Chevrolet Cruze Sedan 1.6 LPG [test drive]

chevrolet-cruze_2012_caroto_test_lpg-1

Η κρίση απαιτεί αντίδοτο και στην περίπτωση του Cruze αυτό εντοπίζεται στην δωρεάν τοποθέτηση του κιτ υγραερίου…

Αν δεν είστε από αυτούς που διυλίζουν τον κώνωπα και αναζητάτε μία τίμια πρόταση που να προσφέρει χώρους, άνεση, επαρκείς επιδόσεις και μειωμένο χρηστικό κόστος τότε το Cruze αποτελεί μία δελεαστική πρόταση από την στιγμή που η ελληνική αντιπροσωπεία προσφέρει το κιτ υγραερίου δωρεάν.

Για να αντιληφθεί κανείς την σημαντικότητα της υγραεριοκίνησης να πούμε πως με ένα πλήρες γέμισμα LPG (περίπου 52 lt) μπορεί να διανύσει περισσότερα από 400 km (κάτι που αντιστοιχεί σε κόστος 42-44€). Εδώ γίνεται αντιληπτό το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης ενώ αν προσθέσετε και τα… βενζινοκίνητα χιλιόμετρα, αν είστε προσεκτικοί με το γκάζι, η αυτονομία του Cruze μπορεί να φτάσει τα 1.000 km.

Προσπερνώντας την μπάνικη εμφάνιση του αμαξώματος μιας και το τετράθυρο Cruze κυκλοφορεί εδώ και χρόνια στην αγορά να υπενθυμίσουμε τους καλούς χώρους και το ευρύχωρο πορτμπαγκάζ με 450 lt. Τα οδικά χαρακτηριστικά με το σχετικά μαλακό set-up της ανάρτησης είναι επικεντρωμένα στην άνεση απορροφώντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος ενώ η ήσυχη ποιότητα κύλισης συμβάλλει σε ξεκούραστα ταξίδια (εκεί θα θέλαμε και μία 6η σχέση).

Ο κινητήρας του 1,6 lt αποδίδει 125 PS και προσφέρει επαρκείς επιδόσεις. Μην περιμένετε να βάζει… φωτιά στην άσφαλτο (αν αναζητάτε κάτι παραπάνω δείτε τις νέες υπερτροφοδούμενες εκδόσεις Chevrolet) αλλά κινεί με αξιοπρέπεια το αμάξωμα ενώ ο θόρυβος περιορίζεται από την καλή ηχομόνωση. Οι τιμές πώλησης ξεκινούν από 15.390€ (με απόσυρση και έκπτωση 13.350€) και με το δωρεάν κιτ υγραερίου η οικογενειακή πρόταση της Chevrolet είναι ικανή να βελτιώσει κατά πολύ τον ετήσιο προϋπολογισμό ενός νοικοκυριού.

Chevrolet Cruze Sedan 1.6 LPG – Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.598 cc
Διάμετρος x διαδρομή 79,0 x 81,5 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 91 kW (124 PS) / 6.200 rpm
Ροπή 154 Nm (15,7 kgm) / 4.200 rpm
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,0 sec
Τελική ταχύτητα 190 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής (βενζίνη) 8,8 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 10,3 / 7,4 / 5,7 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 60 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 681 km (+ 400-450 km με υγραεριοκίνηση)
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 5
Εκπομπή CO2 153 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 5 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Bridgestone, 205/60 R16
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με υδραυλική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4590x1790x1475 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1545/1560 mm
Μεταξόνιο 2685 mm
Χώρος αποσκευών 450 lt
Απόβαρο 1285 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 13.350€ (με απόσυρση + δωρο κιτ LPG)
Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close