ΔΟΚΙΜΕΣ

Volvo V40 Cross Country D2 [test drive]

Volvo-V40_Cross_Country_caroto-test (2)

Η πρόταση των Σουηδών στην μικρομεσαία κατηγορία αποκτά ένα πιο περιπετειώδες ύφος χάρη στην έκδοση Cross Country…

Δείχνει πιο άγριο αλλά είναι το ίδιο πολυτελές και πράο όπως το απλό V40. Μοιάζει με τετρακίνητο αλλά δεν είναι μιας και διαφοροποιείται κυρίως ως προς τα πλαστικά προστατευτικά που περιβάλλουν το αμάξωμα, τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τις ράγες της οροφής, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (κατά 22 mm, συνολικά 14,5 mm) που κάνει ακόμη ευκολότερη μία βόλτα σε βατό χωματόδρομο (τετρακίνηση υπάρχει μόνο στην έκδοση 2.5 Τ5).

Έτσι και αλλιώς δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο από κάποιον που θα επιλέξει το V40 ως το μελλοντικό του αυτοκίνητο. Εδώ μιλάμε για ένα κομψό σχεδιαστικά hatchback που προτάσσει την premium αισθητική του, τον πλούσιο τεχνολογικό του εξοπλισμό και έναν πετρελαιοκινητήρα-διαμάντι που συνδυάζει χαμηλή κατανάλωση (περίπου στα 6 lt/100 km) και τουλάχιστον ικανοποιητικές επιδόσεις.

Κατά τα υπόλοιπα το μεγαλύτερο ύψος δεν επηρεάζει την ποιότητα κύλισης ή την σταθερότητα του V40 Cross Country στις υψηλές ταχύτητες ενώ η ανάρτηση με την ελαφρώς μεγαλύτερη διαδρομή δείχνει πιο αποτελεσματική στα δύσκολα. Γενικότερα αυτό το Volvo δείχνει ξεκάθαρα την προσέγγιση προς ένα κοινό που αναζητά ένα ξεκούραστο οδηγικά αυτοκίνητο, με πολύ χαμηλή κατανάλωση και που να ξεχωρίζει αισθητικά στον δρόμο.

Βέβαια, το ντιζάιν και η πρακτικότητα δύσκολα παντρεύονται και το ίδιο ισχύει για το V40 Cross Country. Προσέξτε, οι χώροι σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν «μικροί» αλλά θα μπορούσαν να υπάρχουν μερικά περισσότερα εκατοστά για τα γόνατα των πίσω επιβατών καθώς και μερικά περισσότερα λίτρα για τις αποσκευές. Ούτως ή άλλως, το είπαμε και παραπάνω.

Αυτοκίνητα όπως το V40 Cross Country τα αποκτά κανείς με σκεπτικό που ικανοποιεί περισσότερα αισθητικά παρά πρακτικά και δεν αναφέρομαι τόσο στην πρακτικότητα όσο στην περιορισμένη δυνατότητα εκτός δρόμου. Αλήθεια, όμως, ποιος πραγματικά θα κινηθεί κυριολεκτικά εκτός χωματόδρομου με ένα premium μικρομεσαίο που κοστίζει από 23.220€ (με απόσυρση) και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας;

Volvo V40 Cross Country D2 – ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.560 cc
Διάμετρος x διαδρομή 75,0 x 88,3 mm
Διάταξη/κύλινδροι τετρακύλινδρος σε σειρά
Θέση κινητήρα κατά τον εγκάρσιο άξονα
Ισχύς 84 kW (115 PS) / 3.600 rpm
Ροπή 270 Nm (27,5 kgm) / 1.750 rpm
Σχέση συμπίεσης 16:1
Τροφοδοσία Common rail, turbo-diesel (μεταβλητής γεωμετρίας VNG)
Ειδική ισχύς 71,8 PS/lt
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,9 sec
Τελική ταχύτητα 185 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 6,0 lt/100 km
Τυποποιημένη μικτή 3,8 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 52 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 866 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 5
Εκπομπή CO2 99 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό έξι σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος/ Πολλαπλοί σύνδεσμοι, αντιστρεπτική ράβδος
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Michelin Primacy HP, 225/50 R17
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4370 x 1783 x 1458 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1552/1540 mm
Μεταξόνιο 2646 mm
Χώρος αποσκευών 335 lt<
Απόβαρο 1.485 kg
Τιμη πωλησης βασικης εκδοσης μοντελου δοκιμης: απο 24.650€ (23.220 € με οφελος αποσυρσης)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!