NEA

Mercedes-Benz, ιδού η νέα S-Class [upd+prices]

Mercedes-Benz-S-Class_2014_1000_official (1)

Μετά από διάφορες teaser εικόνες, διαρροές και πληροφορίες για το τεχνολογικό της DNA, η ώρα της πλήρους αποκάλυψης για τη νέα S-Class έφτασε!

Αυτή είναι μία από τις πιο προηγμένες τεχνολογικά λιμουζίνες στον κόσμο η οποία θα διατίθεται από το φθινόπωρο σε τουλάχιστον πέντε εκδόσεις αμαξωμάτων: με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο, με XL μεταξόνιο σε σεντάν, κουπέ και καμπριολέ. Βλέπετε, από την στιγμή που η Maybach δεν υπάρχει πια και οι απαιτήσεις στις αναπτυγμένες οικονομικά χώρες (π.χ. Κίνα) αυξάνονται, επόμενο είναι το βάρος να πέσει στη νέα S-Class με την κωδική ονομασία W222.

times polisis S-Class 2013

Με γοτθική άποψη που συνδυάζει το σύγχρονο με το ώριμο στοιχείο, το αμάξωμα έχει αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,24 (τον μικρότερο παγκοσμίως τον κατέχει η μικρότερη CLA). Το καθένα από τα εμπρός φωτιστικά σώματα αποτελούνται από 56 στοιχεία LED , τα πίσω από 35 (επίσης το καθένα) ενώ περίπου 300 «μικρολεντάκια» στον θάλαμο των επιβατών δημιουργούν lounge περιβάλλον.

Με μεταξόνιο 3035 mm στην… κοντή έκδοση το μήκος φτάνει τα 5116 mm ενώ στην Long με μεταξόνιο 3165 το μήκος ανέρχεται στα 5246 mm. Το εσωτερικό βρίθει τεχνολογικών συστημάτων όπως η μεγάλη οθόνη 12,3’’ (σε φορμά 8:3 με διαγώνιο 30,7 cm!) που χωρίζεται σε δύο μέρη (το ένα απεικονίζει τα όργανα, το άλλο πληροφορίες πολυμέσων, πλοήγησης κ.α.)  ενώ χαρακτηριστικό της άνεσης είναι το κορυφαίο ηχοσύστημα με 24 ηχεία και τα 14 προγράμματα μασάζ!

Mercedes-Benz-S-Class_2014_1000_magic body controlΠερνώντας στην ουσία θα ξεκινήσω από την πλήρως ενεργητική ανάρτηση για την οποία είχα γράψει (προσπεράστε την F700 και διαβάστε στο σχετικό άρθρο για την F700) πριν από περίπου πέντε χρόνια. Σε πρωτότυπο τότε στάδιο οι ειδικοί δοκίμαζαν σύστημα με λέιζερ αλλά για λόγους κόστους προτιμήθηκε μία κάμερα που διαβάζει εμπρός από το αυτοκίνητο την ποιότητα του οδοστρώματος. Τα δεδομένα φτάνουν στην ηλεκτρονική μονάδα της ανάρτησης η οποία προσαρμόζεται νωρίτερα. Το σύστημα Magic Body Control συνδυάζεται με πλήρη αερανάρτηση Airmatic και προαιρετικά μόνο με τις 8κύλινδες εκδόσεις. Μην ρωτήσετε για το έξτρα κόστος…

Μεγαλύτερη σε όγκο αλλά ελαφρύτερη σε βάρος, η νέα S-Class με νέο πάτωμα θα προσφέρεται σε βενζινοκίνητες, σε πετρελαιοκίνητες και σε υβριδικές. Όλες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Η S350 BlueTEC εξοπλίζεται με V6 3.0 πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 258 PS και 620 Nm ροπής με τα 0-100 km/h σε 6,8 sec και τελική περιορισμένη στα 250 km/h. Η S500 με τον V8 4.7 βενζινοκινητήρα είναι η ισχυρότερη με 455 PS και 700 Nm και 4,8 sec για τα «0-100». H S300 BlueTEC Hybrid συνδυάζεται με ντίζελ 2,1 lt με ισχύ 204 PS ενώ η βενζινοκίνητη S400 Hybrid με V6 3.5 ισχύος 306 PS. Στις παρακάτω μπροσούρες μπορείτε να δείτε την πληθώρα των τεχνολογικών συστημάτων της νέας S-Class.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button