ΔΟΚΙΜΕΣ

Peugeot 208 1.2 VTi [test drive]

Peugeot-208_2013_1000-caroto-test (12)

Το 208 με τον τρικύλινδρο κινητήρα ξέρει πως να δίνει λύσεις αφού πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης που όταν το συνηθίσεις δεν θες να το αποχωριστείς…

To 208 με τον ερχομό του, έφερε αέρα φρεσκάδας στην κατηγορία και δίνει ώθηση στην γαλλική εταιρεία για να χαμογελάσει και πάλι όπως έκανε και στο παρελθόν με τα αντίστοιχα 207, 206 και 205. Και αν κάποτε οι εκδόσεις που… τραβούσαν το κουπί ήταν αυτές με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα κινητήρα και τις καλύτερες επιδόσεις, τώρα αν θες να έχεις τύχη πρέπει να εξελίξεις την τεχνολογία σου προς το downsizing.

Αυτό έπραξε η γαλλική εταιρεία εισάγοντας τον 1.200άρη με απόδοση 82 PS και με μόλις τρεις κυλίνδρους νιώθοντας καλυμμένοι και με το παραπάνω για το τι μπορεί να κάνει αυτό το μοτέρ. Με επαρκή σπιρτάδα στις ψηλές στροφές ο -ελαφρύτερος κατά 21 κιλά σε σχέση με έναν τετρακύλινδρο- τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας προσφέρει καλές επιδόσεις αλλά τα 90 Nm ροπής δεν είναι και ότι καλύτερο (ειδικά με τον κλιματισμό ενεργοποιημένο) στις προσπεράσεις. Σύμφωνα με την εταιρεία εξασφαλίζει σε σχέση με το τετρακύλινδρο 25% καλύτερη κατανάλωση καυσίμου, γεγονός που ισχύει καθώς το 208 στα χέρια μας κατανάλωνε μόλις 5,5-6 lt/100 km.

H εκπομπή CO2 είναι εξίσου χαμηλή, αφού δεν ξεπερνά τα 104 g/km ενώ και στους υπόλοιπους σημαντικούς τομείς το 208 της δοκιμής μας τα καταφέρνει αρκετά καλά με το τιμόνι να είναι άμεσο και ακριβές και τον επιλογέα 5 σχέσεων να μην υπολείπεται σε αίσθηση. Ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 285 lt, αριθμός ικανοποιητικός για την κατηγορίας, ενώ και στην καμπίνα των επιβατών τέσσερα άτομα δε θα έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Στις εκδόσεις που είναι διαθέσιμο το σύστημα multimedia smeg αφής θα μπορούσε να είναι λίγο πιο εύχρηστο, κάτι που όμως είναι σίγουρα θέμα συνήθειας.

Συνοψίζοντας, το τρικύλινδρο 208 με κινητήρα 1.2 VTi μπορεί να αποκτηθεί από 11.890€ αν πρόκειται για μία έκδοση με πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης. Ελαχιστοποιεί τα έξοδα από κατανάλωση καυσίμου και τέλη κυκλοφορίας/ασφάλιστρα και δεν υπολείπεται σε τίποτα σε σχέση με ένα τετρακύλινδρο μοντέλο της κατηγορίας.

Peugeot 208 1.2 VTi 5d – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 999 cc
Διάμετρος x διαδρομή 71,0 x 84,1 mm
Διάταξη/κύλινδροι εγκάρσια τοποθετημένος/τρικύλινδρος σε σειρά
Ισχύς 60 kW (82 PS) / 5.750 rpm
Ροπή 118 Nm (12,0 kgm) / 2.750 rpm
Τροφοδοσία Ατμοσφαιρικός με ψεκασμό πολλαπλών σημείων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,2 sec
Τελική ταχύτητα 175 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 6,0 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 5,5 / 4,5 / 3,9 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 50 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 833 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 5
Εκπομπή CO2 104 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 5 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/ταμπούρα
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Michelin Primacy, 185/65 R15
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 3962x1739x1460 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1475/1471 mm
Μεταξόνιο 2538 mm
Χώρος αποσκευών 285 lt
Απόβαρο 975 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 11.890€ (10.930€ με απόσυρση)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!