NEA

Η Alfa Romeo χορηγός της πίστας της Monza

130512_AR_Monza_01

Διετής συνεργασία ανάμεσα στο «ναό της ταχύτητας» και τη μάρκα αυτοκινήτων που εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο την ατμόσφαιρα της πίστας…

Στο συγκεκριμένο αγώνα ο Louis Carl Vignon, επικεφαλής της Alfa Romeo για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA) έδωσε τα κλειδιά της Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde που θα χρησιμοποιηθεί για διάφορες δραστηριότητες στην πίστα – αυτοκίνητο ασφαλείας, αυτοκίνητο συνοδείας, αυτοκίνητο των ιατρών κλπ. – στον Carlo Edoardo Vall, πρόεδρο της SIAS SPA (Società Incremento Automobilismo e Sport), που δημιούργησε και λειτουργεί εξαρχής τη συνολική υποδομή. Κατασκευασμένη το 1922 σε μόλις 110 μέρες, η πίστα της Monza βρίσκεται μέσα στο γοητευτικό πάρκο Monza. Με την εξαίρεση των χρόνων του πολέμου και τεσσάρων ακόμα περιπτώσεων που οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν αλλού, η πίστα της Monza ήταν πάντα το «σπίτι» του ιταλικού γκραν πρι. Είναι δε η τρίτη παλαιότερη πίστα στον κόσμο μετά από αυτές των Brooklands (1907) και Ινδιανάπολης (1909).

Μέσα στο πλαίσιο της συμφωνίας, η πίστα θα διαμορφώνεται έτσι ώστε να προβάλλει τη μάρκα της Alfa Romeo κατά τη διάρκεια των προγραμματισμένων αγώνων, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα να διοργανώνονται ειδικές εκδηλώσεις που θα παρέχουν στους καλεσμένους την «εμπειρία της μάρκας», σε αρμονία με τις αυθεντικές αξίες της Alfa Romeo: ιταλικό στιλ, επιδόσεις και κορυφαία τεχνολογία, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση με πλήρη ασφάλεια. Επιπλέον, η εταιρεία παρέχει στην πίστα μερικά αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και η Giulietta, ένα αυτοκίνητο που κατέκτησε μία θέση ανάμεσα στις καλύτερες Alfa Romeo.

Μερικές από τις σημαντικές στιγμές στην ιστορία των αγώνων της πίστας της Monza έχουν τη σφραγίδα της Alfa Romeo, που κέρδισε εδώ σημαντικές νίκες: η “P2” νίκησε με τον Antonio Ascari το 1922, η “P2” κέρδισε ξανά το ιταλικό γκραν πρι με τον Brilli-Peri, που στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής. Η 8C 2300 έκανε εδώ το ντεμπούτο της το 1931, κερδίζοντας με τους Tazio Nuvolari και Giuseppe Campari. Ο Nuvolari τερμάτισε πρώτος στο ιταλικό γκραν πρι την επόμενη χρονιά και με την “Tipo B P3” (Alfa Romeo P3, 1932). Και ο Luigi Faglioli επανέλαβε την επιτυχία με την “P3” το 1933.

Με την εμφάνιση της Formula 1 o Giuseppe “Nino” Farina κέρδισε το ιταλικό γκραν πρι το 1950 πίσω από το τιμόνι του μονοθέσιου 158 – της φημισμένης “Alfetta” – ενώ το 1963 η “Giulia TZ”, που νίκησε στην κατηγορία της στο “Coppa Fisa”, σηματοδότησε τη γέννηση της “Autodelta”, του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo. Από το 1965 η βασίλισσα της κατηγορίας «Τουρισμού», η Giulia Sprint GTA, κέρδισε στη Monza πολλές από τις αμέτρητες νίκες της, οι οποίες συνεχίστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του ’70 με τη GT Am. Η Alfa Romeo εμφανίστηκε και στα “1000 χιλιόμετρα της Monza” το 1974 και το 1975. Η 33 TT 12 κέρδισε τον αγώνα για δύο συνεχόμενα χρόνια απέναντι σε σημαντικούς ανταγωνιστές, χαρίζοντας στην Autodelta το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η 75 Turbo Evoluzione νίκησε στους αγώνες του «Πρωταθλήματος Τουρισμού» στα τέλη της δεκαετίες του ’80 και τις αρχές του ’90. Αυτές η νίκες επαναλήφθηκαν από τις “155 GTA SuperTurismo” και “155 Ts” και μετά, στις αρχές της δεκαετίες του 2000 με την “156 SuperTurismo”.

Με αυτήν τη χορηγία η Alfa Romeo επιβεβαιώνει τη θέση της ως η μάρκα αυτοκινήτων που εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο την ατμόσφαιρα της πίστας. Αυτό άλλωστε αποδείχθηκε και με τη συνεργασία της μάρκας με το πρωτάθλημα “Eni FIM SBK Superbike”. Η Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde, το αυτοκίνητο με το έμβλημα που διακρίνει μερικές από τις πιο «επιθετικές» δημιουργίες της Alfa Romeo, έπαιξε το ρόλο του αυτοκινήτου ασφαλείας για αρκετές σεζόν. Από φέτος αυτός ρόλος συνεχίζεται από τη MiTo SBK Limited Edition 1.4 170 HP QV, ένα απαύγασμα τεχνολογίας και ντιζάιν, που θα κατασκευαστεί μόνο σε 200 αντίτυπα.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button