NEA

Italdesign Parcour, τα ράσα δεν κάνουν τον παπά!

italdesign parcour video

Στο πρώτο promo video για το Parcour ο διευθύνων σύμβουλος οδηγεί το Parcour και προσπαθεί να κερδίσει τις εντυπώσεις…

Πίσω από κάθε concept cars αρκετές φορές κρύβεται κάτι που στην πράξη είναι πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί. Το Parcour είχε παρουσιαστεί πριν από μερικούς μήνες στη Γενεύη και είχε τραβήξει την προσοχή για τις απεριόριστες θεωρητικά on- και off-road δυνατότητες του. Η αλήθεια είναι πως σπάνια έχει τολμήσει να επιδείξει κανείς ένα τέτοιο concept διότι πολύ απλά είναι εξαιρετικά δύσκολο να συνδυαστούν οι επιδόσεις ενός supercar με τις εκτός δρόμου δυνατότητες.

Εκτός και αν υπάρχει το σωστό σασί ή καλύτερα η σωστή ανάρτηση. Όπως θα καταλάβατε, αλλού το… πηγαίνω και εκεί που θέλω να φτάσω είναι πως τέλος του μήνα θα σας παρουσιάσουμε λεπτομερώς μία ενεργή μοχλική και εντελώς μηχανική ανάρτηση που μπορεί να κάνει θαύματα, όπως διαπιστώσαμε από πρώτο χέρι.

Τώρα, το Parcour βασίζεται στα μηχανικά μέρη της Lamborghini Gallardo και στο βίντεο (από το περιοδικό Car&Driver) ο Fabrizio Giugiaro εξηγεί πως την σχεδίαση του αμαξώματος ενώ εντυπωσιάζει η επιλογή των προγραμμάτων ανάλογα με την μορφολογία του εδάφους. Προσέξτε στην σύντομη εκτός δρόμου διαδρομή τους κραδασμούς που μεταφέρονται στο αυτοκίνητο, κάτι φυσικό για ένα σασί που δεν είναι φτιαγμένο για τέτοιου είδους δουλειά.

Οπότε το off-road είναι τελείως… off και υπάρχει σαν ορισμός μόνο και μόνο για να δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό του. Στην μοχλική ανάρτηση που αναφερθήκαμε νωρίτερα κάθε τροχός λειτουργεί σαν συγκοινωνούν δοχείο και αποσβένει την ταλάντωση του άλλου δίχως να περνούν οι κραδασμοί στον πλαίσιο. Υπομονή και σε μερικές μέρες τα λέμε ξανά επί ενός άκρως ενδιαφέροντος θέματος…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button