Με διακριτικές αλλαγές στο πρότυπο ενός facelift το Avensis εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στις κορυφαίες επιλογές του οικογενειάρχη…
Με βασικό ατού την αξία και την αξιοπιστία που εκπέμπει το λογότυπο Toyota, το ανανεωμένο Toyota Avensis μετά απο 4 χρόνια συνεχίζει φρέσκο στην μεσαία κατηγορία με τιμή λίγο κάτω από 20.000 ευρώ και να χτυπήσει στα ίσα τον δύσκολο ανταγωνισμό. Η ιαπωνική εταιρία κρατάει ψηλά με το Avensis τη σημαία του «value for money» προσφέροντας την αξιοπιστία, την ποιότητα και την άνεση που χρειάζεται ο κάτοχος ενός οικογενειακού αυτοκινήτου.
Εξωτερικά το ανανεωμένο Avensis δεν κάνει την επανάσταση και μάλλον συνεχίζει να πορεύεται εκ του ασφαλούς και σε συντηρητικά μονοπάτια. Έτσι, οι διάφορες -σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο- εντοπίζονται στα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα όπως επίσης και στη νέα γρίλια της μάσκας που δίνουν έναν σπορ αέρα. Ίδια εικόνα και στο εσωτερικό, που διακρίνεται για την άψογη συναρμογή των μαλακών πλαστικών και τους άπλετους χώρους που προσφέρει στους επιβάτες του.
Στην καρδιά του Avensis βρίσκεται ο γνωστός -και από το προηγούμενο μοντέλο- ατμοσφαιρικός 1600άρης κινητήρας τεχνολογίας Valvematic που αποδίδει 132 PS. Το εν λόγω μοτέρ διακρίνεται για την ομαλή του λειτουργία, συνεργάζεται άψογα με το εξάρι σασμάν, ενώ ικανοποιεί για την οικονομική του λειτουργία. Στο διάστημα που το είχαμε στα χέρια μας η κατανάλωση του κινήθηκε στα 8,2 lt/100 km, με ιδιαίτερα βαρύ πόδι.
Ακόμη και σε κακότεχνους δρόμους το Avensis κινείται σβέλτα, με άνεση και για τους πέντε επιβάτες, ωστόσο η δύναμη του κινητήρα χαμηλά, το ελαφρύ τιμόνι και η κάπως μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου δεν θα ξυπνήσουν σπορ ανησυχίες στον οδηγό του. Οι κλίσεις του οχήματος ειναι περιορισμένες και το αμάξωμα «πατάει» καλά στο οδόστρωμα. Αρωγός στην ασφαλή οδηγική συμπεριφορά και το σύστημα πέδησης που ικανοποιεί σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα.
Το Avensis είναι εδώ με ένα πλούσιο πακέτο βασικού εξοπλισμού, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων επτά αερόσακους αλλά και όλες τις ανέσεις που διακρίνει τα μοντέλα της κατηγορίας. Η αξιοπιστία και η υστεροφημία των μοντέλων της ιαπωνικής εταιρίας αποτελούν τα κύρια όπλα της απέναντι στον ανταγωνισμό με τιμή εκκίνησης από 18.098 ευρώ με το όφελος της απόσυρσης.
Toyota Avensis 1.6 Valvematic – Τεχνικα χαρακτηριστικα | ||||
---|---|---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||||
Κυβισμός | 1.598 cc | |||
Διάμετρος x διαδρομή | – | |||
Διάταξη/κύλινδροι | εγκάρσια τοποθετημένος/τετρακύλινδρος σε σειρά | |||
Ισχύς | 99 kW (132 PS) / 6.400 rpm | |||
Ροπή | 160 Nm (16,3kgm) / 4.400 rpm | |||
Τροφοδοσία | Ατμοσφαιρικός με ψεκασμό πολλαπλών σημείων | |||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
0-100 km/h | 10,5 sec | |||
Τελική ταχύτητα | 207 km/h | |||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||||
Μέση δοκιμής | 8,2 lt/100 km | |||
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική | 8,5 / 6,5 / 5,3 lt/100 km | |||
Ρεζερβουάρ | 60 lt | |||
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) | 731 km | |||
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ | ||||
Προδιαγραφή | Euro 5 | |||
Εκπομπή CO2 | 150 g/km | |||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Κίνηση | Στους εμπρός τροχούς | |||
Κιβώτιο | Μηχανικό 6 σχέσεων | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||||
Εμπρός/πίσω | Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλών συνδέσμων | |||
ΦΡΕΝΑ | ||||
Εμπρός/πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι | |||
ΤΡΟΧΟΙ | ||||
Τύπος ελαστικών, διάσταση | Michelin Primacy, 225/45 R17 | |||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
Διάταξη/υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση | |||
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||||
Μήκος x πλάτος x ύψος | 4710x1810x1480 mm | |||
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) | -/- mm | |||
Μεταξόνιο | 2700 mm | |||
Χώρος αποσκευών | 509 lt | |||
Απόβαρο | 1365 kg | |||
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 19.500€ (18.098€ με απόσυρση) |