulally, President & CEO της Ford, εγκαινιάζει την έναρξη παραγωγής του νέου 1.0l EcoBoost στην Κολωνία, ενός μικρού αλλά ισχυρού παγκόσμιου κινητήρα
  • Η Ford επένδυσε 134 εκατομμύρια ευρώ (200 εκατομμύρια δολάρια) στη νέα γραμμή παραγωγής του Εργοστασίου Κινητήρων της Κολωνίας για προηγμένο εξοπλισμό
  • Ο κινητήρας θα κάνει ντεμπούτο στο Ευρωπαϊκό Ford Focus στις αρχές του 2012 και θα είναι ηγέτης στην κατηγορία του σε εκπομπές CO2 και σε οικονομία καυσίμου. Στη συνέχεια, θα προσφέρεται με το Ford C-MAX και το B-MAX στην Ευρώπη και άλλα μοντέλα της Ford σε όλο τον κόσμο
  • Ο νέος 1.0l EcoBoost είναι ο μικρότερος βενζινοκινητήρας της Ford. Η υπερτροφοδοτούμενη μονάδα άμεσου ψεκασμού διατίθεται σε συνδυασμούς 125PS με 114γραμμ./χλμ. CO2 και 100PS με 109γραμμ./χλμ. CO2 στο Ford Focus

Ο Ευρωπαϊκής σχεδίασης κινητήρας θα κατασκευάζεται επίσης στην Κραϊόβα της Ρουμανίας από τις αρχές του 2012, ανεβάζοντας τη συνολική Ευρωπαϊκή παραγωγή στις 700.000 μονάδες το χρόνο, με την ετήσια παγκόσμια παραγωγή να υπολογίζεται βραχυπρόθεσμα στο 1,5 εκατομμύριο κινητήρες

Ο νέος μικρός βενζινοκινητήρας EcoBoost

Ο νέος EcoBoost παράγει επιδόσεις εφάμιλλες με ενός παραδοσιακού κινητήρα 1.6 με σημαντικά βελτιωμένη απόδοση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Το μπλοκ κυλίνδρων του 1.0l EcoBoost έχει διαστάσεις ενός φύλου Α4, αλλά παράγει μέχρι 125PS και μέγιστη ροπή 170Nm (με 200Nm overboost), προσφέροντας την υψηλότερη πυκνότητα ισχύος από οποιονδήποτε κινητήρα παραγωγής της Ford μέχρι σήμερα.

«Ο νέος EcoBoost υπογραμμίζει τη δέσμευση της Ford στην τεχνολογική και την περιβαλλοντική υπεροχή» δήλωσε ο Mulally. «Επίσης, ενισχύει τη δέσμευσή μας στη high tech μονάδα παραγωγής μας στη Γερμανία. Πουθενά αλλού εκτός ΗΠΑ δεν έχουμε ισχυρότερη παρουσία σε επίπεδο μηχανολογικού σχεδιασμού και παραγωγής όσο στη Γερμανία».

Ο μικρός αλλά ισχυρός, νέος EcoBoost θα κάνει ντεμπούτο στο Ευρωπαϊκό  Ford Focus στις αρχές του 2012, και θα προσφέρει απαράμιλλη οικονομία 5,0 l/100χλμ. και εκπομπές CO2 114γραμμ./χλμ. στην έκδοση 125PS, ενώ το μοντέλο 100PS θα προσφέρει τις καλύτερες τιμές CO2 στην κατηγορία,  μόλις 109γραμμ./χλμ. Ο κινητήρας θα διατίθεται επίσης με το δημοφιλές Ford C-MAX, και το νέο Ford B-MAX, το οποίο μπαίνει στην παραγωγή το 2012. Οι δύο εκδόσεις 125PS and 100PS θα χρησιμοποιηθούν και σε άλλα παγκόσμια προϊόντα που θα ανακοινωθούν από τη Ford αργότερα.

Ο κινητήρας 1.0l EcoBoost εξελίχθηκε από τους ειδικούς της Ford ανά την Ευρώπη, ενώ συμμετείχαν και μηχανικοί από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας & Προηγμένης Μηχανολογίας της Ford στο Άαχεν και το Τεχνικό Κέντρο του Dunton στη Βρετανία.

«Το νέος 1.0l EcoBoost είναι ένα γνήσιο προϊόν συνεργασίας βασισμένης στην τεχνογνωσία των ειδικών της Ford από όλη την Ευρώπη που σχεδίασαν τόσο τον κινητήρα όσο και τις σύγχρονες εγκαταστάσεις όπου θα παράγεται», δήλωσε ο Stephen Odell, chairman & CEO, Ford Ευρώπης.

«Αυτό θα αντανακλάται στις κορυφαίες για την Ευρώπη εκπομπές CO2 του νέου 1.0l EcoBoost Ford Focus όταν κάνει ντεμπούτο στις αρχές του 2012: χαμηλές εκπομπές ρύπων συνδυάζονται με τις ζωηρές και πολιτισμένες επιδόσεις που οι πελάτες προσδοκούν από τη Ford».

Παραγωγή του hightech EcoBoost
Η προηγμένη γραμμή παραγωγής του EcoBoost στο Εργοστάσιο Κινητήρων της Ford στην Κολωνία σχεδιάστηκε από την Μηχανολογική Ομάδα Παραγωγής της Ford, στο Dunton (Βρετανία), χρησιμοποιώντας το εργαστήριο Εικονικής Παραγωγής, με στόχο τη μέγιστη ευελιξία και απόδοση. Έχουν εγκατασταθεί σχεδόν 100 νέες μονάδες μηχανημάτων παραγωγής και μία ειδική γραμμή συναρμολόγησης 580 m.

Χρησιμοποιούνται πενήντα πέντε αυτόματες και 14 ημιαυτόματες διαδικασίες, σε συνδυασμό με 90 σταθμούς εργασίας για ειδικευμένο προσωπικό ώστε να διασφαλίζονται τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ακρίβειας στην παραγωγή. Η εφαρμοζόμενη τεχνολογία επιτυγχάνει μηχανολογική ακρίβεια 10 micron, 10 – 20% τη διατομή μιας ανθρώπινης τρίχας.

Η Ford έχει λανσάρει νέες τεχνικές παραγωγής που μειώνουν την ποσότητα του ψυκτικού που απαιτείται για την επεξεργασία των αλουμινένιων εξαρτημάτων του κινητήρα σε μόλις τέσσερα ή πέντε μιλιλίτρα ανά εξάρτημα, ενώ μέχρι πρότινος απαιτούνταν μέχρι δύο λίτρα, μείωση πάνω από 99%, που βοηθά στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από την παραγωγή.

Νέα τεχνολογία ψυχρών δοκιμών επιτρέπει τους ελέγχους ολοκληρωμένων κινητήρων χωρίς καν να τεθούν σε λειτουργία – κάτι που μειώνει τη χρήση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 από τη διαδικασία μέχρι 66% – ενώ το 100% της υπόλοιπης απαιτούμενης ενέργειας για τη λειτουργία του εργοστασίου προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές. Οι συνολικές απαιτήσεις σε ηλεκτρική ενέργεια έχουν μειωθεί κατά 66% συγκριτικά με την παραγωγή του 4.0 V6 της Ford η οποία σταματά σήμερα στο Εργοστάσιο της Κολωνίας.

Πηγή: Ford Motor Hellas

Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης

Ο άνθρωπος που σφίγγει τα χαληνάρια κάθε φορά που το καρότο χαλαρώνει. Πνεύμα και ηθική!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!