Ένα διαφορετικό υβριδικό E-REV δεν χρησιμοποιεί ΜΕΚ αλλά ένα αεριοστρόβιλο σε ρόλο επαυξητικού κινητήρα…
Πολλές φορές οι σχεδιαστικοί οίκοι κατασκευάζουν προχωρημένα πρωτότυπα για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον όχι μόνο του κοινού αλλά και των ίδιων των κατασκευαστών. Από την άλλη, υπάρχουν concept που προετοιμάζουν το έδαφος για μοντέλα που θα μπουν αργότερα στην παραγωγή αν και το Cambiano είναι αρκετά προχωρημένο σαν ιδέα.
Ο οίκος Pininfarina είναι από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως και στη Γενεύη παρουσιάζει ένα coupe με sedan στιλ -αλλά με 3 πόρτες- εμπνευσμένο από την Lancia Florida II του 1957. Το μήκος κυμαίνεται περίπου στα 5 m, το βάρος τα 1.695 kg ενώ στο εσωτερικό υπάρχει επένδυση από ξύλο στο μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας προς τιμή της Riva 1920 (διάσημη ιταλική επιπλοποιία).
Το Cambiano είναι τόσο βαρύ λόγω της E-REV τεχνολογίας του. Ωστόσο, υπάρχει μία ειδοποιός διαφορά καθώς δεν χρησιμοποιεί κάποιο ΜΕΚ για να επαναφορτίσει τις μπαταρίες αλλά ένα αεριοστρόβιλο (microturbine) ισχύος 50 kW που βρίσκεται στον εμπρός άξονα και λειτουργεί με πετρέλαιο (στον πίσω υπάρχει ρεζερβουάρ 50 lt).
Οι μπαταρίες ισχύος 500 kW είναι υγρόψυκτες λιθίου-ιόντων, έχουν ενεργειακό φορτίο 50 kW/h, προσφέρουν «καθαρή» ηλεκτροκίνητη για 200 km, είναι της FAAM η οποία κάνει λόγο για νέου τύπου με καινοτόμους ηλεκτρολύτες. Πίσω από κάθε τροχό υπάρχει ηλεκτροκινητήρας ισχύος 60 kW (μέγιστη ισχύς 150 kW ο καθένας, είναι συνολικά τέσσερις με συνδυασμένη ισχύ 600 kW και ροπή 640 Nm) που επιταχύνουν το Cambiano σε 4,2 sec για τα 0-100 km/h με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 275 km/h!
Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.Η ομάδα του Caroto