Για να εξασφαλίσει τη σύνδεση ανάμεσα στη νέα του BMW M6 και τον δρόμο, ο κατασκευαστής πιστοποίησε το Michelin Pilot Super Sport, το ταχύτερο ελαστικό παραγωγής εν σειρά στον κόσμο πάνω σε πίστα*. Το ελαστικό αυτό προέρχεται από την πείρα που αποκτήθηκε από την Michelin στους αγώνες, ιδιαιτέρως στις 24 Ώρες του Le Mans.
Καινότομος συνδυασμός τριών τεχνολογιών.
Ήδη από την αρχή της διάθεσής τους στο εμπόριο, το καλοκαίρι 2012, οι BMW M6, σε ποσοστό 100% θα είναι εξοπλισμένες με την υψηλή τεχνολογία των ελαστι-κών Michelin Pilot Super Sport. Η οποία συνίσταται στον πρωτοφανή συνδυασμό τριών στοιχείων: της ζώνης Twaron®, του πέλματος διπλής γόμας Bi-Compound και της μεταβλητής επιφάνειας επαφής με το έδαφος Variable Contact Patch 2.0.
Η ζώνη Twaron® είναι μια ίνα υψηλής πυκνότητας, που χρησιμοποιείται συγκεκριμένα στην αεροναυπηγική και στα στρατιωτικά μέσα προστασίας, το μείζον χαρακτηριστικό της οποίας είναι η μεγάλη αντοχή της στην έλκυση. Πρόκειται για ένα συστατικό ισχυρό και ελαφρό ταυτοχρόνως. Σε ίσο βάρος, το Twaron® είναι πέντε φορές πιο ανθεκτικό από τον χάλυβα. Χάρη στην μεταβλητή τάση της, η ζώνη σφίγγει πιο δυνατά το πέλμα απ’ όσο τους ώμους. Η φυγόκεντρος δύναμη ελέγχεται έτσι καλύτερα και οι δυνάμεις κατανέμονται κατά τρόπο περισσότερο ομοιογενή.
Αναπτύχθηκε αρχικά για τα αγωνιστικά ελαστικά η τεχνολογία διπλής γόμας Bi-Compound και συνίσταται στην κατανομή δύο διαφορετικών μειγμάτων γόμας μεταξύ του δεξιού και του αριστερού τμήματος του πέλματος. Στην εξωτερική πλευρά, ένα ελαστομερές εξασφαλίζει πολύ υψηλή αντοχή στις κλειστές στροφές. Στην εσωτερική πλευρά, ένα ελαστομερές με διαφορετική σύνεση από το πρώτο, συνδυασμένο με ένα ειδικό σκάλισμα, επιτρέπει στο ελαστικό, σε βρεγμένο έδαφος, να σπάζει την μεμβράνη νερού και να εφαρμόζει στην τραχύτητα του δρόμου.
Η μεταβλητή επιφάνεια επαφής Variable Contact Patch 2.0 συνίσταται στο γεγονός ότι η επιφάνεια του ελαστικού που βρίσκεται σε επαφή με τον δρόμο είναι μεταβλητής γεωμετρίας. Τούτο παρέχει εγγύηση για απόλυτο έλεγχο του οχήματος. Πράγματι, στις στροφές, εάν η μορφή της επιφάνειας επαφής μεταβάλλεται, η επιφάνεια γόμας που βρίσκεται σε επαφή με το έδαφος παραμένει, αυτή από την πλευρά της, σταθερή.
Αυτός ο πρωτοεμφανιζόμενος συνδυασμός προσφέρει ένα δυναμικό αποτέλεσμα που ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις της BMW M, συγκεκριμένα ως προς την ακρίβεια στην οδήγηση, ως προς τον σπορ χαρακτήρα και ως προς την ασφάλεια, τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα. Στις ιδιότητες αυτές, η Michelin προσθέτει την χιλιομετρική απόδοση, κριτήριο αδιαχώριστο από τα ελαστικά της μάρκας της. Αυτή την ισορροπία επιδόσεων, η Michelin την πραγματοποιεί χάρη στην μεταφορά τεχνολογίας από την πίστα στον δρόμο, αλλά επίσης και χάρη στην στενή συνεργασία για από κοινού ανάπτυξη με τον κατασκευαστή, η οποία έχει καθιερωθεί εδώ και πολλά χρόνια, για την BMW M5.
Έχουν κατασκευαστεί περίπου 1.200 πρωτότυπα ελαστικά και 1 000 ελαστικά σταδίου προ της παραγωγής εν σειρά, που μετρήθηκαν και δοκιμάστηκαν κάτω από ακραίες συνθήκες. Από την πίστα του Nordschleife στην Γερμανία, μέχρι τις πίστες δοκιμών στο Ladoux στην Γαλλία, τα ελαστικά υποβλήθηκαν σε δοκιμές πάνω στην πίστα και στον δρόμο. Αυτές οι δοκιμές πάνω στα οχήματα είναι πρωταρχικής σημασίας για την BMW M και για την Michelin. Μεθερμηνεύουν την κοινή απαίτησή τους για επιδόσεις.
___________________________________________________________
*Το ταχύτερο ελαστικό σε χρόνο ανά γύρο πάνω σε στεγνή πίστα. Δοκιμή του 2010 από τον ανεξάρτητο οργανισμό TÜV SÜD Automotive στις διαστάσεις 245/40 ZR 18 Y και 235/35 ZR 19 Y έναντι των 5 κυριότερων ανταγωνιστών του.Πηγή: Elastika Michelin S.A