ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Volvo, νέο common rail έως 2.500 bar!

VOLVO_i-ART 1

Στο πλαίσιο της νέας γενιάς κινητήρων και της τεχνολογίας i-ART η σουηδική εταιρία ανακοινώνει την εξέλιξη στους ντίζελ…

VOLVO_i-ART 2Η νέα γενιά κινητήρων VEA (Volvo Engine Architecture) που θα παρουσιάσει η Volvo το φθινόπωρο (μαζί με νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων) αναμένεται να θέσει νέα δεδομένα στους πετρελαιοκινητήρες κοινής γραμμής τροφοδοσίας  καυσίμου (common rail). Η i-ART, όπως θα λέγεται, θα μειώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση δίχως να επηρεάζεται η απόδοση του κινητήρα και η διαφορά εντοπίζεται στον έλεγχο της πίεσης καυσίμου από ανεξάρτητο αισθητήρα σε κάθε μπεκ (εγχυτήρα), αντί της παραδοσιακής μεθόδου του ενός αισθητήρα για το σύνολο όλων των μπεκ του common rail.  Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται αυξομείωση του μεγέθους του ψεκασμού καυσίμου σε κάθε έναν από τους τέσσερις κυλίνδρους με στόχο τη βέλτιστη απόδοση.

Ντίζελ, σε κατάσταση limit up!

VOLVO_i-ART 3Συγκεκριμένα, κάθε μπεκ διαθέτει στην κορυφή του ένα μικρό ηλεκτρονικό υπολογιστή που καταγράφει την πίεση του ψεκαζόμενου καυσίμου και χάρη στα δεδομένα που λαμβάνονται ψεκάζεται η ιδανική ποσότητα καυσίμου ανά κύκλο καύσης. Η υψηλότερη πίεση στα 2.500 bar στην οποία θα ψεκάζεται το καύσιμο εξασφαλίζει μεγαλύτερη οικονομία, σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές ρύπων ενώ συμβάλλει και στην αύξηση της ιπποδύναμης. Λόγω της καλύτερης διασποράς του καυσίμου αισθητά χαμηλότερα θα είναι και ο θόρυβος του μοτέρ το οποίο αξίζει να σημειωθεί πως θα κατασκευάζεται στην Σουηδία.

Ποιος επινόησε το τούρμπο;

VOLVO_DEREK CRABB_VP POWERTRAIN ENGINEERINGΣύμφωνα με τον Derek Crabb, αντιπρόεδρο κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης, «η αύξηση της πίεσης σε τόσο υψηλά επίπεδα σε συνδυασμό με το σύστημα i-ART, αποτελούν πραγματική επανάσταση στην τεχνολογία των diesel. Μία επανάσταση που δεν θα είναι υπερβολή να την συγκρίνουμε με την εφεύρεση του αισθητήρα-λ από τη Volvo, το 1976. Αναμφίβολα πρόκειται για άλλη μία παγκόσμια πρωτοπορία της Volvo. Μάλιστα η πρόσθετη δυνατότητα που έχει η Volvo για χρήση ηλεκτροκίνησης μέσα από υβριδικά συστήματα, θα μας δώσει την ευκαιρία να φτάσουμε με τους VEA τετρακύλινδρους κινητήρες μας σε επίπεδα επιδόσεων των σημερινών V8 κινητήρων».

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close