Ένα πρωτότυπο φορτηγό μετά ρυμουλκούμενου καταφέρνει με την βοήθεια της αεροδυναμικής να εκπέμπει τουλάχιστον 5 τόνους λιγότερο CO2 τον χρόνο…
- Τις περισσότερες φορές όταν αναφερόμαστε στην αεροδυναμική η πρώτη εικόνα που μας έρχεται στο νου έχει να κάνει με σπορ μοντέλα. Ωστόσο, η αεροδυναμική είναι εξίσου σημαντική σε οχήματα βαρέως τύπου με εξαιρετικά μεγάλη μετωπική επιφάνεια, όπως είναι τα φορτηγά με ρυμουλκούμενο. Πρόσφατα η Mercedes-Benz παρουσίασε στην έκθεση «Trailer 2011» (στο Βέλγιο) ένα ειδικά σχεδιασμένο ρυμουλκούμενο με μειωμένο αεροδυναμικό συντελεστή έως 18%. Η βελτιωμένη αεροδυναμική μπορεί να εξασφαλίσει μειωμένη κατανάλωση έως 5%.
SMS===>Αεροδυναμικά (συμ)περάσματα…
- Βασικά η μελέτη αφορά στο ρυμουλκούμενο που φέρει πλαϊνά πάνελ, πίσω διαχύτη και ειδική σχεδίαση ώστε να βελτιώνεται η ροή του αέρα. Μελέτη της γερμανικής εταιρίας αναφέρει πως αν ένα φορτηγό με ρυμουλκούμενο ανάλογης κατασκευής διανύει 150.000 km τον χρόνο μπορούν να εξοικονομηθούν περίπου 2.000 lt ντίζελ εκπέμποντας περίπου 5 τόνους λιγότερο CO2 στην ατμόσφαιρα. Εντυπωσιακό, δε νομίζετε;
SMS===>Αμμωνία, ουρία & ντίζελ…