NEAΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Korres Project 4 ονομάζεται το ελληνικό supercar!

Korres Project 4 made in Greece supercar (2)

O Δημήτρης Κορρές μπορεί να μην είναι το διασημότερο όνομα αλλά σίγουρα είναι ένα από τα πιο εφευρετικά μυαλά στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία…

Korres Project 4 made in Greece supercar (1)Επιτέλους, μετά από πολλά χρόνια η ελληνική ευρηματικότητα προβάλλεται ξανά μέσα από μία μεγάλη έκπληξη που παρουσιάζεται αυτές τις ώρες στο «2ο TATOI CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013» μεταξύ των δεκάδων αυτοκινήτων που συμμετέχουν. Σε περιόδους σαν αυτή που διανύουμε οποιαδήποτε made in Greece προσπάθεια χρίζει ανάλογης προώθησης και συνάμα τόνωσης της εθνικής μας συνείδησης. Κάτι που έχουμε ανάγκη ΟΛΟΙ μας!

Η ιστορία -και η εξόντωση- της Ελληνικής βιομηχανίας αυτοκινήτου!

Korres Project 4 made in Greece supercar (3)Ως αρχιτέκτονας, σχεδιαστής και εφευρέτης, οι ψαγμένοι θα γνωρίζουν πως ο Δημήτρης Κορρές έχει εξελίξει πρωτότυπες διατάξεις αναρτήσεων εμπνευσμένος από το Citroen 2CV. Μάλιστα, πριν από περίπου μια δεκαετία είχε παρουσιάσει το απόλυτο ελληνικό 4×4 αλλά η μεγαλομανία και τα συμφέροντα (αυτά, δυστυχώς, δεν αλλάζουν!) πέρασαν στο περιθώριο ένα 100% ελληνικό αυτοκίνητο. Εργασιομανής και λάτρης για το αυτοκίνητο, ο Έλληνας εφευρέτης έχει αφιερώσει αμέτρητες εργατοώρες με ιδιωτική πρωτοβουλία την ώρα που σε άλλες χώρες δαπανούνται χιλιάδες ευρώ σε ινστιτούτα για αδιέξοδες ιδέες.

Pattakon, το μεταβλητό δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων!

Korres Project 4 made in Greece supercar (4)Μέχρι να ανακοινωθούν όλες οι πληροφορίες για το ελληνικό supercar είναι γνωστό πως το μήκος του φτάνει τα 3920 mm, το πλάτος τα 1.960 mm ενώ το ύψος τα 1.250 mm (έως 1650 mm ελέω ελεύθερης ανάρτησης). Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2560 mm ενώ το απόβαρο φτάνει τα 1.600 kg λόγω του ατμοσφαιρικού κινητήρα LS7 χωρητικότητας 7,0 lt που προέρχεται από την Corvette Z06 με ισχύ 505 PS. Όσο για τις επιδόσεις τα 0-100 km/h πετυχαίνονται σε 3,8 sec με την τελική να αγγίζει κοντά τα 300 km/h!

Citycar, ηλεκτροκίνητο από την Tropical!

Ωστόσο, η ιδιαιτερότητα του ελληνικού supercar αφορά στην αδυναμία του Δημήτρη Κορρέ που δεν είναι άλλη από την ανάρτηση η οποία μέχρι νεωτέρας εκτιμώ πως έχει περάσει και στο Korres Project 4. Συνδυάζοντας διπλά εγκάρσια ψαλίδια με πίσω υστερούνται βραχίονα πρωτότυπης σχεδίασης το supercar του Κορρέ δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων εντός δρόμου αλλά και ένα crossover που μπορεί να κινηθεί με μεγάλη ταχύτητα σε ανώμαλο έδαφος χάρη στον βαθμό ελευθερίας της ανάρτησης που μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος ανά τροχό έως 400 mm!

Όλες οι παραπάνω πληροφορίες με κάθε επιφύλαξη μιας και αναμένενονται να επιβεβαιωθούν με την ολοκλήρωση του «2ο ΤΑΤΟΙ CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013» αργά της σημερινής ημέρας!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button
Close
Close