NEA

Cadillac, σε δουλειά να βρισκόμαστε…

Cadillac-ELR-2013 (1)

Κατά καιρούς έχουμε δει αρκετά τεχνολογικά εφέ τα οποία κάθε άλλο παρά χρήσιμα είναι εξυπηρετώντας κυρίως το μάρκετινγκ σε ευκολόπιστες αγορές. Όπως λόγου χάρη η αμερικανική…

Cadillac-ELR-2013 (3)Για παράδειγμα, ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο να τοποθετείς ένα κλειδί σε μια οπή ή σχισμή και στη συνέχεια να πατάς ένα διακόπτη για να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας. Γιατί να μην έχεις μια σβέλτη κίνηση  με το κλασικό κλειδί στο διακόπτη και να χρειάζεται μια επιπλέον (κλειδί ή κάρτα και μπουτόν);

Ε, για τις κεντρικές κονσόλες με τους υπεραρκετούς διακόπτες ή για ηχοσυστήματα δίχως τη δυνατότητα χειροκίνητης αναζήτησης στα ερτζιανά δεν θέλω να σχολιάσω. Αυτό όμως που δεν μπορώ να αφήσω να περάσει απαρατήρητο είναι το σύστημα «Regen on Demand», αποκλειστικό προνόμιο της Cadillac ELR (αποτελεί κλώνο του Opel Ampera ως θυγατρικές του ομίλου GM).

Cadillac-ELR-2013 (2)Πρόκειται για μια ιδέα που ήταν πολύ δύσκολο να σκεφτεί κανείς καθώς ο οδηγός έχει τη δυνατότητα για αποφασίζει αυτός για την ανάκτηση της ενέργειας απλά τραβώντας το ένα από τα δύο paddles στο τιμόνι (λες και η ηλεκτρονική διαχείριση δεν μπορεί να το κάνει αυτόματα…). Αρκεί, βέβαια, να έχει τραβηγμένο το πόδι του από το γκάζι. «Το σύστημα αυτό επιτρέπει στο οδηγό να έχει πιο ενεργό ρόλο στην διάρκεια της εμπειρίας του με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο» λέει ο Chris Thomason, ο αρχιμηχανικός της ELR. Κάτι άλλο καλύτερο έχετε να μας πείτε; Είπαμε, σε δουλειά να βρισκόμαστε…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close