Η ιαπωνική εταιρία εξελίσσει νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρα που θα τοποθετηθεί στα νέα της υβριδικά…
Με στόχο την μείωση των διαστάσεων -ειδικά του αξονικού μήκους- και την γενικότερη συρρίκνωση του χώρου που καταλαμβάνει το υβριδικό σύστημα η Honda ανακοίνωσε στο παγκόσμιο συνέδριο της SAE την εξέλιξη νέου ηλεκτροκινητήρα. Το νέο μοτέρ θα ονομάζεται TF Motor από τα αρχικά των λέξεων Transverse Flux.
Ως γνωστόν η διάταξη που χρησιμοποιεί η Honda είναι παράλληλη και ο ηλεκτροκινητήρας τοποθετείται ανάμεσα στην ΜΕΚ και στο κιβώτιο CVT (με εξαίρεση το CR-X που έχει μηχανικό κιβώτιο). Η μείωση του αξονικού μήκους -ή πλάτους του ηλεκτροκινητήρα- έως 32% θα επιτρέψει στους μηχανικούς να «κουμπώσουν» το υβριδικό σύστημα σε περισσότερα μοντέλα.
Νέας σύνθεσης είναι τα υλικά των περιελίξεων του στάτορα και σε συνδυασμό με της νέα σχεδίασης βελτιώνεται σημαντικά η απόδοση σε ροπή. Ο πρωτότυπος ηλεκτροκινητήρας TF αποδίδει 140 Nm ενώ δοκιμές που έγιναν σε πρωτότυπα έδειξαν βελτίωση της απόδοσης από 79,1% σε 83,7% λόγω των μειωμένων τριβών από τη νέα σχεδίαση του στάτορα.