NEA

Mercedes-Benz S-Class, νέα γενιά με νέες καινοτομίες!

NEA-MERCEDES-S-CLASS-2

H νέα γενιά S-Class θα είναι στην κυριολεξία φορτωμένη με πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων ανάγοντας την ασφάλεια που μπορεί να προσφέρει μία υπερπολυτελής λιμουζίνα σε άλλο επίπεδο…

Όπως από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό εξελίσσονται διάφορα συστήματα βελτίωσης της απόδοσης των κινητήρων έτσι και από τα υπερπολυτελή μοντέλα μεταφέρονται αργότερα διάφορα συστήματα ασφάλειας και άνεσης. Ανάμεσα σε αυτά τα μοντέλα συγκαταλέγεται η S-Class όπως αυτή του 1959 που εισήγαγε τον κλωβό ασφαλείας, του 1961 με δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, του 1978 με σύστημα ABS, του 1981 με αερόσακο οδηγού και το 1995 με σύστημα δυναμικής ευστάθειας.

Stereo Multi-Purpose Camera _SMPC stereo camera for short_ and ultrasonic sensorsΣτην επερχόμενη γενιά που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι θα υπάρχει ένα ολόκληρο δίκτυο αισθητήρων, ραντάρ και ενεργοποιητών που συνθέτουν το σύστημα Intelligent Drive (όπως το αποκαλεί η γερμανική εταιρία). Υπέρυθρες ακτίνες για νυχτερινή όραση, ανίχνευση στοιχείων με υπέρηχους, 25 αισθητήρες που αντιλαμβάνονται τις συνθήκες περιβάλλοντος και διάφορα άλλα εξαρτήματα συνθέτουν πλέγμα ανίχνευσης 360 μοιρών με εμβέλεια έως 500 μέτρα.

Κόντρα στην κατανάλωση…

Ο πιο καινοτόμος σένσορας είναι μία stereo κάμερα πίσω από τον καθρέπτη οπισθοπορείας που αναπαράγει είδωλα αντικειμένων σε απόσταση έως 50 m εμπρός από το αυτοκίνητο σε γωνία 45 μοιρών και σε τρισδιάστατο είδωλο. Η εξέλιξη του συστήματος Intelligent Drive έγινε στο κέντρο της Mercedes-Benz όπου υπάρχει ένας από τους πιο προηγμένους και μεγαλύτερους προσομοιωτές στον κόσμο.

Mercedes-Benz Intelligent Drive systemsΠαρέμβαση του οδηγού δεν χρειάζεται και για τις αλλαγές λωρίδων ή την προσπέραση στις εθνικές οδούς, μιας και για να ελέγχεται ο περιβάλλον χώρος υπάρχουν ακόμη έξι ραντάρ. Φυσικά ο οδηγός δεν ασχολείται ούτε με το σύστημα φωτισμού τεχνολογίας full LED με τους προβολείς να χαμηλώνουν αυτόματα όταν βρίσκεται κάποιο άλλο όχημα στο αντίθετο ρεύμα και να λειτουργούν ακόμη και σαν σποτ για να επιστήσουν την προσοχή του οδηγού σε πεζούς, ζώα και γενικότερα εμπόδια.

Στη νέα S-Class δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει κάθε φορά το πρόγραμμα ανάρτησης μιας και θα υπάρχει το σύστημα Magic Ride Control το οποίο με μία κάμερα (παλαιότερα υπήρχε σκέψη για ακτίνα λέιζερ η οποία κόπηκε λόγω κόστους) θα σκανάρει το δρόμο και την επιφάνειά του και στη συνέχεια θα εκτελεί ταχύτατα τις καλύτερες δυνατές επιλογές ρυθμίσεων.

Delphi MagneRide: Κίνηση σε μαγικό χαλί!

Η γκάμα των κινητήρων της νέας S-Class θα περιλαμβάνει υβριδική υποβοήθηση με τρεις συνολικά ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 42, 62 και 110 ίππων ενώ οι θερμικοί V6 κινητήρες θα αναβαθμιστούν ριζικά (μέχρι το 2017 οπότε και θα παρουσιαστεί η νέα πιο αποδοτική γενιά εξακύλινδρων σε σειρά). Όσο για την έκδοση AMG, αυτή θα είναι η S65 AMG με V12 κινητήρα με δύο turbo και 600 PS.

F700 2007Ολοκληρώνοντας με την σχεδίαση του αμαξώματος την εμβληματική εμφάνιση θα τονίζει η μάσκα που θα παραπέμπει στα πρωτότυπα F700 και F800. Από κει και πέρα η καινούργια S-Class δεν θα περιοριστεί στην κανονική και επιμηκυμένη της έκδοση, ειδικά από τη στιγμή που οι βασικές της αγορές είναι πλέον οι αναπτυσσόμενες (όπως η κινέζικη). Έτσι, θα υπάρξει μια super streched έκδοση Pullman με θέσεις για έξι.

Οι επιπλέον δύο πίσω επιβάτες θα κάθονται με φορά αντίθετη ως προς την κίνηση, ενώ όταν δεν θα χρειάζονται τα καθίσματά τους θα διπλώνουν (όπως στα ταξί του Λονδίνου) προκειμένου να προκύψει ένα κυριολεκτικά τεράστιο εσωτερικό. Ανάμεσα σε αυτό το θηρίο των 6,5 μέτρων και την κλασική επιμηκυμένη θα υπάρχει και μια ενδιάμεση έκδοση, στα μέτρα της Rolls Royce Ghost.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button