ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

CO2: αυστηρότερα όρια σχεδιάζει η Ε.Ε.

nrg_to_build_at_least_200_ev_charging_stations_in_california_azira

Τις επόμενες δεκαετίες προβλέπονται ακόμη αυστηρότερα μέτρα για το 2025 και το 2030 τα οποία, ωστόσο, θα μπορούσαν να επιτευχθούν μόνο με την ευρεία παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων…

  • Την ώρα που εκατοντάδες αεροσκάφη μολύνουν την ατμόσφαιρα εκλύοντας χιλιάδες τόνους CO2 σε ημερήσια βάση, η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αυστηρότερο πλάνο περιορισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2020, σύμφωνα με άρθρο του naftemporiki.gr. Το άρθρο βασίζεται σε έγγραφα που δημοσιεύονται στον Guardian και το Reuters και πως οι Βρυξέλλες θα ανακοινώσουν μέσα στον Ιούλιο ότι έως το τέλος της δεκαετίας η εκπομπή CO2 θα πρέπει να έχει μειωθεί κατά 1/3: συγκεκριμένα θα πρέπει να μειωθεί ο μέσος όρος στα 95 g/km από 140 g/km που ισχύει σήμερα. Ήδη υπάρχει δεσμευτική απόφαση για μείωση στα 130 g/km έως το 2015 δίχως ο στόχος για το 2020 να ήταν δεσμευτικός.
  • Περίπου το 2025-2030 προβλέπονται ακόμη αυστηρότερα μέτρα τα οποία θα μπορούσαν να επιτευχθούν μόνο εάν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα (μηδενικών ρύπων που μειώνουν τον μέσο όρο εκπομπής CO2) γίνουν πιο δημοφιλή στα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον βρετανικό Guardian. Όπως είναι φυσικό όμως παράγοντες της αυτοκινητοβιομηχανίας θεωρούν τους στόχους ιδιαίτερα φιλόδοξους και εκφράζουν φόβους ότι θα πληγούν και οι ίδιοι. Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων για το 2012 αναμένεται να είναι 12% μειωμένες, ενώ η Volkswagen υπήρξε ο μοναδικός όμιλος που δεν κατέγραψε ζημιές το 2011.
  • Από την άλλη, μελέτες έχουν δείξει πως το 1/3 των εκπομπών αερίων που συντελούν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου προέρχεται από τις απολήξεις των εξατμίσεων οχημάτων και αυτοκινήτων. Η αξιολόγηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις επιπτώσεις των μέτρων που προωθεί, αναφέρει ότι το υποχρεωτικό όριο των 95 g/km CO2 θα βοηθήσει τους οδηγούς να εξοικονομήσουν περίπου 25 δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο από καύσιμα. Αντιθέτως, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων που δεν θα συμμορφωθούν, θα αντιμετωπίζουν πρόστιμα 95 €/g πάνω από το όριο και για κάθε όχημα.
  • Πάντως, ενώ ήδη καταγράφονται οι πρώτες αντιδράσεις από εκπροσώπους της βιομηχανίας, ορισμένες καταναλωτικές και περιβαλλοντικές οργανώσεις πιστεύουν ότι οι Βρυξέλλες πρέπει να επεκτείνουν το μέτρο σε πιο αυστηρό πλαίσιο επιβάλλοντας όριο 80 g/km έως το 2020 και ανακοινώνοντας δεσμευτικό στόχο και για το 2025. «Είναι ορατός ο κίνδυνος η Ευρώπη να χάσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στα οχήματα χαμηλού άνθρακα, εάν οι προμηθευτές δεν έχουν την επενδυτική σιγουριά που απαιτείται για την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών», εξηγεί εκπρόσωπος της εταιρίας T&E transport.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!