NEA

SEAT, Leon Cup Racer για τις πίστες!

Seat-Leon-Cup-Racer-Concept (2)

H SEAT ετοιμάζεται να παρουσιάσει επί αυστριακού εδάφους μία έκδοση πίστας για το Leon και δύο δρόμου για το μικρότερο Ibiza…

Στο Wörthersee Tour, στην Αυστρία, η ισπανική εταιρία θα παρουσιάσει σε πρωτότυπη μορφή το νέο της αγωνιστικό που θα την εκπροσωπεί στο πρωτάθλημα WTCC. Για να αντιληφθείτε το μέγεθος της επέμβασης σε σχέση με το Leon παραγωγής, ανάμεσα στα λιγοστά ανέγγιχτα μέρη συμπεριλαμβάνονται τα φωτιστικά σώματα full-LED, τα φώτα ομίχλης και τα πίσω LED.

Το… πρησμένο -από αεροδυναμικά φτιαξίδια- αμάξωμα με τις πορτοκαλί πινελιές έχει κατά 400 mm φαρδύτερα μετατρόχια και 18άρες race ζάντες σε χρώμα τιτανίου ενώ στο εσωτερικό τον πρώτο λόγο έχει το μπάκετ με το σύστημα HANS (αυχενικό σύστημα προστασίας) με θέα τον φαντεζί πίνακα οργάνων, το τιμόνι με τα μπουτόν, τον μοχλό του σειραϊκού κιβωτίου, και φυσικά ο κλωβός ασφαλείας.

Renault , περισσότερα για το νέο Clio R.S. EDC!

Κάτω από το καπό υπάρχει δίλιτρος τούρμπο κινητήρας που αποδίδει 330 PS και 350 Nm ροπής την οποία μεταφέρει στους τροχούς (με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό) κιβώτιο διπλού συμπλέκτη τύπου DSG με 6 σχέσεις (ή προαιρετικά σειραϊκού τύπου). Το Leon Cup Racer με το κιβώτιο DSG θα στοιχίζει από 70.000€ (δίχως τους φόρους) ενώ η πιο σκληροπυρηνική έκδοση με το σειραϊκό και το μηχανικό μπλοκέ θα κοστίζει από 95.000€ (δίχως τους φόρους).

Στην Αυστρία η SEAT θα παρουσιάσει και δύο ειδικές εκδόσεις του Ibiza με άδεια κυκλοφορίας για τον δρόμο: το Ibiza SC Cupra με τον γνωστό κινητήρα 1.4 TSI, με 17άρες ζάντες και βαφή Nevada (με 180 PS) και το Ibiza SC FR (με 200 PS) σε κόκκινο Emocion με το επετειακό πακέτο «FR 10-Year».

Αυτοεκπληρωμένες προσδοκίες κατανάλωσης!

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button