ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Honda, ηλεκτροκινητήρας τύπου TF!

Left_Structure of original TF motor__ Right_new TF motor is the relative reduction in axial length

Η ιαπωνική εταιρία εξελίσσει νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρα που θα τοποθετηθεί στα νέα της υβριδικά…

TF motor prototypeΜε στόχο την μείωση των διαστάσεων -ειδικά του αξονικού μήκους- και την γενικότερη συρρίκνωση του χώρου που καταλαμβάνει το υβριδικό σύστημα η Honda ανακοίνωσε στο παγκόσμιο συνέδριο της SAE την εξέλιξη νέου ηλεκτροκινητήρα. Το νέο μοτέρ θα ονομάζεται TF Motor από τα αρχικά των λέξεων Transverse Flux.

Ως γνωστόν η διάταξη που χρησιμοποιεί η Honda είναι παράλληλη και ο ηλεκτροκινητήρας τοποθετείται ανάμεσα στην ΜΕΚ και στο κιβώτιο CVT (με εξαίρεση το CR-X που έχει μηχανικό κιβώτιο). Η μείωση του αξονικού μήκους -ή πλάτους του ηλεκτροκινητήρα- έως 32% θα επιτρέψει στους μηχανικούς να «κουμπώσουν» το υβριδικό σύστημα σε περισσότερα μοντέλα.

Νέας σύνθεσης είναι τα υλικά των περιελίξεων του στάτορα και σε συνδυασμό με της νέα σχεδίασης βελτιώνεται σημαντικά η απόδοση σε ροπή. Ο πρωτότυπος ηλεκτροκινητήρας TF αποδίδει 140 Nm ενώ δοκιμές που έγιναν σε πρωτότυπα έδειξαν βελτίωση της απόδοσης από 79,1% σε 83,7% λόγω των μειωμένων τριβών από τη νέα σχεδίαση του στάτορα.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!