ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Τι σχέση έχει ο Πούτιν με το νέο Πάπα;

putin-car-12

Καμία απολύτως αφού ο Πάπας Φραγκίσκος βολεύεται με την λευκή τροποποιημένη Mercedes του προκατόχου του όταν ο Πούτιν ακόμη αναζητά… εθνική λύση!

Βολικός και δίχως ιδιαίτερες απαιτήσεις εμφανίζεται ο νέος πάπας Φραγκίσκος ο 1ος μιας και θα χρησιμοποιεί το μεταφορικό μέσο του Βενέδικτου. Κύριο χαρακτηριστικό της λευκής τροποποιημένης M-Class είναι η εξατομικευμένη γυάλινη κατασκευή στο πίσω μέρος. Υπενθυμίζεται πως το “popemobile” είχε παραδοθεί στον προηγούμενο Πάπα από τον πρόεδρο της γερμανικής εταιρείας Dieter Zetsche.

Η γυάλινη κατασκευή είναι τόσο ψηλή όσο χρειάζεται ώστε ο ποντίφικας να έχει καλύτερη επαφή με τους απανταχού πιστούς ενώ από την άλλη είναι τόσο χαμηλή ώστε να μπορεί να μεταφέρεται αεροπορικώς. Η σχέση της Mercedes ως μεταφορικό μέσο του Πάπα ξεκινά από το 1930, από ένα Nürburg 460 Pullman Saloon στο Πίο τον 11ο, ενώ ο πιο τυχερός ήταν μάλλον ο Παύλος ο 6ος (1963- 1978), το υπηρεσιακό όχημα του οποίου ήταν αρχικά μια 600 Pullman Landaulet και στη συνέχεια μια 300 SEL.

Ο Πούτιν, ως μέγας εθνικιστής, σίγουρα θα γλυκοκοιτάζει ακόμη και την Mercedes του Πάπα μιας και αναζητά εγχώρια λύση. Ωστόσο, η παράδοση ήθελε μέχρι και πριν από μερικά χρόνια κανένας πρόεδρος στην Ρωσία να μην μετακινείται με οτιδήποτε άλλο από low profile λιμουζίνες από την εποχή της πτώσης του κουμμουνισμού στην τότε Σοβιετική Ένωση.

Οι προδιαγραφές των ρωσικής κατασκευής αυτοκινήτων είναι πολύ χαμηλές για τα προεδρικά στάνταρ. Έτσι, τα τελευταία χρόνια η κατάσταση έχει αλλάξει ριζικά και η πολιτική νομενκλατούρα της Ρωσίας μετακινείται με εισαγόμενες limo από την Mercedes, την BMW και την Bentley.  Ένα τέλος σε αυτή την πρακτική θέλησε να δώσει ο πρόεδρος Πούτιν που προσφάτως ζήτησε από τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες να δημιουργήσουν μια σύγχρονη λιμουζίνα, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Moscow Times.

Κατά το ίδιο δημοσίευμα, ο Πούτιν φέρεται να απέρριψε το μοντέλο Zil-4112P της ρώσικης εταιρείας Zil, προτρέποντας τους υπεύθυνους της αυτοκινητοβιομηχανίας να προτείνουν κάτι πιο ριζοσπαστικό για το προεδρικό αυτοκίνητο. Μάλιστα φαίνεται ότι έχουν κοινοποιηθεί και κάποιες προτιμήσεις του προέδρου. Σύμφωνα με αυτές, η προεδρική λιμουζίνα θα πρέπει να έχει την κίνηση στους πίσω τροχούς, να έχει συγκεκριμένες διαστάσεις και να φέρει την ποιότητα στην καμπίνα των αντίστοιχων μοντέλων της Mercedes, BMW και Bentley.

Για το λόγο αυτό, ρώσικες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η GAZ και η Marussia Motors πριν από μερικούς μήνες εγκαινίασαν ένα διαδικτυακό διαγωνισμό (CarDesign.ru). Με τον τίτλο «Ένα αυτοκίνητο για τον πρόεδρο» ο διαγωνισμός έχει ήδη συγκεντρώσει 40 συμμετοχές από σπουδαστές και ειδήμονες και άλλες 80 συμμετοχές από ιδιώτες σε Ρωσία αλλά και από το εξωτερικό, μερικές από τις οποίες παρουσιάζουμε παρακάτω σε εικόνες. Οι σχεδιαστικές προτάσεις για το αυτοκίνητο του προέδρου θα κριθούν από κριτική επιτροπή και στελέχη της Marussia Motors. Η τελική επιλογή έχει προγραμματιστεί για την Πρωτομαγιά.

Με τη συνεργασία του carzine.gr

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!