NEA

Νέο Ford Focus ST από 33.480€

ford-focus_st_2013_price_gr-13

Το νέο Focus ST, το πρώτο παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων της Ford, κάνει το ντεμπούτο του στην ελληνική αγορά με τιμή από 33.480€…

Το σήμα ST (Sport Technologies) λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη το 1997 και χαρακτηρίζει τις σπορ εκδόσεις των βασικών μοντέλων Ford. Οι πελάτες γνωρίζουν πλέον ότι τα αυτοκίνητα Ford ST συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις με γνήσια πρακτικότητα και πολιτισμένη λειτουργία.

Με τον υπερτροφοδοτούμενο και οικονομικό 2.0 EcoBoost250 PS, το νέο Focus ST επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,5 δεύτερα μέχρι την τελική ταχύτητα των 248 km/h, καταναλώνει 7,2 l/100 km με εκπομπές CO2 169 g/km, βελτίωση 20% σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό Focus ST. Ο κινητήρας 2.0 EcoBoost 250 PS συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εξασφαλίζει μέγιστη επιτάχυνση μετά από κάθε αλλαγή χάρη στην κατάλληλη κλιμάκωση. Η έκτη σχέση παρέχει οικονομία στα μεγάλα ταξίδια.

«Είναι το αυτοκίνητο που προσφέρει οδηγική εμπειρία και ενσαρκώνει την ουσία του σήματος ST που περίμεναν οι οπαδοί της Ford. Παρόλο που είναι ιδιαίτερα δύσκολη η εποχή που ζούμε,  εύχομαι και στην Ελλάδα να έχει την αντίστοιχη υποδοχή με τον υπόλοιπο κόσμο δεδομένων των συνθηκών » δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γιάννης Ταβανίδης, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Ford Motor Ελλάς.

Το νέο Focus ST διατίθεται σε πεντάθυρη hatchback εκδοχή και wagon. Και οι δύο προσδίδουν μυώδη χαρακτηριστικά στην φιλοσοφία ‘kinetic design’ του στάνταρ Focus. Διατίθενται σε 5 βασικά χρώματα: Spirit Blue, Race Red, Black, White και Silver. Επιπλέον, η Tangerine Scream, η νέα αποκλειστική απόχρωση του Focus ST, εναρμονίζεται με το συναρπαστικό και σπορ χαρακτήρα του.

Τα καθίσματα είναι Recaro και προσφέρουν στους κατόχους Focus ST απόλυτη άνεση και στήριξη. Χαμηλωμένα καθίσματα συνοδεύονται από αποκλειστικά premium χαρακτηριστικά όπως ρύθμιση μήκους, πρωτιά στην κατηγορία, και κλίση μαξιλαριού.

SMS=> Η τιμή για την έκδοση εξοπλισμού ST2 είναι €33.480 και για ST3 €35.930. Αναλυτικά οι τιμές πώλησης

Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, ST2 και ST3, για την ελληνική αγορά:

Έκδοση ST2

  • Ζάντες 18 ιντών με ελαστικά 235/ 40 R 18
  • Εξωτερικό κιτ αμαξώματος ST
  • Πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος
  • Μεγάλη πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος (εκδόσεις Wagon)
  • Ράγες οροφής (εκδόσεις Wagon)
  • Σπορ ημιδερμάτινα καθίσματα Recaro οδηγού και συνοδηγού
  • Ράδιο-CD συμβατό με MP3, 6 ηχεία, οθόνη ενδείξεων πίνακα οργάνων 2,3” DOT Matrix, πολυλειτουργική οθόνη 3,5” Star Burst (ICE Pack 32)
  • Ηλεκτρονικός διζωνικός κλιματισμός DEATC
  • Κουμπί εκκίνησης κινητήρα Ford Power
  • Δερμάτινη λαβή λεβιέ ταχυτήτων ST
  • Καλύμματα μαρσπιέ με λογότυπο ST στις εμπρός πόρτες
  • Αυτόματοι προβολείς και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
  • Σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών
  • Περιμετρικός συναγερμός
  • Ηλεκτροχρωματικός αντιθαμβωτικός κεντρικός καθρέπτης
  • Ταπέτα δαπέδου εμπρός και πίσω ST

Έκδοση ST3 (επιπλέον της ST2)

  • Εμπρός προβολείς Bi-Xenon με φώτα ημέρας LED, στατικούς λαμπτήρες στροφής, σύστημα πλύσης
  • Πίσω φώτα LED
  • Σπορ δερμάτινα καθίσματα Recaro οδηγού και συνοδηγού σε μαύρο χρώμα (κάθισμα οδηγού ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο με 8 ρυθμίσεις)
  • Σπορ δερμάτινο πίσω κάθισμα Recaro 3 θέσεων (ανάγλυφο)

Το ισχυρότερο ST

Το νέο Focus ST χρησιμοποιεί μία έκδοση 250 PS του 2.0 EcoBoost της Ford, ο οποίος αποδίδει την ισχύ μιας μονάδας μεγαλύτερου κυβισμού με κατανάλωση ενός μικρότερου κινητήρα. Αυτό οφείλεται στον άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης, στον υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας, στο μεταβλητό χρονισμό Twin-independent Variable Cam Timing (Ti-VCT), στη νέα σχεδίαση των συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής και στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου.

Η επιτάχυνση 0-100 km/h υπολογίζεται στα 6,5 δεύτερα με τελική ταχύτητα 248 km/h. Η κατανάλωση αντίστοιχα στα 7,2 l/100 km και οι εκπομπές CO2 169 g/km. Αυτό μεταφράζεται σε 20% βελτίωση στις εκπομπές CO2 και την οικονομία καυσίμου σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό Focus ST. Ο κινητήρας προσφέρει επίσης πλούσια αποθέματα ροπής σε μία ευρεία, επίπεδη καμπύλη στροφών με κορυφή τα 360 Nm.

Το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο του Focus ST εξασφαλίζει μέγιστη επιτάχυνση μετά από κάθε αλλαγή χάρη στην κατάλληλη κλιμάκωση. Η έκτη σχέση παρέχει οικονομία στα μεγάλα ταξίδια.

Χαρακτηριστικός ήχος. Ο κινητήρας παράγει έναν χαρακτηριστικό ήχο που συναρπάζει τόσο μέσα στην καμπίνα όσο και έξω από το αυτοκίνητο. Για τους όσους βρίσκονται στο εσωτερικό, ένα αναβαθμισμένο αντηχείο μεταδίδει τον ήχο του κινητήρα απευθείας από την εισαγωγή στην καμπίνα.

«Αυτό το στοιχείο προσφέρει μία πραγματικά σπορ χροιά» δήλωσε ο Tonn. «Δεν αφήνει καμία αμφιβολία στον οδηγό ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο. Το νέο Focus ST είναι βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό μοντέλο από κάθε άποψη – έπρεπε λοιπόν να διασφαλίσουμε ότι ο ήχος θα ήταν εξίσου συναρπαστικός και για τον οδηγό».

Το σύστημα εξαγωγής, με μοναδική διπλή εξαγωνική απόληξη, έχει ρυθμιστεί ανάλογα ώστε να παράγει τον κατάλληλο ήχο, την κατάλληλη στιγμή, πιο πολιτισμένο στις χαμηλότερες στροφές και έναν επιθετικό βρυχηθμό όσο οι στροφές ανεβαίνουν.

Δυναμική συμπεριφορά. Η νέα κρεμαγιέρα με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού του Sport Steering System μειώνει την ευαισθησία του τιμονιού στην ευθεία, ενώ την αυξάνει όταν το όχημα στρίβει. Το τιμόνι στρίβει σχεδόν μέχρι τέρμα χωρίς ο οδηγός να πρέπει να αφήσει έστω και με το ένα χέρι το τιμόνι, που σημαίνει καλύτερο έλεγχο σε κλειστές στροφές και φουρκέτες.

Το σύστημα Electronic Power Assisted Steering (EPAS) έχει χαρτογραφηθεί ειδικά για το νέο Focus ST και ανιχνεύει και αντισταθμίζει τις αντιδράσεις από τη μετάδοση μέσω μιας πιο σπορ ρύθμισης του Torque Steer Compensation (TSC) της Ford. Το Electronic Stability Programme (ESP) προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας – κατ’ επιλογή του οδηγού. Το πρόγραμμα μειωμένης επέμβασης του ESP ή αλλιώς αυξημένης ολίσθησης απενεργοποιεί τον έλεγχο ελκτικής πρόσφυσης, ενώ διατίθεται και πρόγραμμα πλήρους απενεργοποίησης  του ESP.

Το νέο Focus ST διαθέτει επίσης Torque Vectoring Control (TVC): αυτό εφαρμόζει πέδηση στον εσωτερικό τροχό σε μία στροφή για μείωση της υποστροφής. Το Cornering Under Steer Control (CUSC), εφαρμόζει πέδηση που δημιουργεί ροπή περιστροφής αμαξώματος ανάλογα με την τάση υποστροφής πριν την επέμβαση του ESP, τόσο στο πάτημα όσο και στο άφημα του γκαζιού.

Σπορ ανάρτηση. Το σετάρισμα της ανάρτησης του νέου Focus ST συμπληρώνει τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού και τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά Goodyear Eagle. Η ακρίβεια στο στρίψιμο βελτιώνεται με τη χρήση άριστων αμορτισέρ και ελατηρίων που χαμηλώνουν το πλαίσιο κατά 10mm συγκριτικά με άλλα μοντέλα Focus.

Η πίσω ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί με αρκετά νέα εξαρτήματα που δημιουργήθηκαν ειδικά για το Focus ST. Τα αναβαθμισμένα ακροαξόνια και η νέα σχεδίαση της αντιστρεπτικής δοκού παρέχουν άριστη ανάδραση και έλεγχο.

Μοναδικό στυλ ST. Το νέο Focus ST θα διατίθεται σε πεντάθυρη hatchback εκδοχή, ενώ στις Ευρωπαϊκές αγορές  θα κυκλοφορεί και η έκδοση wagon. Και οι δύο προσδίδουν μυώδη χαρακτηριστικά στην ‘kinetic design’ του στάνταρ Focus. Η Tangerine Scream, η νέα αποκλειστική απόχρωση του Focus ST εναρμονίζεται με το συναρπαστικό και σπορ χαρακτήρα του. Επίσης διατίθενται οι αποχρώσεις Spirit Blue, Race Red, Black, White και Silver.

Η επιθετική και αεροδυναμική σχεδίαση του Focus ST υιοθετεί μία μονοκόμματη εκδοχή της χαρακτηριστικής τραπεζοειδούς μάσκας Ford, διογκωμένες πλαϊνές ποδιές και δυναμικό πίσω προφυλακτήρα με αεραγωγούς τύπου διαχύτη στο κάτω τμήμα. Η αεροτομή οροφής βελτιώνει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και μειώνει την αντίσταση.

Κομψό, σπορ εσωτερικό. Το Focus ST φέρει τιμόνι, επιλογέα ταχυτήτων και πεντάλ ειδικής σχεδίασης. Η σκουρότερη επένδυση οροφής και οι επενδύσεις στις κολόνες, αναπόσπαστο στοιχείο του σχεδιαστικού DNA του ST, επιτείνει την αίσθηση των επιδόσεων.

Η Ford συνεργάστηκε με τον κατασκευαστή καθισμάτων Recaro για να προσφέρει στους κατόχους Focus ST απόλυτη άνεση και στήριξη. Χαμηλωμένα καθίσματα συνοδεύονται από αποκλειστικά premium χαρακτηριστικά όπως ρύθμιση μήκους, πρωτιά στην κατηγορία και κλίση μαξιλαριού. Ένας νέος πάγκος που κατασκευάζεται από ειδικό αφρώδες υλικό, υπόσχεται άνεση χωρίς συμβιβασμούς για τους πίσω επιβάτες.

Πηγή: Ford Motor Hellas

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button