NEA

Land Rover, με ηλεκτροκίνητο Defender!

Land_Rover-Defender_Electric_Concept_2013_1000 (5)

Πως μπορεί ένα από τα πιο διάσημα 4×4 να σκαρφαλώνει μια πλαγιά ή να διασχίζει ένα ποτάμι δίχως να εκλύει καθόλου ρύπους; Εξοπλισμένο με μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρα!

Γνωρίζοντας πως αυτό το Defender είναι ηλεκτροκίνητο και βλέποντας το να περνά από υδάτινα «φράγματα» ύψους 800 mm συμπεραίνεις πως αυτός είναι προφανώς ο καλύτερος τρόπος για να αποδείξει μία εταιρία πως δεν διατρέχει κανένας κίνδυνος… ηλεκτροπληξίας! Πράγματι, αυτή είναι μία μικρή έκπληξη που ετοιμάζει η βρετανική φίρμα για το σαλόνι της Γενεύης.

Ο συμβατικός ντίζελ έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 70 kW με ροπή 330 Nm. Η ενέργεια προέρχεται από συστοιχία μπαταριών 300 V με χωρητικότητα 27 kWh προσφέροντας αυτονομία για περίπου 80 km. Σύμφωνα με την Land Rover η αυτονομία είναι αρκετή για μια τυπική off road διαδρομή μιας και τα 80 km μπορεί να διαρκέσουν έως και 8 h (η ταχύτητα κίνησης είναι εξαιρετικά μικρή, όσοι κάνουν 4×4 θα γνωρίζουν καλύτερα).

Ένας ταχυφορτιστής 7 kW γεμίζει τις μπαταρίες σε 4 h ή ένας κλασικός των 3 kW σε 10 h.
Οι αερόψυκτες μπαταρίες ζυγίζουν 410 kg και είναι τοποθετημένες στο εμπρός μέρος του Defender ενώ το συνολικό απόβαρο φτάνει τα 2.162 kg. Το σύστημα τετρακίνησης παραμένει ως έχει αλλά δίχως το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού λόγω της υψηλής ροπής του ηλεκτρικού μοτέρ. Για την ακρίβεια υπάρχει ένας μονοβάθμιος μειωτήρας με σχέση 2,7:1 που συνδυάζεται με το κλασικό κιβώτιο ταχυτήτων. Σημειώστε πως το Defender EV αποτελεί ένα concept δίχως πλάνα για παραγωγή.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button