“Κλειστός” κινητήρας με κυλίνδρους, (βιομηχανική χρήση), Samuel Brown)
O ιδανικός θερμοδυναμικός κύκλος, Sadi Carnot
Πατέντα για ΜΕΚ , (η πρώτη λειτουργική) Barsanti-Matteucci
1823
1824
1852
Τετράχρονος κινητήρας, Nikolaus Otto
Δίχρονος κινητήρας Dugald Clerk
Πατέντα για το καρμπυρατερ, Karl Benz
1876
1876
1893
Πετρελαιοκινητήρας, Rudolf Diesel
Πρώτη εφαρμογή καρμπυρατέρ, Frederick William
Πατέντα κινητήρα μπόξερ, Karl Benz
1893
1896
1896
Mαγνητοηλεκτρική ανάφλεξη, (πατέντα του Deutz), Robert Bosch
Επί κεφαλής βαλβίδες OHV, David Dunbar Buick
Αεριοστρόβιλος, Egidius Eling
1902
1902
1903
Πατέντα για σύστημα υπερτροφοδότησης , Alfred Buchi
Εξακύλινδρος εν σειρά, Delaunay-Belleville
Μονός επικεφαλής εκκεντροφόρος, Welsh
1905
1908
1910
Κινητήρας V4 διάταξης Aries & Peugeot Lion
Κινητήρας V8 διάταξης, De Dion Bouton
Δεσμοδρομικές βαλβίδες , Aries
1910
1910
1910
Διπλός επικεφαλής εκκεντροφόρος, Fiat (αγώνες)
Μίζα, Cadillac/Delphi
Θερμοστάτης, (σύστημα ψύξης), Cadillac
1912
1912
1915
Κινητήρας V12 διάταξης, Packard
Mηχανικός υπερσυμπιεστής, (1907 – Renault), Bugatti 43A
Περιστροφικό ντιστριμπιτέρ
1915
1920
1926
Κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, Fiat
Κινητήρας διάταξης V16, Cadillac
Σύστημα προθέρμανσης κινητήρα (τσοκ), Oldsmobile
1928
1930
1930
Μηχανικό σύστημα ψεκασμού
To πρώτο ντίζελ επιβατικό, Mercedes 260 D
Άμεσος ψεκασμός (βενζινοκινητήρας), Bosch (Goliath GP700, Gutbrod Superior 600)
1932
1936
1952
Ηλεκτρονικός ψεκασμός (EFI), Bendix – AMC, (Rambler Rebel)
Περιστροφικής διάταξης κινητήρας, (prototype DKM 54), NSU-Wankel
Υπερτροφοδότηση , Chevrolet (Corvair Monza) , Oldsmobile (Jetfire)
1957
1957
1962
Αεριοστρόβιλος σε κινητήρα Chrysler Turbine
Σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, Bosch D-Jetronic (VW 1600 TL)
Mazda Cosmo 110S Wankel μαζικής παραγωγής
1963
1967
1967
BMW 2002 Turbo Μαζική παραγωγή τούρμπο
Καταλυτικός μετατροπέας General Motors
Aισθητήρας λ Bosch (Volvo 264)
1973
1974
1976
Τριοδικός καταλύτης Volvo
Turbodiesel Mercedes-Benz 300 SD
Οβάλ πιστόνια με διπλές μπιέλες Honda NR 700
1976
1977
1979
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο τούρμπο Saab Automatic Performance Control
Μηχανικός μεταβαλλόμενος χρονισμός Alfa Romeo Spider
3-βάλβιδος κινητήρας Honda CVCC-3
1980
1980
1984
Άμεσος ψεκασμός Saab DI, (Direct Injection)
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός σε ντίζελ, Bosch EDC (BMW 524tD)
Άμεσος ψεκασμός σε ντίζελ Fiat Croma (1989 Turbodiesel άμεσου ψεκασμού Volkswagen)
1985
1986
1988
Μεταβαλλόμενη βύθιση και χρονισμός Honda VTEC (Integra)
Unit Injector σε ντίζελ Bosch (ελεγχόμενη πίεση και ψεκασμός στο μπεκ)
Common rail Magneti Marelli Bosch, Alfa Romeo 156
1989
1994
1996
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος άμεσος ψεκασμός, Mitsubishi GDI
Φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων Peugeot 607 (FAP) , (Mercedes-Benz DPF – 1985)
Active Cylinder Control Απενεργοποίηση του ενός σκέλους κυλίνδρων Mercedes-Benz V12, S-Class, CL600
1997
2000
2001
Φίλτρο ΝΟx σε ντίζελ , Toyota 2.2 D-CAT, Avensis
Παράλληλο turbo σε ντίζελ BorgWarner, ΒΜW Variable Twin Turbo (VTT), 535d
“Διπλή” υπερπλήρωση VW Twincharger Golf GT
2003
2004
2005
Άμεσος ψεκασμός με πιεζοηλεκτρικά μπεκ (σε βενζινοκινητήρα), Siemens VDO, BMW 335i
Μεταβλητής γεωμετρίας turbo (βενζινοκινητήρας) , BorgWarner, Porsche 911 Turbo
Συνδυασμός άμεσου ψεκασμού με ψεκασμό στον αυλό , Lexus (LS350 & GS450h)
2006
2006
2006
Καταλυτικά συστήματα SCR , Mercedes-Benz (BlueTEC)
Πιεζοηλεκτρικά μπεκ σε common rail, Delphi (Mercedes C 250 CDI BlueEfficiency)
Διπλό τούρμπο με μεταβλητή γεωμετρία BorgWarner Ford V8 6.4L
2006
2008
2008
Multiair Fiat Group – Αlfa Romeo MiTo (πρώτη εφαρμογή)
Ιμάντας χρονισμού σε λουτρο λαδιού Ford (1.0 Ecoboost)
Ενσωματωμένη ψυχόμενη εξαγωγή στην κεφαλή Audi (1.8 TFSI)
2008
2011
2011
Διπλό intercooler σε ντίζελ με διπλό τούρμπο Opel (2.0 CDTI)
Ντίζελ με τριπλό τούρμπο , BMW-BorgWagner (Μ550d xDrive)
Ηλεκτρικό τούρμπο (στις χαμηλές rpm) , Audi – VW Group
2012
2012
2014
Κινητήρες μεταβλητής συμπίεσης VCR, Nissan – Infiniti
Ηλεκτρικό τούρμπο
Common rail στα 3.000 bar
2017
?
?
Ανάφλεξη με λέιζερ
Μπεκ μεταβλητής γεωμετρίας (common rail)
Ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες (camless)
?
?
?
Αυτανάφλεξη HCCI
?