NEA

Περισσότερα για τον Renault Energy F1-2014!

Renault Energy F1-2014 (8)

Με ισχύ 760 PS και 35% αποδοτικότερος σε κατανάλωση ο νέος V6 1.6 Turbo κινητήρας της Renault παρουσιάστηκε πριν από μερικές ώρες…

Όπως είχαμε γράψει σε προηγούμενο άρθρο, από το 2014 οι κανονισμοί στην Formula 1 αλλάζουν με σημαντικότερη την αντικατάσταση των ατμοσφαιρικών V8 των 2,4 lt κινητήρων με μικρότερους V6 υπερτροφοδοτούμενος χωρητικότητας 1,6 lt τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού. Η Renault είναι ο πρώτος κατασκευαστής στην F1 που παρουσιάζει το νέο μηχανικό σύνολο για την επόμενη σεζόν με την επίσημη κωδική ονομασία «Energy F1-2014» που συνδυάζεται με σύστημα ανάκτησης της ενέργειας. Οι πρώτες δοκιμής επί πίστας θα γίνουν τον Ιανουάριο του 2014 ενώ η αγωνιστική πρεμιέρα για όλες τις ομάδες θα γίνει τον Μάρτιο.

O νέος V6 έχει μέγιστη απόδοση περίπου 760 PS εκ των οποίων οι 600 προέρχονται από το κινητήρα. Οι υπόλοιποι 160 αποδίδονται από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου (είναι 35% οικονομικότερος, τόσο θα μειωθεί και η μέγιστη ποσότητα καυσίμου) καθώς σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς κάθε ομάδα μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο 100 kg καυσίμου σε κάθε μονοθέσιο κατά την διάρκεια του αγώνα.

Σε σχέση με τον V8, ο V6 έχει χαμηλότερο εύρος στις 15.000 rpm (από τις 18.000 rpm) αλλά ο μονός υπερτροφοδότης με μέγιστο boost στα 3,5 bar σε συνδυασμό με το νέο ERS (Energy Recovery System) με διπλάσια ισχύ από το τωρινό KERS (120 kW αντί 60 kW) αντισταθμίζουν την διαφορά. Επίσης, ο νέος κινητήρας πρέπει να είναι πιο αξιόπιστος καθώς σε κάθε σεζόν κάθε οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει συνολικά 5 κινητήρες (αντί για 8 που ισχύει φέτος). Αυτό που αναρωτιούνται οι περισσότεροι είναι πως ακούγονται οι νέοι V6 κινητήρες μιας και ο ήχος αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του θεάματος στην F1.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Rob White διεθυντή του τεχνικού τμήματος στους κινητήρες της Renault F1 «ο ήχος θα εξακολουθεί να είναι εκκωφαντικός. Θα σας κρατά ξύπνιους με τα γειτονικά προς την πίστα σπιτικά να συνεχίσουν να παραπονιούνται. Ο ήχος του κινητήρα είναι υπερτροφοδοτούμενος και όχι ένας κλασικός ατμοσφαιρικός: μπορείς να ακούσεις καθαρά το τούρμπο κάθε φορά που ο οδηγός αφήνει το γκάζι και πέφτουν οι στροφές του κινητήρα». Μία μικρή γεύση μπορείτε να πάρετε από τα παρακάτω βίντεο.


Renault Energy F1-2014 vs RS27-2013Renault F1 Turbo statistics 1977-86

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button