NEA

BlueEfficiency Power, νέα γενιά κινητήρων για επαγγελματικά Mercedes-Benz

new-engine-generation-mercedes-cv

Μία νέα γενιά κινητήρων μεσαίας κατηγορίας με την ονομασία ΟΜ 93x αποκάλυψε η Mercedes-Benz στο Untertürkheim της Στουτγκάρδης. Παράλληλα με τον επίσης νέο κινητήρα μεγάλης κατηγορίας ΟΜ 470, η Daimler επεκτείνει την γκάμα κινητήρων “BlueEfficiency Power” σε μία ολοκληρωμένη σειρά, σε συμμόρφωση με την επικείμενη προδιαγραφή ρύπων Euro VI. Ο κινητήρας ΟΜ 471 ο οποίος παρουσιάστηκε το 2011 χρησιμοποιείται ήδη στο νέο Actros διεθνών μεταφορών.

«Οι νέοι κινητήρες θέτουν νέα σημεία αναφοράς στην κατηγορία τους. Έχουν σχεδιαστεί χωρίς κανέναν συμβιβασμό σε θέματα φιλικότητας προς το περιβάλλον, οικονομίας και επιδόσεων», σχολίασε ο Georg Weiberg, επικεφαλής Truck Product Engineering Daimler Trucks, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των κινητήρων. Για πρώτη φορά σε σειρά κινητήρων επαγγελματικών οχημάτων, όλοι οι κινητήρες συμμορφώνονται ήδη με τη μελλοντική προδιαγραφή ρύπων Euro VI, η οποία τίθεται σε ισχύ από την Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2013/14.

  • Νέα μεσαία κατηγορία κινητήρων ΟΜ 93x για επαγγελματικά οχήματα με BlueEfficiency Power και ήδη συμμόρφωση με την προδιαγραφή ρύπων Euro VI
  • Εισαγωγή του κινητήρα ΟΜ 470 στην κατηγορία βαρέων κινητήρων
  • Νέο ορόσημο στη φιλικότητα προς το περιβάλλον, στην οικονομία και στη δυναμική Επένδυση 500 εκατομμυρίων ευρώ για την περαιτέρω ανάπτυξη του υπερσύγχρονου εργοστασίου στο Mannheim

«Ως εκ τούτου, η Mercedes-Benz αναλαμβάνει πάλι τον ρόλο του πρωτοπόρου στην προστασία του περιβάλλοντος» προσέθεσε ο Weiberg. Τόνισε επίσης ότι αυτό ήταν ιδιαίτερα σημαντικό για τους κινητήρες ΟΜ 93x, καθώς οι μεσαίας κατηγορίας κινητήρες χρησιμοποιούνται κυρίως σε φορτηγά και λεωφορεία σε αστικές περιοχές, όπου οι μειώσεις των εκπομπών ρύπων ωφελούν άμεσα τον τοπικό πληθυσμό. Ταυτόχρονα, οι νέοι μεσαίας κατηγορίας κινητήρες είναι εξαιρετικά οικονομικοί χάρη στη μακροζωία τους, στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, στο AdBlue, στο λάδι κινητήρα και στα μεγάλα διαστήματα συντήρησης. Χάρη στην τελευταία εξέλιξη της τεχνολογίας κινητήρων η σειρά OM 93x πείθει με την άμεση ανταπόκριση και εντυπωσιακή απόδοση ισχύος. Ένα από τα κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά είναι ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, ο οποίος διατίθεται για πρώτη φορά σε κινητήρα diesel.

“Έχουμε επενδύσει περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη των νέων κινητήρων Mercedes-Benz OM 934 και ΟΜ 936 και στις εγκαταστάσεις παραγωγής τους στο εργοστάσιο στο Mannheim», παρατηρεί ο Stefan Buchner, επικεφαλής Global Powertrain, Procurement και Manufacturing Engineering Daimler Trucks. “Η δέσμευση αυτή έχει αποδώσει καρπούς: η νέα σειρά OM 93x είναι ένα ορόσημο στη μεσαία κατηγορία κινητήρων και κατάλληλη για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών – σε φορτηγά, λεωφορεία καθώς και ως βιομηχανικός κινητήρας.” Οι κινητήρες αποτελούνται σε ένα μεγάλο βαθμό από όμοια εξαρτήματα.

Οι μεσαίας κατηγορίας κινητήρες ΟΜ 934 και ΟΜ 936, με τέσσερις και έξι κυλίνδρους και κυβισμό 5,1 και 7,7 λίτρων αντίστοιχα, καλύπτουν ένα εύρος ισχύος από 115 kW (156 hp) έως 260 kW (354 hp). Μακροπρόθεσμα, οι δύο κινητήρες θα αντικαταστήσουν τους της σειράς 900 που παρουσιάστηκαν το 1996, και κατασκευάστηκαν έως σήμερα σχεδόν ένα εκατομμύριο μονάδες. Σε συνέχεια του 12,8 λίτρων κινητήρα ΟΜ 471 ο οποίος παρουσιάστηκε πέρυσι, ο μεγάλης κατηγορίας κινητήρας ΟΜ 470 με έξι κυλίνδρους και κυβισμό 10,7 λίτρων καλύπτει ένα εύρος ισχύος από 240 kW (326 hp) έως 315 kW (428 hp).

Οι νέοι κινητήρες είναι κατασκευασμένοι για ελαφρές και βαρέες διανομές, καθώς και τον κατασκευαστικό τομέα αλλά και για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Σε οριζόντια καθώς και σε κάθετη θέση τοποθέτησης στο όχημα, ο OM 936 είναι κατάλληλος για αστικά και υπεραστικά λεωφορεία. Η χρήση των κινητήρων σε άλλες μάρκες και μοντέλα της Daimler Trucks σε άλλες ηπείρους έχει προγραμματιστεί εν ευθέτω χρόνω. Προβλέπεται επίσης να χρησιμοποιούνται οι τεσσάρων και εξι κυλίνδρων σύγχρονοι κινητήρες σε εκτός δρόμου εφαρμογές ως βιομηχανικοί κινητήρες. Η παραγωγή για τα αστικά λεωφορεία στο εργοστάσιο κινητήρων στο Mannheim θα ξεκινήσει πολύ σύντομα.

Το εργοστάσιο στο Mannheim λειτουργεί σύμφωνα με την αρχή του “σύγχρονου εργοστασίου”. Αυτό σημαίνει ότι οι τρεις τομείς παραγωγής του χυτηρίου, της συναρμολόγησης και της μηχανικής λειτουργίας, λειτουργούν ως ένα ολοκληρωμένο σύστημα στην τρέχουσα διαδικασία παραγωγής. Στο Mannheim συντονίζεται επίσης η συνολική διαχείριση προμηθειών.

Πηγή: Mercedes-Benz Hellas

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button