NEA

«Πειραγμένο» Nissan Leaf Nismo!

NISSAN-LEAF-NISMO-1

Το τελευταίο που θα περίμενε κανείς για το Nissan Leaf είναι μια βελτιωμένη έκδοσή του από τη Nismo.

NISSAN-LEAF-NISMO-2Η οποία θα κυκλοφορήσει αρχικά μόνο στην Ιαπωνία και θα διαθέτει ένα αεροδυναμικό body kit, που θα περιλαμβάνει άλλο εμπρός μέρος, πίσω αεροτομή, πιο φαρδιά μαρσπιέ και ιδιαίτερα ελαφριές ζάντες αλουμινίου. Ταυτόχρονα οι ρυθμίσεις της ανάρτησης έχουν γίνει πιο σπορτίφ, ενώ και ο ηλεκτρο-κινητήρας των 109 ίππων με τη βοήθεια chip είναι πλέον πιο άμεσος στην απόκρισή του, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις.

NISSAN-LEAF-NISMO-4-RCΤο αξιοσημείωτο εδώ είναι ότι η στροφή προς το πιο σπορτίφ δεν επηρέασε την αυτονομία του Leaf. Μάλιστα οι Ιάπωνες αναφέρουν ότι αυξήθηκε και λίγο σε σχέση με τα περίπου 200 χιλιόμετρα του κανονικού μοντέλου, χωρίς όμως να αναφέρουν περαιτέρω λεπτομέρειες. Πάντως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Nissan χρησιμοποιεί το σύστημα κίνησης του Leaf και σε κάποιο άλλο αυτοκίνητό της, μιας και έχει προηγηθεί το Leaf Nismo RC, που έχει κοψιά αγωνιστικού και σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας είναι ένα «κινητό εργαστήριο» για τη μελέτη της δυναμικής συμπεριφοράς των ηλεκτρικών μοντέλων.

NISSAN-LEAF-NISMO-3Σε σχέση με το απλό Leaf το RC είναι 35 εκατοστά πιο χαμηλό και έχει 100 χιλιοστά μικρότερο μεταξόνιο, το αμάξωμά του είναι από ανθρακονήματα και έτσι ζυγίζει μόλις 950 κιλά, ενώ φυσικά έχει και πολύ καλύτερη αεροδυναμική.  Η τελευταία δεν συμβάλλει στο να ξεπεράσει τα 150 χλμ./ ώρα, μιας και εδώ η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα είναι 109 ίπποι, αλλά από την άλλη τα 6,85 δεύτερα για το 0-100 εντυπωσιάζουν. Το 0-100 για το Nissan Leaf Nismo είναι ακόμα άγνωστο…

Με τη συνεργασία του carzine.gr

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button